AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #21 Skrevet 5. november 2022 Hulderen skrev (På 1.11.2022 den 21.32): Demping er bare tull, da mister man effekten av vannsenga. Jeg har tidligere hatt to vannsenger, begge udempede. Tenk deg en kald vinterkveld, når du skal legge deg. Så kryper du ned i en god, varm seng. Da kan man gjerne ha åpent vinduet og få frisk luft, uansett hvor kaldt det er inne. AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 13.19): Får man kjøpt vannsenger fortsatt? Min eks hadde vannseng da vi flyttet sammen på begynnelsen av 90-tallet og jeg vente meg fort til den. Helt fantastisk da jeg var gravid! Jeg kunne sove på magen fram til termin omtrent (et helvete å komme seg ut av den som høygravid, da...). Barn ble det laget i den også. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha det i dag da. De er stygge og det er mye styr. Men akkurat nå savnet jeg følelsen av å legge seg i den varme senga i et ellers iskaldt rom... Anonymkode: c0438...40a Dere burde jo kjøpe elektrisk varmelaken! Jeg klarer meg ikke uten, har brukt i over ti år. Tas med på hotellturer og ferieturer også 😅 Anonymkode: 1041e...706 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #22 Skrevet 5. november 2022 Om man har dårlig rygg eller andre plager som gjør at man generelt ikke er så mobil så er det kjempeprosjekt å snu seg i en vannseng og enda verre å komme seg opp. Er vektforskjellen stor mellom et par er det også kjipt å bli liggende oppå ei "boble" fordi man er mye lettere enn partneren. Kan ikke påstå jeg savner vannseng, nei. Anonymkode: 3418a...ef8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #23 Skrevet 5. november 2022 Mine foreldre hadde udempet vannseng og det var en drøm når jeg kunne låne den. Varmen, skvulpingen... Ååh, følte meg omsluttet av trygghet i den senga. Skulle gjerne hatt vannseng i dag, men kanskje ikke som hovedseng mtp forskjellig vekt på meg og partner. Anonymkode: 2c706...77d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #24 Skrevet 5. november 2022 Elska vannseng, problemet var at den var altfor deilig og det var veldig vanskelig å finne motivasjon til å stå opp. Anonymkode: 356e7...709 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå