Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #1 Del Skrevet 5. desember 2005 Når man betaler ungdomsbillett via internett, og reiser elektronisk, hvor viser man legitimasjon da?hvis man ikke skal sjekke inn, drar en jo bare kortet ved gaten - viser man leg der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #2 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har reist med ungdoms/student-billett flere ganger. Reiser elektronisk, og har aldri mått fremvise legetimasjon. Men jeg vet ikke om det vil si at de aldri sjekker. KAnskje de tar "stikk-prøver" innimellom... Men om du reiser elektronisk, kan du vel bare velge et kort som kan identifisere deg, så er problemet løst! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Del Skrevet 5. desember 2005 Når man betaler ungdomsbillett via internett, og reiser elektronisk, hvor viser man legitimasjon da?hvis man ikke skal sjekke inn, drar en jo bare kortet ved gaten - viser man leg der da? ← De kan jo bare sjekke visa din da-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Del Skrevet 5. desember 2005 Trådstarter her - jeg skal betale for min lillesøster, som også skal reise på mitt visakort. ergo en annen betaler enn den som reiser. derfor jeg lurte på om man da også skal fremvise legitimasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 5. desember 2005 #5 Del Skrevet 5. desember 2005 Min mamma betalte for meg med sin visa, men man skriver jo inn navn og fødselsnr når man bestiller. Så viser man id i forhold til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusjenten Skrevet 5. desember 2005 #6 Del Skrevet 5. desember 2005 Er billetten bestilt i hennes, eller ditt navn? Er den i hennes, vil jeg anbefale å ta med leg for sikkerhets skyld. Er det i ditt navn(så var det veldig dumt) men får håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #7 Del Skrevet 5. desember 2005 den er reg med meg som betaler og henne som reisende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 5. desember 2005 #8 Del Skrevet 5. desember 2005 Ta med leg, jeg måtte i allefall vise sist jeg reiste- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 9. desember 2005 #9 Del Skrevet 9. desember 2005 Man skal alltid ha med gyldig legitimasjon når man reiser innenlands, i tilfelle kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå