Gå til innhold

Merinoull fra Cubus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har testet plaggene i merinoull fra Cubus? Er det mykt og køfritt, og i god kvalitet?

Anonymkode: e95da...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på. Synes de er ganske fine.

Anonymkode: c2592...19a

Skrevet

Ja, ja og ja. Bor i det

Anonymkode: 07555...8f0

• Liker 4
Skrevet

De er superbehagelige. Myke og deilige. Ingen antydning til kløing. Kjøpte en bukse og genser for noen uker siden. Kjøpte enda en bukse nå.  

Lever i de om dagen siden jeg er gravid og regner med å bo i de i starten av barselperioden. 

• Liker 1
Skrevet
pingeling skrev (1 minutt siden):

De er superbehagelige. Myke og deilige. Ingen antydning til kløing. Kjøpte en bukse og genser for noen uker siden. Kjøpte enda en bukse nå.  

Lever i de om dagen siden jeg er gravid og regner med å bo i de i starten av barselperioden. 

Like fine etter vask også? Og ingen rakning, løse tråder o.l.?

Skrevet

Hadde en merinoull bukse derfra som jeg elsket! Men datteren min lånte den og ødela den i vask 😡 De har ikke samme modell/fasong og farge lenger. Hun fikk ikke ukepenger den uken foråsidetsånn 

Skrevet

Jeg har to gensere jeg kjøpte i fjor, er superfornøyd med de. Har brukt de masse, men de er like fine enda, ingen nupper og fin i fasongen. Ikke klør de heller. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Like fine etter vask også? Og ingen rakning, løse tråder o.l.?

Har ikke hatt den lenger enn cirka 3 uker.  Men de vider seg litt ut ved bruk, men trekker seg inn igjen ved vask. Foreløpig ingen problemer med tråder/nupper. 

Skrevet

Har en av disse genserne i merinoull fra Cubus som jeg har hatt i 5 år nå og brukt mye, den er fortsatt like fin🙂

Skrevet

Ja, absolutt! MEN de er jo relativt dyre da, så sjekk om det er tilbud andre steder også

Anonymkode: 37cae...77c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, absolutt! MEN de er jo relativt dyre da, så sjekk om det er tilbud andre steder også

Anonymkode: 37cae...77c

Er salg der nå. Sparte 500 på mine kjøp i går. 

Anonymkode: c0ce8...4ca

Skrevet

Hvordan er de i størrelsene? 😊 vingler alltid mellom M/L på underdel, har brede hofter.

Anonymkode: 3cc05...e5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan er de i størrelsene? 😊 vingler alltid mellom M/L på underdel, har brede hofter.

Anonymkode: 3cc05...e5a

Helt standard størrelse. Jeg er en s med brede hofter og passer fint m i underdel både i ullundertøy fra cubus og til vanlig i andre standard merker. 

Anonymkode: c0ce8...4ca

Skrevet

Tenkte jeg kan bidra her etter å ha fått ordren min jeg kjøpte på salg i helgen! 

Personlig syns jeg strømpebuksene og genserne i 100% merinoull (ull undertøy) er veldig tynne! Ble skuffet over det, man ser bh, truse, merkelapp på plagget tvers gjennom. Jeg kjøpte både rosa og sort og til og med på sort ee plagget temmelig gjennomsiktig. Siden stoffet er så tynt så har jeg tvil om hvor godt det varmer, men det kan hende jeg tar feil (opplys meg gjerne om noen kan mer om ull enn meg!) Jeg har samme type sett fra Lindex og fra Kari Traa og selvom ullundertøy skal være tynt lag så syns jeg det fra Cubus var i tynneste laget. Jeg kommer nok til å sende noe det jeg bestilte i retur igjen og heller bruke pengene på lindex neste gang de har tilbud der. 

Et tips for de som alikevel vil bestille er at ungdomsstørrelsene er mye billigere enn voksenstørrelsene. Jeg er voksen, 166 cm og str 40 i underdel og 36 i overdel, og genseren i str 170 for ungdom passet meg bedre enn genseren i str M for voksen. Over 150 kr billigere også selvom det er akuratt samme plagget. Strømpebuksen i str 170 var litt for stram i livet for meg men jeg har en liten muffinsmage, har du flat mage så vil str 170 passe deg så lenge du er lavere enn 170cm. Det er mye penger å spare på å kjøpe ungdomsstørrelse her! Du finner ikke ungdomsstørrelsen på samme produktside som voksenstørrelsen, men søk på merinoull så kommer alle plaggene opp og da vil du se prisforskjellen på voksen og ungdom selvom det er samme plagg! :)

Anonymkode: b4028...4f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ullbuksa (den som liksom skal kunne brunes til hverdags) er veldig gjennomsiktig. 

Nupper også en del, men kan vel ikke forvente noe mer av en bukse som utsettes for mye slitasje (i motsetning til en genser). 

Skrevet
Albbas skrev (21 timer siden):

Ullbuksa (den som liksom skal kunne brunes til hverdags) er veldig gjennomsiktig. 

Nupper også en del, men kan vel ikke forvente noe mer av en bukse som utsettes for mye slitasje (i motsetning til en genser). 

Jeg har den som har joggebukseform, og den er ikke gjennomsiktig. Blir fort knær i den, så brukes inne. Men veldig behagelig bukse! Den er dog veldig stor i størrelsen. Det er altså denne jeg har:

image.thumb.png.f7e4b6d96f7268a41f54d305dd27054f.png

Skrevet
1 hour ago, Sonit said:

Jeg har den som har joggebukseform, og den er ikke gjennomsiktig. Blir fort knær i den, så brukes inne. Men veldig behagelig bukse! Den er dog veldig stor i størrelsen. Det er altså denne jeg har:

Er den jeg har, i svart. Trusa synes GODT. 😂 🙈 Må bruke den med shorts under. 

Skrevet
Albbas skrev (Akkurat nå):

Er den jeg har, i svart. Trusa synes GODT. 😂 🙈 Må bruke den med shorts under. 

Da må jeg nesten dobbeltsjekke hos meg! Bruker den bare inne da. ;)

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd. 

Gjest tullerikke
Skrevet
Sonit skrev (20 timer siden):

Jeg har den i svart og bruker den hjemme hele tiden. Kjempegod, men veldig gjennomsiktig. Og vier seg fort ut. Burde kjøpt en str mindre, men null stress siden den bare brukes hjemme. Med svart truse under😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...