Gå til innhold

Ungdomsbillett på sas


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når man betaler ungdomsbillett via internett, og reiser elektronisk, hvor viser man legitimasjon da?hvis man ikke skal sjekke inn, drar en jo bare kortet ved gaten - viser man leg der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har reist med ungdoms/student-billett flere ganger. Reiser elektronisk, og har aldri mått fremvise legetimasjon. Men jeg vet ikke om det vil si at de aldri sjekker. KAnskje de tar "stikk-prøver" innimellom... Men om du reiser elektronisk, kan du vel bare velge et kort som kan identifisere deg, så er problemet løst! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man betaler ungdomsbillett via internett, og reiser elektronisk, hvor viser man legitimasjon da?hvis man ikke skal sjekke inn, drar en jo bare kortet ved gaten - viser man leg der da?

De kan jo bare sjekke visa din da-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her - jeg skal betale for min lillesøster, som også skal reise på mitt visakort. ergo en annen betaler enn den som reiser. derfor jeg lurte på om man da også skal fremvise legitimasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma betalte for meg med sin visa, men man skriver jo inn navn og fødselsnr når man bestiller. Så viser man id i forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er billetten bestilt i hennes, eller ditt navn? Er den i hennes, vil jeg anbefale å ta med leg for sikkerhets skyld. Er det i ditt navn(så var det veldig dumt) men får håpe på det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...