Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg hun burde finne noe ordentlig å gjøre, tror hun kjeder vettet av seg der hun babler i vei om mens og kropp og selvfølgeligheter igjen. :eeeh:  enig at det er totalt uinteressant å høre om andres mens! 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Husk at influensere har på eget initiativ påtatt seg ansvaret for å normalisere alt.

Ingen spurte de.

Og mange tjener masse penger på det og.

Ja og jeg er så utrolig lei av å høre om alt det normale ! Jeg trenger heller ikke bli påminnet av de om at jeg fortjener mat selv om jeg kanskje spiste noe feil eller for mye eller what ever hva de lirer av seg . Trenger heller ikke bli påminnet at livet ikke bare er som på some for det vet vi alle heldigvis . Det er så mye unødvendig fjas om mens, mat, vekt , psyke . Ikke minst Utbrenthet 😳🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Og den maten da , ingen influenser som jeg har sett lager mat ? De kutter opp salat eller steker egg og smeller på noe cottege cheese , eller lager taco kler pizza . Hjelpes meg for noen tragiske folk som tror de inspirerer 🙈🤣🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Ikke så lenge siden hun var sukkerfri , nå sjokolade hver dag ! Til frokost 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Et evinnelig mas om den mensen hver jæ…. Mnd ! Ikke bare fra henne men alle influnesere, det er så utrolig kjedelig og uinteressant å høre om mensen til andre damer 😳

Men det er jo så «viktig» å dele og «normalisere» disse tingene, hver jævla mnd…. De får jo «så mange positive» tilbakemeldinger på at de ufarliggjør vanlig kvinnelige plager…..

Så enig med deg! Totalt uinteressant, og de fleste vet om disse tingene uten at en influenser trenger å tjene klikk/penger på det! Fy f… som de spiller på folks følelser, men så lenge de tjener på det…. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen mennesker som synes sånne små gnellebikkjer er sjarmerende når du får de bjeffende ufrivelig på snap ?? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (På 22.6.2024 den 17.18):

Men det er jo så «viktig» å dele og «normalisere» disse tingene, hver jævla mnd…. De får jo «så mange positive» tilbakemeldinger på at de ufarliggjør vanlig kvinnelige plager…..

Så enig med deg! Totalt uinteressant, og de fleste vet om disse tingene uten at en influenser trenger å tjene klikk/penger på det! Fy f… som de spiller på folks følelser, men så lenge de tjener på det…. 

Enig! Jeg er lei den åpenheten. Kvinner har blødd siden Eva kom. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei som deklamerte at nå kom familien til Soania å da skulle telefonen legges bort 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notthatbad skrev (På 30.6.2024 den 22.46):

Var ei som deklamerte at nå kom familien til Soania å da skulle telefonen legges bort 😉

Intet nytt under solen… hund som spiser gress og ræva til søstera… gjesp 😴😴 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at hun har over 200tusen følgere på Instagram og veldig ofte under 1000likes på innleggene sine? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På seg selv kjenner man andre. Hun bare venter på at andre influensere som selger klær skal kopiere hennes smarte løsninger på kimonoen. Hun kopierte jo også ganske greit i sin tid..

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (40 minutter siden):

På seg selv kjenner man andre. Hun bare venter på at andre influensere som selger klær skal kopiere hennes smarte løsninger på kimonoen. Hun kopierte jo også ganske greit i sin tid..

Ikke har hun noe billigere pris enn andre tør jeg påstå . Jeg bruker morgenkåpe når jeg skal i full fart slenge på meg noe for ikke å gå naken , det er jo ikke enkelt plagg når du må knyte her og knyte der for å få på deg 🤦🏼‍♀️Men de får no kjøpe disse bestevenninnene hennes som elsker alt hun gjør …

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (2 timer siden):

På seg selv kjenner man andre. Hun bare venter på at andre influensere som selger klær skal kopiere hennes smarte løsninger på kimonoen. Hun kopierte jo også ganske greit i sin tid..

Hun er frekkere enn flatlusa. 

Monsterasmykke, glass… altså? Hun har virkelig ikke rett til å bli sur om noen kopierer henne. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlitenDue skrev (3 timer siden):

Hun er frekkere enn flatlusa. 

Monsterasmykke, glass… altså? Hun har virkelig ikke rett til å bli sur om noen kopierer henne. 

Ja de glassene ble det jo fort slutt å reklamere for når det var de samme glassene som ble sendt på samme måte med samme fraktpris som fra Temu. 👏👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble mektig provosert over hennes oppkast av ozempic og feilinformasjon. 

Altså: jada, jeg er helt imot at normalvektige mennesker får det. Men Belinda bare snakket i ett sett om at man blir mett over tre mandler og to egg. Jeg forstår hun nok overdriver, men her tråkker hun ned andre mennesker for å få seg selv til å føle seg bedre. For å få andre til å si at hun har bra kropp osv.

I tillegg feilinformerer hun i stor grad. Slenger ut informasjon at privatklinikker skriver ut ozempic som det suser. Nei. De kan ikke få ozempic mer. 2. Wegovy ja, men da betaler dem tusenvis av kroner i mnd. 

Jeg er hverken for eller mot sprøyta, og tenker dette er et valg hver enkelt tar for seg selv. Likevel ble jeg kraftig irritert over Belinda som feilinformerer, lyver, sprer fordommer og tråkker på andre i sin ferd om å fremheve seg selv. 

Organer kan kanskje ta skade om du bare spiser to egg i løpet av en dag, altså det er så snevert som det kan bli.

At noen mennesker som sliter med alvorlig fedme får denne, det er sikkert helt fint. At mennesker med normal vekt får det er bare ubsurd. Men her tok hun alle under en kam, generaliserer og kommer med masse sprøyt. 

Dette sprer fordommer, feilinformasjon og holdningsverdier som ikke nødvendigvis er helt heldige. 

Da burde hun bare ha holdt helt kjeft, ikke sagt noe, og heller snappe mer av hunder, kimono, eller den fantastiske mannen hennes. 

(Avslutningsvis, det er så innmari flaut med alle grimaser og etterligning av IR, fy så kleint altså)

  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket område bor hun i igjen i Spania? Altså region/fylke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Hvilket område bor hun i igjen i Spania? Altså region/fylke?

Ikke albir men Alfesa? Eller noe? Hun nevnte noe om det i helga.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener noen spurte om hun bodde i Albir hvor hun svarte nei. Men rett i nærheten. 

Alfaz del Pi, eller Altea? Det hørtes litt kjent ut når jeg så på kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baktusen skrev (2 minutter siden):

Ikke albir men Alfesa? Eller noe? Hun nevnte noe om det i helga.. 

Mener hun bor i Altea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan spotte en narsissist på lang avstand , ja speil har men vel …

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkagenser skrev (På 9.7.2024 den 0.23):

Mener hun bor i Altea

Hum bor vel i alfaz? Altea er vel der Goller bor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda sa her om dagen at hun har holdt på i 19 år? Jeg var en bloggleser som f. For 12-19 år siden, flere ganger om dagen, husker bare typ Emilie Nereng, Ida Wulff,  Anna Rasmussen, Caroline Berg Eriksen osv.. men ingen Belinda Jakobsen?

Har hun holdt på så lenge? 

Hvorfor tjener hun ikke da like mye som de andre? (skjønner selvsagt at hun har dritt seg ut både her og der, men hun burde jo hatt en veldig god lønn om hun har vært "influenser" så lenge?) 

Endret av enhjørningfis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...