Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Plutselig har lyden på PC'en blitt rar. Vanskelig å forklare, men den høres hul, synthlignende ut. Vet ikke hva som har skjedd. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Driver du med noe spesielt når dette oppstår, eller er det hele tiden?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Driver du med noe spesielt når dette oppstår, eller er det hele tiden? ← Nei, lyden høres slik ut hele tiden, uansett om jeg spiller musikk eller hører på tale.
Missbumblebee Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Sånn har skjedd med min pc i det siste også!!! det blir som regel borte hvis jeg lukker de sidene jeg har oppe. Veeeldig merkelig syns jeg, men nå er jeg ingen dataekspert heller da...
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Forsvinner stereoperspektivet når dette skjer? Altså, blir det lik lyd i begge høyttalerne? Og blir liksom vokalen i mange sanger nesten borte? Da kan det være at pluggen til høyttalerne (bak på PCen) har litt dårlig kontakt, slik at jordingen forsvinner. Da høres det omtrent slik ut som du beskriver. Det kan også være at lydkortet støtter surround-lyd, og hvis "noe" aktiverer dette mens det bare er to høyttalere tilkoblet, er det ikke godt å si hva man ender opp med å få høre. Lyden som skulle vært i bakhøyttalerne, kanskje...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå