Gå til innhold

Sex med 2 stykker i helgen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja så jeg klarte faktisk å ha sex med 2 gutter samtidig... Selvfølgelig var jeg kjempe full, men det er vel ingen unnskylning...

Jeg angrer i hvertfall veldig nå, har aldri gjort noe sånt tidligere.

Er det noen andre her inne som har vært med på noe lignende?

Kunne trengt noen råd, vet ikke helt hva jeg skal syntes om meg selv?

Og til guttene her inne hva syns dere om jenter som er med på sånt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist.

Se på deg selv som en erfaring rikere, og gå videre i livet.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Ingen grunn til å sitte å dvele/analysere dette. Du vet hva slags svar du vil få når du legger ut et slikt spm. på nett så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du gjør det.

Sjekk deg for sykdommer og graviditet og kom deg videre med livet ditt.

Gjest moby duck
Skrevet
Ja så jeg klarte faktisk å ha sex med 2 gutter samtidig... Selvfølgelig var jeg kjempe full, men det er vel ingen unnskylning...

Jeg angrer i hvertfall veldig nå, har aldri gjort noe sånt tidligere.

Er det noen andre her inne som har vært med på noe lignende?

Kunne trengt noen råd, vet ikke helt hva jeg skal syntes om meg selv?

Og til guttene her inne hva syns dere om jenter som er med på sånt??

Hvorfor angrer du? Var det noe med opplevelsen som var ubehagelig?

Skrevet

Prøv å ikke dvele for lenge med det. Se på det som en erfaring. Nå vet du iallefall at du ikke skal gjøre det en gang til, for det er jo ofte ved å prøve og feile at man lærer.

Vet ikke helt hva gutter synes om det, men hvis du er redd for hva fremtidige kjærester vil tro om deg, så bare la være å fortelle dem det. Klart at man skal være åpne og ærlige, men fortid er fortid, og antall sexpartnere og hvor mange man har hatt sex med på en gang har vel ærlig talt ingen betydning for et forhold

Skrevet

Tanken pirrer meg en hel del, og tror heller ikke at det du skriver hindrer meg fra å prøve en gang. Men jeg ville nok satset på å være mer edru en du kanskje var. Da ville nytelsessansene vært såpass skjerpet at jeg kunne erfart om det var noe jeg ville gjørt flere ganger, og ikke la fylla få skylda for at det bare bel med en eneste gang.

Skrevet

Ingen grunn til å føle skam vel? Det er ditt liv, og din seksualitet. Skammen du føler er kun et resultat av den gjengse oppfatning av at kvinner som er seksuelt frigjorte er billige. Tror du en gutt som hadde hatt sex med to jenter samtidig ville følt skam? Nix - han ville antakelig ha fortalt alle kameratene sine om det med stjerner i øynene.

Skam er noe du påføres utenfra - børst det av deg som snø på jakkeslaget.

Håper du ikke var for full til å nyte det.

Skrevet
Tror du en gutt som hadde hatt sex med to jenter samtidig ville følt skam? Nix - han ville antakelig ha fortalt alle kameratene sine om det med stjerner i øynene.

Skam er noe du påføres utenfra - børst det av deg som snø på jakkeslaget.

Håper du ikke var for full til å nyte det.

Helt enig med mysan her!!
Gjest Vindelspev
Skrevet

Hvorfor skammer du deg? Og ikke minst; hvorfor får du svar som "kom deg videre med livet ditt"?

Var det ikke noe for deg, greit nok. Da gjør du det ikke flere ganger. Men jeg synes virkelig ikke du eller andre i denne tråden burde stemple dette som en skamplett i seksuallivet ditt. At du angrer på settingen kan jeg jo forstå, men en trekant med voksne, frie deltakere ser jeg ingenting galt i.

Skrevet

Dama mi har hatt sex med to gutter en gang. Det liker jeg veldig dårlig... :sur:

Skrevet

synes ikke det gjør en dritt. er du redd for hva DE synes om deg? eller at de skal fortelle noen og at noen skal dømme deg til helvetet...ikke skam deg, det er ingenting å skamme seg for...

Skrevet

Hadde du lyst til det på forhånd da? Hvis ikke var det kanskje dumt av deg, men hvis du faktisk tente og ville det, så er det vel greit? Var opplevelsen ubehagelig, eller var den OK? Slike ting har det merkelig nok med å bli ganske annerledes enn man hadde tenkt seg. Det er ikke noe å skamme seg over etter mitt syn!

Uansett, en erfaring rikere ;)

Gjest Gjest Tuppelure
Skrevet

Hei.

Ærlig talt, dette er ikke noe å skamme seg over!

Som en annen her sa: En mann som hadde hatt sex med to damer samtidig hadde følt seg som konge på haugen!

Hvorvidt settingen her var den mest riktige for deg er jo et helt annet spørsmål. Hvis det er det at du var kjempefull som gjør at du angrer, så la vær å bli så full heretter. Og hvis opplevelsen totalt sett ikke ble slik du kanskje hadde trodd på forhånd, javel, da trenger du ikke å gjøre det en gang til.

Men la ingen få lov til å trykke "billig-stempelet" i panna di på grunn av dette. Du har en erfaring ekstra, end of story. Og hvis opplevelsen var bra, bortsett fra fylla, så er vel det bare kult???

Og en evt. fremtidig mann har overhodet ikke krav på å få opplest hele livshistorien din på alle områder. Man har rett til å holde noe for seg selv. Verre er det ikke, slik jeg ser det.

Skrevet

Og en evt. fremtidig mann har overhodet ikke krav på å få opplest hele livshistorien din på alle områder. Man har rett til å holde noe for seg selv. Verre er det ikke, slik jeg ser det.

Man har ikke rett til det nei.. Men når man virkelig er glad i person så vil man gjerne dele alt.

• 2 uker senere...
Gjest missmann 22
Skrevet

Vel, jeg skjønner ikke åssen jenter i det heletatt blir med på sånne ting. Og jeg kan heller ikke skjønne hvorfor en gutt vil ha med en annen gutt i akten. Kanskje jeg er litt sær? Å drive å ha sex med flere er altfor løsaktig... synes jeg.

Skrevet

Jepp, har gjort det. For mange år siden, har aldri gjort det igjen.

Men det var en fantastisk opplevelse! :sjenert:

Det var ikke planlagt, men lå litt i kortene - to kamerater og meg.

Vi er enige den dag i dag om at det er den kjekkeste opplevelsen vi har hatt! Masse latter og massevis av kos.

Helt ubetalelig. Men det var en engangsgreie.

Snakk om å være prinsesse for ei natt! *masse gode minner*

Men, vær forsiktig med å fortelle det til fremtidige typer. De har en tendens til å ikke like det, kanskje tror de at en ikke er nok?

Iallefall, ikke skam deg. Men tror du at folk fordømmer deg, og du bryr deg om hva andre sier, er det bare å tie om det. Det kan være din lille hemmelighet? ;)

Mulig du er redd for at guttene skal "skryte" om det?

Skrevet

Kan bare bekrefte at hvis jeg hadde hatt to damer til sengs samtidig, så hadde jeg vært strålende fornøyd.

Skrevet (endret)
Vel, jeg skjønner ikke åssen jenter i det heletatt blir med på sånne ting. Og jeg kan heller ikke skjønne hvorfor en gutt vil ha med en annen gutt i akten. Kanskje jeg er litt sær? Å drive å ha sex med flere er altfor løsaktig... synes jeg.

Igjen, som så mange har sagt, tenker du vel ikke på samme måten dersom du hadde havnet med to jenter i senga?

Til trådstarter: Folk føler forskjellig på forskjellige ting. Seksualitet er intet unntak. Skammen er absolutt noe du bør kvitte deg med. Det er den beste måten å tråkke seg selv ned i søla.

Finn ut hvorfor du reagere akkurat slik som du gjorde, slik at du kan legge det bak deg å bli ferdig med det. Dersom du ikke likte det, trenger du ikke gjøre det igjen. Du må bare tenke at verre er det ikke. En hendelse en natt gjør deg ikke til noe dårligere menneske enn du var natten før(i dette tilfellet her mener jeg hvertfall det).

En annen mulighet, er å tenke som de andre her sier: en opplevelse rikere. Men som sagt; forskjellige folk har forskjellig syn på sex. Dersom du angrer, så bearbeid hendelsen og unngå å gjøre det igjen. Hvis ikke, la det bli en artig opplevelse du kan skrive om i dagboken din.

:klem:

Endret av hecuba
Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Huffda.

Du er bare nødt til å kvitte deg med skyldfølelsen for det der, gjort er gjort.

Personlig har jeg ingen problemer med trekanter osv, men det spiller jo ingen rolle når du føler som du gjør i forhold til episoden. Du må nesten bare tenke gjennom det hele og bestemme deg for om det er noe du kunne tenke deg å gjenta - ihvertfall i nærmeste fremtid. Om du finner ut at det ikke var verdt det (som du jo tenker for øyeblikket), må du bare ganske enkelt la være.

Ikke tenk for mye på det som har skjedd, gå videre. Om det sliter veldig på deg, burde du dele det med noen du stoler på, men om du føler at denne episoden ikke burde være med å definere den personen andre ser (om du bryr deg om hva "folk" mener), bør du ikke dele det med for mange.

Jeg kan være ærlig og si at jeg som mann ikke synes det ligger noe negativt i at jenter utforsker seksualiteten sin (eks. gjennom trekant), men om du hadde vært aktuell for meg, hadde du gjort en tabbe om du fortalte det. Det er i mine øyne stor forskjell på det å oppsøke slike situasjoner for å finne sin seksuelle identitet (noe som ofte fører til en sexy selvsikkerhet) og det å "uforvarende" ende oppi det. Det siste er for meg noe som blir trist og hjelpeløst, og gir meg ikke voldsomt mye tenning. Ville heller syntes synd på deg enn noe annet. Det skal sies at uttalelsen er basert på det du sier om at du var full. At du tok med det, tolker jeg dithen at du ikke var bevisst nok til å ta den (for deg) riktige avgjørelsen, og at du ikke nøt som du kanskje føler du burde. Mye antakelser fra meg, men jeg er fortsatt glad for at jeg ikke var der ringside for å få alle fakta.

Synes egentlig du skal gi f i det, og heller fokusere på at det skal være bra neste gang, uansett hvem det blir med. Ha en fin kveld.

Kjetil.

Endret av nobilian
  • 2 uker senere...
Skrevet
Men, vær forsiktig med å fortelle det til fremtidige typer. De har en tendens til å ikke like det, kanskje tror de at en ikke er nok?

Neida, men vi vil selvsagt forlange å få med ei ekstra jente i senga, om vi da ikke er så griseheldige å ha opplevd det fra før! -Såpass må vi vel kunne be om, hvis damen har vært like så "heldig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...