Gå til innhold

Julegave til samboers tanteunger?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjøper til mine tantebarn og han kjøper til hans. Vi skriver fra oss begge to på alle.

Anonymkode: 5e2d0...f2c

Samme hos oss. 

Anonymkode: 84d5b...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ham kjøpe fra dere begge. Hvis ikke tar det ikke lang tid før du har aleneansvar for alle julegavene. Kanskje greit nå, ikke så greit når det er flere barn, og dere har barn og mer ansvar.

Anonymkode: 1dd28...818

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpet gaver til hans og min familie, eller som jeg kaller det; vår familie.

Jeg har trossalt valgt samboer, og da følger familien med, og blir en del av din familie.

Anonymkode: 80366...237

Skrevet

Er det vanlig at det kommer flere gaver fra samme husstand? Vi gir felles gave fra oss begge, og så betaler jeg gavene til min familie, og han betaler til hans familie. Men det står altså begges navn på alle gavene.

Anonymkode: 67660...3d9

Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det vanlig at det kommer flere gaver fra samme husstand? Vi gir felles gave fra oss begge, og så betaler jeg gavene til min familie, og han betaler til hans familie. Men det står altså begges navn på alle gavene.

Anonymkode: 67660...3d9

Samme her. Og ikke bare betaler vi for gavene til vår egen familie, vi drar ut å kjøper dem selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan gjør dere det når dere bor med samboer?

gir dere bare gaver til egne tanteungen eller kjøper dere til samboers tanteunger og vica verca?

når feks man har 2 tantebarn og samboer har 3 tantebarn, synes blir litt dyrt å gi til andre sine barn man ikke har noe forhold til😅 

hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 08c4f...e0b

Du blir da "tante" for hans tanteunger og han "onkel" for dine. Dere kjøper sammen til alle.. Ikke felles økonomi så du dine ig han sine!

Anonymkode: 9a930...959

Skrevet

Vi har mange nevøer/nieser. Gir til ca 300 pr barn, de som nå er blitt over 18 sender vi gavekort til og en vippser vi til da vi er blitt enige om det. 

Anonymkode: d6cde...99f

Skrevet

Her kjøper mannen inn til sin familie og jeg til min. Så skriver vi begge navn på kortet. 

Anonymkode: d1c93...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...