Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Spesielt å leve av å blottlegge seg selv på nettet og kun forvente honnør og at alle skal være enige med deg.

  • Liker 23
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogaolga skrev (38 minutter siden):

Dette 👇

IMG_8483.jpeg

Føler seg truffet? Got you! 📝

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Føler seg truffet? Got you! 📝

😂😅😂 Ho får det sagt🙈😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke reklame hun er for seg selv; hun»  bryr seg jo ikke lenger» ,  har jo andre til å ta seg av innboksen både her og der, men KG og Jodel  slikker og sluker  hun rått og kaller dere som er på Jodel for F….r  og alle andre for dårlige mødre med shitkids … 🙏

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (31 minutter siden):

Hvilke reklame hun er for seg selv; hun»  bryr seg jo ikke lenger» ,  har jo andre til å ta seg av innboksen både her og der, men KG og Jodel  slikker og sluker  hun rått og kaller dere som er på Jodel for F….r  og alle andre for dårlige mødre med shitkids … 🙏

 

Vi får gå inn på snappen hennes og presentere oss🤷‍♀️Kg og  Jodelfi….er som vi er. Vi klarer sikkert ikke ta hånd om verken barn eller eget liv. Og vi har definitivt ingen utdannelse😂 Når jeg tenker meg om, er jeg glad for de årene jeg spanderte på skolegang og utdanning til forskjell fra enkelte influencere….

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (41 minutter siden):

Vi får gå inn på snappen hennes og presentere oss🤷‍♀️Kg og  Jodelfi….er som vi er. Vi klarer sikkert ikke ta hånd om verken barn eller eget liv. Og vi har definitivt ingen utdannelse😂 Når jeg tenker meg om, er jeg glad for de årene jeg spanderte på skolegang og utdanning til forskjell fra enkelte influencere….

Det ender bare opp med at hun henger ut og  blokkerer… hun står aldri i en konstruktiv dialog 

 @Harnoejegvilsi glad jeg og tok høyskoleutdanning , har og’  avlet opp to suksessrike barn , og fått barnebarn 👍

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så fordomsfull at alle anonyme deltakere på ulike fora må fremstilles på den måten du selv anser negativt for å forherlige deg selv med vulgærspråk fremfor å akseptere at folk alltid vil ha en mening om det du gjør, samme om du liker det eller ikke.

Kan 'a ikke bare scrolle videre?

  • Liker 13
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør dekke til brystet sitt, det har virkelig ikke godt av å være mer i sola 

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Dottie skrev (På 6.3.2024 den 16.38):

Uten å ha lest lengre bak i tråden, så lurer jeg på; hvor er Carolina? Var det hushjelpen hun hadde råd til, som var som familie? 
 

skremmende.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke følgt helt med i det siste merker jeg. Hva er det som har skjedd? Hvorfor gråter hun? Og hva er denne store endringen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Baktusen said:

Jeg har ikke følgt helt med i det siste merker jeg. Hva er det som har skjedd? Hvorfor gråter hun? Og hva er denne store endringen?

Jeg vet ikke hvorfor hun gråt i dag, men tidligere denne uken gråt hun iallfall fordi broren hennes i Lyngdal er psykotisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor i Spania uten barn og uten jobb, men er blitt utbrent i iveren etter å hjelpe alle til å leve i nuet, og prøver nå å komme seg fra dette. Ber følgere på Insta sende tips til henne for hvordan de kom seg etter utbrenthet.. SAMTIDIG som hun lanserer kurs til kun 399/mnd for et kurs med henne innen livsmestring (mikrosteg) med oppstart i juni. Skal hun selge innspillene hun nå får fra følgerne? Det var jo litt originalt, i det minste. 

Endret av Lineaaa
  • Liker 37
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lineaaa skrev (På 6.4.2024 den 18.53):

Hun bor i Spania uten barn og uten jobb, men er blitt utbrent i iveren etter å hjelpe alle til å leve i nuet, og prøver nå å komme seg fra dette. Ber følgere på Insta sende tips til henne for hvordan de kom seg etter utbrenthet.. SAMTIDIG som hun lanserer kurs til kun 399/mnd for et kurs med henne innen livsmestring (mikrosteg) med oppstart i juni. Skal hun selge innspillene hun nå får fra følgerne? Det var jo litt originalt, i det minste. 

Verden vil bedras. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (1 time siden):

Whoooops etter månedsvis med skryting av at de har kjøpt dette dyre, fantastiske huset har de nå trukket seg fra «Rent-to-buy avtalen» . Hun sier de tilbake i en leilighet / lite hus ( som selvsagt er verdens mest fantastiske hus!) 

Manifestering hjelper 😂fabelaktig ustabilt å følge med på!

…. og Marina er ansatt for å jobbe undercover inne her for å oppdatere deg Belinda?  😂😂

Tror Kvinneguiden og du ,Belinda , kunne bli et syyykt bra Dreamteam 🌻

IMG_8773.thumb.jpeg.660223fea70d1530f147ba70caac3e8a.jpegIMG_8774.thumb.jpeg.4def2365dc11b548d9916b4ca9ea89cf.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor klager hun over folk på KG, når hun tydeligvis er her selv? Det er som Se&Hør, ingen leser det men alle vet hva som står der😉😉

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtelling til neste kræsj…. 3…. 2….

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig bare trist, for det blir blanding av roller og totalt kaos. De som vil kjøpe bolig der vil jo velge noe mer seriøst enn noen som sitter og gråter, klager og syter over folk på KG. Det fremstår som om hun ikke eier tro på det som hun selv ønsker og sier.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så uregulert. Høyt oppe, langt nede, nytt hus, ny plan, forever home varer knapt to år. Så på plass i sitt liv -  samtidig så stygg i språkbruken. Det er jo greit å ha det sånn, for guds skyld, jeg svinger også mye i mitt daglige liv. Men jeg viser det hverken til kunder eller kolleger, og jeg selger ingenting basert på egen livserfaring. 

Hun utleverer dette på samme plattform som hun markedsfører seg selv som både coach, eiendomsmogul og potensiell fremtidig nabo. Hun demonstrerer med hele seg at tjenestene hun selger ikke holder mål. At det er en forretningsmodell som (tilsynelatende) funker, er så beyond min fatteevne. Men jeg ønsker henne bare godt, jeg tror ikke hun er slem eller noe sånn. Bare fryktelig uregulert og det ser fryktelig slitsomt ut å være henne. 

  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...