Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hva synes dere er best? VG's "vektklubben" eller Dagbladets "litt lettere"? Har tidligere brukt vektklubben, men vurderer å starte på litt lettere for variasjonens skyld..
Nella Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 eller grete roede sin www.vektklubben.no som er gratis
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 synes dessverre ikke den er like bra..
Nella Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Den aller beste syns jeg er somebody.no Men trenger du å få menyforslaget så vil jo ikke den funke heller, men den slår både vg's og dagbladet greit med utvalg av mat og fremstilling av sukker, fett osv i kosten.
momo Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Jeg er med i VGs vektklubb og er veldig fornøyd med det. Har gått ned 10 kg nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #6 Skrevet 5. desember 2005 Vurderer å melde meg inn i en sånn vektklubb. Trenger hjelp for å bli motivert og for å få personlig rådgivning og program. Får man det i feks VGs vektklubb?
lidia Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Jeg synes også somebody.no er best. Her er det så mange varer i "butikken" som er oppgitt med antall kcal osv. Mye lettere enn å sitte og legge inn selv.. Sjekk denne ut, det finnes en demoversjon slik at du kan avgjøre hva du synes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå