AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #21 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjenner en som heter akkurat det faktisk. Den kombinasjonen. Jeg har alltid tenkt at det er kjempefint. Syns de klinger fint. Anonymkode: 4768f...07d Ja, det gjør du sikkert... Anonymkode: c9d55...0fe
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #22 Skrevet 11. november 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det gjør du sikkert... Anonymkode: c9d55...0fe Er to fine navn sammen, så hvorfor skulle de ikke passe? Anonymkode: 4768f...07d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #23 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er to fine navn sammen, så hvorfor skulle de ikke passe? Anonymkode: 4768f...07d Det er ikke det at det ikke er fint, men sannsynligheten for at du kjenner noen som heter det er lav. Det er tre eller færre som heter det i Norge samt ingen treff på 1881.no, og det er neppe mange som heter det i andre land. Jeg er ikke helt sikker på at du lyver, men det er mistenkelig hvor mange som alltid kjenner folk med navn som blir nevnt her inne. Ofte opptil flere. Jeg har en mistanke om at det er noen som troller. Anonymkode: c9d55...0fe
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #24 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke det at det ikke er fint, men sannsynligheten for at du kjenner noen som heter det er lav. Det er tre eller færre som heter det i Norge samt ingen treff på 1881.no, og det er neppe mange som heter det i andre land. Jeg er ikke helt sikker på at du lyver, men det er mistenkelig hvor mange som alltid kjenner folk med navn som blir nevnt her inne. Ofte opptil flere. Jeg har en mistanke om at det er noen som troller. Anonymkode: c9d55...0fe Det er sikkert noen som heter det, så godt mulig du snakker sant, men jeg blir bare mistenksom pga. alt det rare som skjer her inne Anonymkode: c9d55...0fe
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #25 Skrevet 11. november 2022 On 10/30/2022 at 1:23 PM, Embla Othea said: Hva synes dere om navnet Frøya Alvilde? Frøya alene er et drittøft navn. Men kombinert med "Alvilde" så blir det bare tung og stygt. Anonymkode: 4a9ff...c12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #26 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke det at det ikke er fint, men sannsynligheten for at du kjenner noen som heter det er lav. Det er tre eller færre som heter det i Norge samt ingen treff på 1881.no, og det er neppe mange som heter det i andre land. Jeg er ikke helt sikker på at du lyver, men det er mistenkelig hvor mange som alltid kjenner folk med navn som blir nevnt her inne. Ofte opptil flere. Jeg har en mistanke om at det er noen som troller. Anonymkode: c9d55...0fe Absolutt ikke noe trolling her hvertfall. Gikk på høyskole med denne dama, veldig hyggelig og artig dame. Skjønner at man blir skeptisk, men husk at disse med uvanlig navn også har en omgangskrets, og kvinneguiden er et stort forum, så at noen de kjenner er her inne er faktisk ikke så liten. Anonymkode: 4768f...07d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå