Gå til innhold

Ultralyd i morgen


Felicity

Anbefalte innlegg

Grua dere, dere da dere skulle på ultralyd? Er så redd for at hjerte ikke skal slå eller at noe er galt...

Selv så er jeg jo kvalm og slikt så alt tyder jo på at det dunker hos den...

Gleder meg også mye, men er litt redd og. Skulle ikke tro det fordi jeg har gledet meg så fælt til denne tingen, men plutselig blei jeg litt nervøs....

Er 12 uker i morgen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Felicity.

Ja, jeg kjenner meg godt igjen. Jeg gledet meg sa voldsomt men rett för vi skulle inn til legen ble jeg plutselig skikkelig naervös.

Det tror jeg er ganske vanlig.

Du, alt er nok bra med babyen din. Fortsett a gleder deg du! Det er en herlig opplevelse.

Haper forresten du slipper kvalmen snart.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i det du skriver Felicity! Da jeg var gravid sist, hadde jeg tidlig UL, og i dagene før vi skulle dit grua jeg meg mer og mer. Tenkte sånn på om det var noe galt! men der lå den lille prinsen vår og sprella, og det var en fantastisk opplevelse å se ham. Alt ble mer virkelig, spesielt for den vordende pappaen!

Lykke til i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Da var jeg på ultralyd og alt gikk veldig bra. Minibabyen sprellet og hjertet dunket som bare det, så det var godt og se.

Men blei skikkelig skuffet fordi når jeg ringte å skulle ha time så blei jeg lovet bilder og cd med bilder på. Men det fikk jeg ikke noe av... Så jeg fikk altså ikke noe bilde av den lille hjem og det var skuffene...

Men moren min skal betale en ny en som er på et mye bedre sted som de viser mere:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei dere.

Den 14 des. var vi på en ny ultralyd og alt så bra ut :) Den hadde vokst ganske på bare to uker synes jeg. Nå tok han ultralyd inni og utenpå. Ble bedre bilde utenpå nå. Vi fikk 7 bilder og det ene bilde er bare bena som er fra hverandre og han mente det så ut til å være ei jente :) men vi holder det i bakhodet så lenge til man kan se det på den ordentlige ultralyden. Man kan jo ta feil så tidlig, men han var nå ganske sikker, for dette hadde han gjort noen ganger før, og man så visst at den hadde hatt noe mellom bena. Han er vist fødsel lege på ahus.

Ville bare opptatere dere litt :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...