Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Uten å ha lest lengre bak i tråden, så lurer jeg på; hvor er Carolina? Var det hushjelpen hun hadde råd til, som var som familie? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig at hun igjen klarer laaaaange reels med teksting, hun som hadde så vonde armer for ei lits stund siden . Hun er så « på» igjen.. bare  å vente på neste kræsj… det følger jo ett mønster dette livet hennes 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (1 time siden):

Uten å ha lest lengre bak i tråden, så lurer jeg på; hvor er Carolina? Var det hushjelpen hun hadde råd til, som var som familie? 

Først var hun vekke for hun skadet seg. I dag sa hun at hun måtte skifte jobb pga sine 3 barn (?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke å slenge rundt meg med diagnoser, men hun der tikker av på en del. 

Hun er så høyt oppe, for så å kræsje totalt. Hopper fra det ene til det andre hele tiden. Hun har voldsomme grandiose tanker om seg selv. 
Hun misbruker vennskap, og brenner broer over en lav sko.

Jeg fulgte henne da hun var planteBelinda, men avfulgte hun for en god stund siden (men hun popper opp på snap støtt og stadig). Jeg tenker at hun trenger seriøst hjelp. 

Dette er som å følge med på en bilulykke i slow motion - man klarer liksom ikke se bort.

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hermines skrev (2 timer siden):

jeg bruker ikke å slenge rundt meg med diagnoser, men hun der tikker av på en del. 

Hun er så høyt oppe, for så å kræsje totalt. Hopper fra det ene til det andre hele tiden. Hun har voldsomme grandiose tanker om seg selv. 

Jeg fulgte henne da hun var planteBelinda, men avfulgte hun for en god stund siden (men hun popper opp på snap støtt og stadig). Jeg tenker at hun trenger seriøst hjelp. 

Dette er som å følge med på en bilulykke i slow motion - man klarer liksom ikke se bort.

Helt enig med deg her. Oppførselen slik den fremstilles er ikke normal, og det er veldig tydelig at Belinda selv finner hverdagen, og livet generelt utfordrende. Iom at hun til stadig higer etter måter hun kan "hacke" og løse selv den minste utfordring livet har å by på, i den tro at hun deretter kan bli lykkelig.

Det oppleves som maniske episoder når hun presenterer en ny tanke/idé og lar den konsumere hele livet, samtidig som hun tror at det er en like stor berikelse og aktuelt for alle rundt henne, og at hun er den som skal lede an endringen. Mot penger så klart! For så at hun faller sammen, mister alt av motivasjon og pågangslyst, og den store fantastiske idéen forvitrer til hun ikke lenger husker den. Det er en kort nedeperiode før hun går over på en ny ting, men i blant har hun større nedturer, slik som da hun var utbrent. 

Man skal være forsiktig med å sette diagnoser på folk, men jeg vet hva jeg har tenkt hele veien, og det må være fryktelig vondt å leve sånn. Man lever for oppturene og gjør alt i sin makt for å unngå de uunngåelige nedturene. Kan legge til at jeg selv har adhd diagnose, og selv om mange symptomer er sammenfallende for flere diagnoser, ser jeg ikke at Belinda kvalifiserer for den diagnosen, men heller en annen. 

• Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermines skrev (3 timer siden):

Enig! Ikke bra. Noen burde faktisk beskyttes mot seg selv

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig egoistisk liv og tankesett…Alt handler om meg, meg, hva jeg må ha for å ha d bra, hva kroppen min må ha for å ha det bra. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (9 timer siden):

Utrolig egoistisk liv og tankesett…Alt handler om meg, meg, hva jeg må ha for å ha d bra, hva kroppen min må ha for å ha det bra. 

Men slik tenker jo jeg også, de aller fleste jeg kjenner.

Jeg gjør jo ting for at jeg og min kropp skal ha det bra. Forskjellen er jo at jeg ikke forteller om det på snapp’en min.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg denne vanvittige skrytingen av hvordan mannen hennes «ser» Belinda og kjenner henne? Det fremstilles nærmest som om hun er den eneste på denne jorda som har funnet noen med kaliberet «hel ved»

Hadde min partner fremhevet meg på en slik måte offentlig, så hadde jeg vært flau. Jeg aksepterer likevel at vi er forskjellig skrudd sammen. 
Det er noe som virkelig skurrer når det HELE tiden fremstilles som om hun er den eneste som har funnet lykken. Det i takt med at hun gang på gang går på emosjonelle smeller. 
Hva om man skrudde ned egne forventninger om hvordan livet er? Bare en tanke som slår meg….

Det neste som slår  meg er denne vanvittige hyllesten til mennesker en kort tid, for deretter bli helt stille. Rart…..

Endret av Harnoejegvilsi
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- oooooooog en voldsom hyllest av seg selv som bare gir bort og gir bort - kamuflert som en indre greie hun har jobbet utrolig mye med seg selv - og som gav henne vitiligo 🤡🤡 

Altså - hvor mye er det faktisk mulig å jobbe med sitt indre gjennom livet?? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermines skrev (11 timer siden):

Men slik tenker jo jeg også, de aller fleste jeg kjenner.

Jeg gjør jo ting for at jeg og min kropp skal ha det bra. Forskjellen er jo at jeg ikke forteller om det på snapp’en min.

Ikke helt…jeg bruker tid på trening og ting som jeg trenger, men jjeg har også et yrke/jobb som jeg bruker mye tid på, unger, hund, frivillig arbeid osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt gjennom snappene hennes i dag. Jeg blir seriøst skremt over det egoet (meg meg meg) hun utviser. Jeg er egentlig veldig i mot å gå på person, men her er det virkelig ei som selger ut sin egen snillhet for penger. 
Men jeg tror det blir slik når den eneste kollegaen man har i løpet av en dag er seg selv og eget speilbilde. Jeg tror virkelig Belinda selv hadde fått seg en vekker om hun så seg selv, slik andre ser henne. Dette er spesielt 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Harnoejegvilsi said:

Kan noen forklare meg denne vanvittige skrytingen av hvordan mannen hennes «ser» Belinda og kjenner henne? Det fremstilles nærmest som om hun er den eneste på denne jorda som har funnet noen med kaliberet «hel ved»

Hadde min partner fremhevet meg på en slik måte offentlig, så hadde jeg vært flau. Jeg aksepterer likevel at vi er forskjellig skrudd sammen. 
Det er noe som virkelig skurrer når det HELE tiden fremstilles som om hun er den eneste som har funnet lykken. Det i takt med at hun gang på gang går på emosjonelle smeller. 
Hva om man skrudde ned egne forventninger om hvordan livet er? Bare en tanke som slår meg….

Det neste som slår  meg er denne vanvittige hyllesten til mennesker en kort tid, for deretter bli helt stille. Rart…..

Jeg tror det handler om narsissistiske trekk. Hun vil vise hvor hyllet hun blir - AKA så er hun en gudinne

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belinda, så flott at du har tid til å lese deg opp her inne også 😂😂😂😂

IMG_8444.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yogaolga skrev (3 timer siden):

IMG_8444.jpeg

Ta noen stikk på klinikken 😄

Endret av Korsihalsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (5 timer siden):

IMG_8444.jpeg

Mulig jeg følger dårlig med, men denne forstod jeg ikke?! Care to explain anyone - Belinda? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...