Gå til innhold

Må man elske ALT ved barnet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg brekker mag av å se andres unger pille seg i nesa og ete det opp.

Sønnen min gikk en gang uten bleie(1 år), bærsja på gulvet, tok bæsjen i munnen og spiste det!

DA BRAKK JEG MEG, og mere enn det!  :eeeh:

Nesebuse eting er EKKELT! A t foreldre ikke klarer å lære barna sine at dette er direkte ufyselig, er for meg en gåte.

Hjernvasking av at det er kvalm må til.

Skjønner at du brakk deg da sønnen din spiste sin egen bæsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har aldri klart å drikke fra samme glass eller flaske som min datter, og nå er hun 13 år!

Min samboer som ikke er hennes far klarer det, mens jeg får brekninger ved tanken. Er jo ikke mindre glad i henne av den grunn....

Helt enig med deg. Og jeg er veldig glad for at jeg nå slipper å tørke snørr og skifte bleier selv om jeg ikke kan huske at bleiene var det verste. En ting jeg virkelig har slitt med er dette med ørevoks. Det er virkelig verre enn alt annet, og min datter har alltid hatt mye ørevoks. Har problemer med å skrive uten å brekke meg.

Man trenger da slett ikke å elske alt ved hverken egne eller andres barn, men man aksepterer det fordi man er glad i barnet.

Gjest Embla s
Skrevet
Det virker som det er litt tabu og si æsj til de " naturlige" tingene som følger ved barn/babyer

Men jeg beklager, men

Jeg synes ikke alle babyer er søte

Jeg synes ikke fødsler er helt fantasisk

Jeg liker ikke  blød , bæsj, spy, gøgge, fosterfett etc.

Jeg har to barn

Betyr detr at jeg ikke er glad i barn det da?

Tror ikke det er noe naturlig sammenheng her nei!

Hvis du elsker mannen din, trenger du ikke å elske ørevoksen hans fordet :ler:

Skrevet
Tror ikke det er noe naturlig sammenheng her nei!

Hvis du elsker mannen din, trenger du ikke å elske ørevoksen hans fordet  :ler:

Sammenheng ja. Virker som mange tror det er nettopp slik både med menn og barn, og så blir de veldig overrasket når hverdagen innhenter dem. Merkelig... :ler:

Skrevet
Her er jeg ganske ego-sentrert. Synes mine barn har de vært de vakreste babyer EVER, men kan styre meg for de fleste andre sine. Fødslene mine var flotte opplevelser, men å se andres på tv er ekkelt. Tørke bæsj, spy og snørr på egne unger går greit (etter en tøff tilvenningsperiode!), men på andres barn er det ææææææææsj!

Skriver under på denne her jeg! ;)

Skrevet

Jeg liker ikke andres bæsj og det inkluderer ungene mine sin. De var 2,5 år begge to da de kunne å tørke bæsjerompe selv, hadde jeg vært like innstilt på å lære dem andre ting som jeg var på det hadde de sikkert vært konsertpianister før de fylte 3. Men glad i dem som bare fy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...