AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #21 Skrevet 30. oktober 2022 Har hatt frysninger og vært slapp og sliten hele dag, klarte forsove meg også....var ikke sånn igår. Ene brystet gjør vondt Anonymkode: a90e5...2b6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #22 Skrevet 30. oktober 2022 Ghb eller rohypnol. Dra på legevakta asap. Rohypnol kan spores opp til to døgn etter og du burde anmelde dette og da er det viktig å vise at du har vært på legevakta selvom de ikke finner noe Anonymkode: dbc4a...81e 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #23 Skrevet 30. oktober 2022 Hyggelige venner du har som ikke gidder å bry seg da 🙃 Anonymkode: 6472e...334 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #24 Skrevet 30. oktober 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ghb eller rohypnol. Dra på legevakta asap. Rohypnol kan spores opp til to døgn etter og du burde anmelde dette og da er det viktig å vise at du har vært på legevakta selvom de ikke finner noe Anonymkode: dbc4a...81e Ja, jeg tenkte også rohypnol. Jeg ville også dratt på legevakten. Anonymkode: 73820...903 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #25 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fredag arrangerte jeg halloween fest hos meg! Jeg inviterte ganske mange, og felles venner av andre venner. Rundt 10-20 stk. Vi startet med en drikkelek, jeg drakk ganske sakte. Litt vin på 13%, etter 4 glass. Begynner jeg å bli søvnig, jeg begynner å drikke vann.... men det går fortsatt ikke over, jeg begynner å drikke energy drikke i. Jeg føler meg ganske dårlig, begynner å se stjerner, klarer å prate halvveis. Føles ut som at jeg skal falle om. Jeg er nødt til å legge meg i senga, lukker øynene. Jeg føler meg veldig svimmel og kvalm. Jeg spyr hver 10 minutt, og dette veldig mye. Jeg sier til de andre deltakerne at jeg er bekymret, jeg begynner å få hjertebank og spyr i store mengder. Jeg begynner også å gråte, grunnet bekymringen. De gidder ikke å ringe heller legevakten. De mener det går over. en av av mennene på festen som jeg ikke kjenner så godt, begynner å le av dette, nei det er ingenting sier han. Går over. (Jeg er 24 år). Jeg husker små øyeblikk som at jeg går til toalettet for å gå tisse og sminke meg litt, og er på do i 15-16 minutter. Så jeg mistenker i ettertid vedkommende benyttet sjansen til å putte noe oppi drikken min. Jeg merker også at vedkommende (mann) er flere ganger innom toalettet mitt. Jeg hører han ikke tisse eller noe, eller vaske hender, så mistenker han tar noe når han er på toalettet. Men er på toalettet og kommer fort ut igjen.... da begynte jeg Å være sikker på at det er han som har puttet noe oppi drikken min Jeg blir litt bedre etterhver, men spyr i store mengder. Jeg blir kvalm og svimmel. Først etter 3-4 timer går det over, da er jeg ødelagt. Jeg våkner opp med stor angst dagen derpå..... og har ikke kontaktet legevakta heller. Jeg husker småøyeblikk. Men alt går fort, jeg drikker litt vin, og etter 5 min blir jeg akutt dårlig, og selvom jeg drikker vann, så blir jeg enda dårligere. Jeg klarer såvidt å snakke.....jeg legger meg i senga, selvom de andre er der. Hva slags stoff kunne jeg ha fått i meg?? Aldri skjedd meg før, at jeg blir så dårlig Anonymkode: a90e5...2b6 Vær glad for at du begynte å spy. Du kan ha fått i deg noe dårlig mat, kanskje forgiftning, og kanskje dop. Jeg vet ikke. Men revurder vennene dine. Jeg lå på gulvet og var så syk at jeg hvisket at jeg trengte en lege. "Ring lege. Jeg trenger en lege". Og pappa var full, han satte seg ved siden av meg og sang en sang, og fortsatte å drikke. Jeg ble bra igjen. Jeg hadde ikke drukket, det var noe annet som feilte meg. (Naturlig sykdom)Jeg klarte å krabbe etter noen timer, og fikk kontaktet hjelp selv. Og jeg har aldri glemt det. Min far sang en sang!!!! Jeg fikk i meg rohypnol på en fest. Lurt i en drink. Jeg drakk bare en, for jeg drikker egentlig ikke, og er ikke begeistret for alkohol, og er veldig redd for å miste kontrollen. Jeg ble svimmel etter bittelitt, og våknet igjen 4 timer etterpå. Lå midt på gulvet mens de andre festet rundt meg. Godt nytt år, skååål. Jeg fikk vite senere hva jeg hadde blitt utsatt for, og hva jeg ble dopet med. En venninne fikk i seg noe hun tror at var rohypnol på et utested. Det var en mann som ville støtte henne ut i frisk luft, hun gikk i bakken. Og våknet noe senere. Da stod det 4 politi rundt henne. Hun fikk panikk. Men det gikk bra. Velg drikke med kork. Aldri la den være ubevoktet. Og velg dine venner med omhu. Anonymkode: 5e5c4...ebc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #26 Skrevet 30. oktober 2022 Kanskje GHB? Anonymkode: 5e5c4...ebc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #27 Skrevet 30. oktober 2022 Eller syntetisk canabis. Anonymkode: 5e5c4...ebc
Drizzt Skrevet 30. oktober 2022 #28 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fredag arrangerte jeg halloween fest hos meg! Jeg inviterte ganske mange, og felles venner av andre venner. Rundt 10-20 stk. Vi startet med en drikkelek, jeg drakk ganske sakte. Litt vin på 13%, etter 4 glass. Begynner jeg å bli søvnig, jeg begynner å drikke vann.... men det går fortsatt ikke over, jeg begynner å drikke energy drikke i. Jeg føler meg ganske dårlig, begynner å se stjerner, klarer å prate halvveis. Føles ut som at jeg skal falle om. Jeg er nødt til å legge meg i senga, lukker øynene. Jeg føler meg veldig svimmel og kvalm. Jeg spyr hver 10 minutt, og dette veldig mye. Jeg sier til de andre deltakerne at jeg er bekymret, jeg begynner å få hjertebank og spyr i store mengder. Jeg begynner også å gråte, grunnet bekymringen. De gidder ikke å ringe heller legevakten. De mener det går over. en av av mennene på festen som jeg ikke kjenner så godt, begynner å le av dette, nei det er ingenting sier han. Går over. (Jeg er 24 år). Jeg husker små øyeblikk som at jeg går til toalettet for å gå tisse og sminke meg litt, og er på do i 15-16 minutter. Så jeg mistenker i ettertid vedkommende benyttet sjansen til å putte noe oppi drikken min. Jeg merker også at vedkommende (mann) er flere ganger innom toalettet mitt. Jeg hører han ikke tisse eller noe, eller vaske hender, så mistenker han tar noe når han er på toalettet. Men er på toalettet og kommer fort ut igjen.... da begynte jeg Å være sikker på at det er han som har puttet noe oppi drikken min Jeg blir litt bedre etterhver, men spyr i store mengder. Jeg blir kvalm og svimmel. Først etter 3-4 timer går det over, da er jeg ødelagt. Jeg våkner opp med stor angst dagen derpå..... og har ikke kontaktet legevakta heller. Jeg husker småøyeblikk. Men alt går fort, jeg drikker litt vin, og etter 5 min blir jeg akutt dårlig, og selvom jeg drikker vann, så blir jeg enda dårligere. Jeg klarer såvidt å snakke.....jeg legger meg i senga, selvom de andre er der. Hva slags stoff kunne jeg ha fått i meg?? Aldri skjedd meg før, at jeg blir så dårlig Anonymkode: a90e5...2b6 Tabbe 1: Du arrangerer halloween fest med folk du ikke kjenner og stoller på Tabbe 2: Du deltar i en drikkelek Tabbe 3: Du har ikke kontroll på det du drikker slik at andre kan putte dop i drikken din Tabbe 4: Du burde ha ringt ambulanse med en gang du følte deg såpass uvel - de typiske dopene som gjør slikt forsvinner fra blodet innen få timer etter inntak, så du har mest sannsynlig mistet sjansen å finne ut om du ble dopet ned. Du ringte hverken ambulanse, eller legevakt å melde ifra. Så hva lærte du av alle tabbene? Ellers mener jeg at du bør slutte å omgås folk som ikke bryr seg om deg og din helse. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #29 Skrevet 30. oktober 2022 Kan du ha blitt matforgiftet av noe du spiste noen timer før? Anonymkode: c7328...fb9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #30 Skrevet 31. oktober 2022 Gikk inn på en Coffee shop i Amsterdam en gang klinkende edru og nykter. Kjøpte meg en cola og da den var drukket opp ble jeg veldig sløv og ville gå ut for å trekke frisk luft. På vei ut mot døren kunne jeg ikke se eller føle beina mine, og trodde at de var forsvunnet. Husker at jeg gikk og satte meg i trappen ved siden av en butikk, og da jeg våknet lå jeg i sengen min på hostellet hvor jeg bodde på en sovesal med 6 andre ukjente mennesker. En homofil mann som bodde på denne sovesalen, hadde tilfeldigvis funnet meg sovende i denne trappen sent om kvelden, tatt meg over skulderen og bært meg "hjem", tatt av meg jakke, sko og veske og lagt meg til sengs. Dagen etter da jeg våknet fortalte han meg hva som hadde skjedd, og jeg var griseheldig som ikke hadde blitt voldtatt, kidnappet til sexslave eller drept. Anonymkode: 9a942...b6d 2 1
C8H10N4O2 Skrevet 31. oktober 2022 #31 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): I tillegg så høres det ikke så sannsynlig ut at han karen ville ha prøvd å dope ned TS på hennes egen hjemmefest, fullt av hennes venner rundt. Hvordan skulle han få "tilgang" på TS uten at noen merket det? Igjen, det er ikke umulig, men ingenting ved denne historien får meg til å tenke neddoping. Anonymkode: 8abd6...1b8 Folk som er troende til å putte dop i drinken til andre mennesker er nok ikke den klareste fargen i boksen i utgangspunktet for å si det sånn. Det er ikke alle som evner å tenke flere ledd framover. Jeg har selv opplevd at vinflaska mi ble toppa opp med sprit. Dette på en hjemmefest der alle kjente alle, og hun som gjorde det hadde et formål med handlingen. Heldigvis funka ikke planen hennes da jeg kjente at vinen ikke smakte som den skulle, og derfor ikke drakk den. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #32 Skrevet 6. november 2022 Jeg ble bedre, møtte fyren på byen utested. Tok han ut for en prat....og nevnte dopet. Sås sa han: ja du har kanskje blitt dopet ned. Så sa jeg ja av deg sikkert.så begynte han å le. Så begynte han å snakke om en hendelse hvor en person blir dopet ned og drept. Så sa han blir litt små inspirert av den.... jeg er helt satt ut!! Med tanker om å overgripe seg på meg og drepe meg Anonymkode: a90e5...2b6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #33 Skrevet 6. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble bedre, møtte fyren på byen utested. Tok han ut for en prat....og nevnte dopet. Sås sa han: ja du har kanskje blitt dopet ned. Så sa jeg ja av deg sikkert.så begynte han å le. Så begynte han å snakke om en hendelse hvor en person blir dopet ned og drept. Så sa han blir litt små inspirert av den.... jeg er helt satt ut!! Med tanker om å overgripe seg på meg og drepe meg Anonymkode: a90e5...2b6 Ville vel tatt en tur til politiet med dette. Ikke slik å forstå at de kan gjøre noe med denne informasjonen, det blir jo ord mot ord, men hvis han finner på noe senere kan det være nyttig. Anonymkode: 73820...903
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå