Gå til innhold

Hevelse som ikke går ned

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slo hånda mi på fredag (litt utpå natta, årets første julebord..) og hevelsen jeg fikk ganske umiddelbart har fortsatt ikke gått ned. Hvorfor det? :klø:

Jeg har bare blitt blåere og blåere, men jeg er mer blå i området rundt hevelsen, og det gjør vondt bare der jeg er hoven. Så var det noen som nevnte at dersom hevelser ikke går ned kan det tyde på brudd... Men jeg har langt fra så vondt. Og jeg er ikke fryktelig hoven heller, bare litt.

Skal jeg bare ta tida til hjelp eller?

:forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at det tar litt tid. Samboeren min har tråkket over ankelen flere ganger og den har vært skikkelig hoven og både gul og blå. Han har alltid fått beskjed fra legen om at det bare er å vente, legen har ikke røntgen, og legevakten prioriterer ikke slike ting siden sjansen for brudd er så liten.

Skrevet
Syns du skal ringe en lege og spørre jeg:)

Ja for guds skyld gjør det. En haug ukjente folk kan ikke sitte og vurdere noe sånt over nettet.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg gidder ikke ringe lege, det er ikke så vondt eller hovent at jeg er bekymra, syntes bare det var så rart. Men det er visst flere som har opplevd det, så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...