Gå til innhold

Enkelt skjerf til herre? Strikketips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun strikket pannebånd og lapper til lappeteppe så veldig enkel strikk. Vil prøve meg på skjerf til daten, noen tips til oppskrift, garn og pinnestørrelse? Jeg syns det er litt vanskelig å strikke stramt, tips for å få det til bedre?

Anonymkode: e3b64...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk for store pinner og lett garn. Da blir det luftig og lunt. Enkel frem og tilbake strikk. 

Men det anbefales ikke å strikke noe til daten, da det fører til brudd. Har sett mange miste daten og kjæresten fordi han oppfattet det å få noe strikket som et tegn på at forholdet gikk altfor fort frem og ble altfor seriøst. Vent heller til dere er samboere/gifte.

Anonymkode: fb347...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruk for store pinner og lett garn. Da blir det luftig og lunt. Enkel frem og tilbake strikk. 

Men det anbefales ikke å strikke noe til daten, da det fører til brudd. Har sett mange miste daten og kjæresten fordi han oppfattet det å få noe strikket som et tegn på at forholdet gikk altfor fort frem og ble altfor seriøst. Vent heller til dere er samboere/gifte.

Anonymkode: fb347...80c

Ønsker egentlig på strikke et kompakt skjerft med små masker som man får fra butikken. Store masker er litt mer for damer føler jeg 

Er mest fordi han har sagt at han ikke har skjerf at jeg tenkte det kunne være hyggelig å strikke et, noen annen type julegave tror jeg blir litt for seriøst 

Anonymkode: e3b64...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...