plastjuletre Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Hva er ditt drømmereisemål, og hvorfor?
Gjest lumina Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 TIBET! Har veldig lyst å oppleve andre kulturer.. Er noe med tibet som lokker veldig.. Aner ikke hvorfor, men slik er det nå engang
Smørblomsten Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Maldivene - Hilton Resort! Paradis m avslapning, krystallklart vann, snorkling og total livsnytelse.
rabben Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Bali! Kom nettopp hjem derfra og det var helt utrolig! Nydelig natur, herlige mennesker, laaaange flotte strender og masse søte surfegutter å sikle etter! :D
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har flere drømmereisemål på listen og her er noen: New York City Montreal Roma Chios i Hellas Irland Maldivene
kajaroma Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Mmmm.. Roma. Historikk, arkitektur, kultur, kunst og ikke minst; Romantikk. Oh yes.. Roma..
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Til Lumina over her: Reis til Tibet! Det er et utrolig spennende land. Jeg har vært der, og har blant annet vært nesten ved foten til Mount Everest. En opplevelse for livet!
Gjest Pet Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Denne turen kunne jeg tenke meg : http://www.jomfrureiser.no/index.asp?actio...nID=48&catid=48 Ser helt fantastisk ut!
Bekkeblom Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Sør-Afrika, for å vandre, det samme med *. Korsika *. England *. Island Og så sykkeltur gjennom Estland, Litauen og Latvia. Tar gjerne imot tips om områder og stier hvis du har vært i disse områdene og hatt aktiv ferie.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 Montreal - har bodd der, og er så glad i den byen, selv om det er usannsylig kaldt der om vintern. Sommeren er lang og varm og fin, dog:-) Jeg har også lyst til å reise til Tibet. Hele Himalaya-regionen, egentlig. Noen venner av meg har vært mye der, og det virker så spennende! Og så vil jeg til New York, San Fransisco og New Or.. hm, vent... Ja, og St Petersburg.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 sotra ja, også den byen som er laget av en gorilla i fylla...på østlandet et sted ellers så er jeg fornøyd med danskebåten.
Gjest Aloha Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Fornøyelsespark-ferie i Orlando, evnt shopping i New York.
Belit Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 Så mange steder jeg vil dra til!!! Svært høyt på lista står langvarige rundreiser i Iran og India/Pakistan. Jeg digger historiske severdigheter og sydende, ukontrollert, myldrende menneskeliv (på ferie altså! Hjemme vil jeg ha ro og orden og system )
Wembi Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Har egentlig veldig mange drømmereisemål. Har alltid ønsket meg til Australia, og dit skal jeg neste år, gleder meg masse Ellers er Sør-afrika et stort ønske. Da tenkter jeg først og fremst på jeep safari. Påskeøya hadde også vært noe.
Gjest Carmensita Skrevet 14. desember 2005 #16 Skrevet 14. desember 2005 SPANIA! Nærmere bestemt Fuengirola. Høres sikkert ikke spennende ut for dere andre, men jeg stortrives der. Har bodd der, da får man vel et annet forhold til stedet enn "bare" etter en ferietur.
Gjest LoisLane Skrevet 14. desember 2005 #17 Skrevet 14. desember 2005 Jeg vil gjerne reise til sørvestlandet: Jæren og Stavanger - der har jeg aldri vært. Har også hørt at Steigen er vakkert - kunne godt tenkt meg å finne ut om det stemmer.
Brunhilde Skrevet 15. desember 2005 #18 Skrevet 15. desember 2005 Japan. Etiopia. Australia. New Zealand...
Tjorven Skrevet 16. desember 2005 #19 Skrevet 16. desember 2005 Etter å i år ha fått oppleve mitt ultimate drømmereisemål noen gang (Roma), så tror jeg neste på lista er New York...
Anglofil Skrevet 19. desember 2005 #20 Skrevet 19. desember 2005 Japan! Fordi jeg vil oppleve kampkunst, og få være en del av karatemiljøet jeg kommer fra her i Norge. Kunne oppleve kulturen, menneskene osv. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå