Gå til innhold

Beste dyne??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva slags dyne skal man velge for å ikke fryse om vinteren?

har jeg nettopp kjøpt meg en dyne med 95% dun, men syns ikke den er noe spesiell varm...Må bruke ekstra dyne + teppe oppå den, og ennå har jo ikke vinteren slått til for fullt. Bruker som regel ikke varme på soverommet.

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte ny andedunsdyne i fjor, dobbeldyne! Den er iallefall mer enn varm nok, men så kostet den ca 8000 til full pris da. Men vi fikk den mye billiger alstå! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gåseduns-dyner, og er kjempefornøyde!! Vi har bodd i et gammelt og trekkfullt hus med disse dynene, og var sjelden og aldri plaget med at dem var kalde. Selvfølgelig fryser man av og til når man legger seg, men det fins da tiltak for å komme i varmen igjen..... :hoho:

Fra spøk til revolver ; dyner med gåsedun kontra andedun er mye lettere i vekt!!! Men du holder deg minst like varm!!! :D

Jeg kjøpte meg dun-sokker på Jysk som jeg bruker når jeg fryser på beine om natta, og disse hjelper godt på!! For når du slipper å fryse på beina, da fryser ikke resten av kroppen heller....er nå min erfaring!!! (....sett bort ifra tidligere nevnte tiltak..... :hoho: )

Mine dyner kjøpte jeg på konkurs-salg og betalte halv pris, det ble ca. 1300 kr. pr. stk. Så det lønner seg nok å se seg omkring,ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg liker ikke dundyner - synes de er ekle...

Vi kjøpte Høie exclusive dyner i fjor. De er lette, varme, myke og vi er veldig fornøyde.

Hilsen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dunsokker og et teppe UNDER dynen når jeg fryser om natta. Når det er veldig kaldt fyller jeg opp flasker med kokvarmt vann og legger dem i senga en stund før jeg skal legge meg. Varmeteppe er også kjempedeilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...