Yogaolga Skrevet 14. februar #1461 Del Skrevet 14. februar AnnaCotta skrev (9 timer siden): Og hvis alle skal "manifestere", hvem skal kjøre ambulansen og sette i gang hjertestarteren når en familiefar ligger på dørken i huset sitt med to små barn som fortvilet ikke vet hva de skal gjøre? Hvem skal tørke opp spy, avføring og blod på avrusingen i kommunen der de tar i mot rusmisbrukere som har blitt ofre for et dårlig stoff som har kommet på gata de siste ukene? Hvem skal patruljere i gatene på natta en lørdagskveld med tusenvis av fulle ungdommer som ikke vet sitt eget beste og knapt finner veien hjem? Du vil at barnet ditt har en lærer? Flott, da vil det vel være synd om han eller hun "manifesterer", selger huset, sier opp jobben og flytter til Spania og lager omelett og tomatsuppe etter Belindas oppskrift. Sånn kan vi fortsette: Hvis alle skal manifestere, så er det ingen som kan behandle boliglånsøknader i banken, stelle for de eldre på sykehjemmet eller operere et sykt hjerte. …. Tror Dronninga virkelig at ALLE vil bo i Spania og ALLE TRENGER/ VIL HA/ MÅ HA … jeg tror faktisk at mange er godt fornøyd med livet sitt slik det er og tar de utfordringen som evt kommer og går videre uten å må ha alle de verdens verktøy hun selv har ( og ikke bruker) … verktøykassa blir for stor til slutt og jaget om «DRØMME….» blir bare mas og stress Nå er a så aktiv igjen så, utpå våren er den vel ny smell..amen 🫏 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. februar #1462 Del Skrevet 14. februar Og, ikke minst… Det kurset de nå kun tar 649 kr for kort oppsummert (nei, jeg har ikke tatt det, men antar det er som følger) Jeg ønsker meg hus i Spania Hva hindrer meg i å kjøpe hus i Spania? Hvordan kommer jeg meg forbi det som hindrer meg? Hvilken følelse vil jeg sitte med når jeg har et hus i Spania? Deretter: Gjøre det man må gjøre for å få et hus i Spania (uten å ha gjort trinnene over)…. 649 kr…… Tenk at noen betaler dette… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 17. februar #1463 Del Skrevet 17. februar Bare jeg som reagerer på at Belinda har begynt å bruke så tung sminke de siste månedene? Foundation som en maske på huden, mørk øyeskygge og tung leppestift hver dag? Syns ikke det er så god reklame for Camilla Pihl akkurat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. februar #1464 Del Skrevet 17. februar solsikke90 skrev (1 time siden): Bare jeg som reagerer på at Belinda har begynt å bruke så tung sminke de siste månedene? Foundation som en maske på huden, mørk øyeskygge og tung leppestift hver dag? Syns ikke det er så god reklame for Camilla Pihl akkurat Enig. Hun har vel snakka om å lage egen leppestift bl.a kanskje noe sånt hun prøver seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 18. februar #1465 Del Skrevet 18. februar Føler Belinda har ambisjoner om å bli den nye Teal Swan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 21. februar #1466 Del Skrevet 21. februar Å der avfulgte jeg Belinda etter hun absolutt skulle snakke om bæsj..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. februar #1467 Del Skrevet 21. februar enhjørningfis skrev (1 time siden): Å der avfulgte jeg Belinda etter hun absolutt skulle snakke om bæsj..... Var det ikke hun som drakk eplesidereddik og det magiske gule drikka som hjalp for alt????? Problemet hennes er at hun gaper over så mye unødvendigheter og da er hun ikke istand til og fortsette hverken med gode matvaner, drikkevaner, trening osv.,, herrigud som hun kaver i livet sitt.….…. Og slik på tampen: hvor lenge klarer hun og samarbeide m Benedicte?? 🤓 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. februar #1468 Del Skrevet 21. februar Må bare le, svindleren ble svindlet! Hun bestilte en prøve av Tom Ford parfyme på Amazon til 600kr (galskap i seg selv å betale så mye for en liten flaske) som viste seg å være en prøveflaske av en helt random parfyme. Mohahaha! 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 21. februar #1469 Del Skrevet 21. februar Yogaolga skrev (10 timer siden): Var det ikke hun som drakk eplesidereddik og det magiske gule drikka som hjalp for alt????? Problemet hennes er at hun gaper over så mye unødvendigheter og da er hun ikke istand til og fortsette hverken med gode matvaner, drikkevaner, trening osv.,, herrigud som hun kaver i livet sitt.….…. Og slik på tampen: hvor lenge klarer hun og samarbeide m Benedicte?? 🤓 Hun vil ALT, på en og samme tid. Jeg vil også ALT, og jeg vil ha det NÅ, men jeg "kurser" ikke andre i ting en mnd etter jeg har "oppdaget noe nytt" 😅 Det med Benedicte? Samme som victoria tenker jeg, 3 mnd? Til hun er fornøyd og fått det slik Belinda ønsker 🤯😬 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. februar #1470 Del Skrevet 22. februar enhjørningfis skrev (7 timer siden): Hun vil ALT, på en og samme tid. Jeg vil også ALT, og jeg vil ha det NÅ, men jeg "kurser" ikke andre i ting en mnd etter jeg har "oppdaget noe nytt" 😅 Det med Benedicte? Samme som victoria tenker jeg, 3 mnd? Til hun er fornøyd og fått det slik Belinda ønsker 🤯😬 En måned?? Det var nå lenge. Jeg tenker nok vi snakker om dager fra hun oppdager noe nytt til hun skal selge det til andre. Kanskje til og med timer innimellom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 22. februar #1471 Del Skrevet 22. februar Snublefot62 skrev (2 timer siden): En måned?? Det var nå lenge. Jeg tenker nok vi snakker om dager fra hun oppdager noe nytt til hun skal selge det til andre. Kanskje til og med timer innimellom. Sant nok 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 22. februar #1472 Del Skrevet 22. februar Fra bæsj til nedleggelse av den familiære putebedrifren , ispedd at hun må velge å være glad… så hva finner hun av nye ting som gjør at hun for xxxx gang kan si: NÅ er jeg lykkelig og alt er såååååå bra!!! 🙈🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. februar #1473 Del Skrevet 22. februar Legger de ned putefabrikken? Så bra.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snodrine Skrevet 23. februar #1474 Del Skrevet 23. februar Nå skal hun tydeligvis tjene penger på snap, for nå skal ALT snappes… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimbus Skrevet 24. februar #1475 Del Skrevet 24. februar Den derre økolandsbyen til Belinda Jacobsen. Jeg skjønner ikke helt hva slags folk som skal bo der? Hva skal de jobbe med? Er det bare influensere som jobber via TikTok eller er det ment for normale folk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 24. februar #1476 Del Skrevet 24. februar Nimbus skrev (5 timer siden): Den derre økolandsbyen til Belinda Jacobsen. Jeg skjønner ikke helt hva slags folk som skal bo der? Hva skal de jobbe med? Er det bare influensere som jobber via TikTok eller er det ment for normale folk? Det trenger de ikke å ta stilling til da det selvfølgelig aldri kommer til å bli noe av. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 24. februar #1477 Del Skrevet 24. februar (endret) Belinda er på god tur oppover til sin «maniske» topp, for så å « brenne» seg ut av SOME igjen… Penger penger penger —- laaaaaange kjedsommelige og uinteressante reels .. Belinda; hvilke kallenavn har du her inne på KG?? 🙈😉 Endret 24. februar av Yogaolga 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar #1478 Del Skrevet 24. februar Vet ikke hvilke kallenavn hun har, men jeg kaller henne bare SvindlerBelinda. 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 24. februar #1479 Del Skrevet 24. februar loffen skrev (34 minutter siden): Vet ikke hvilke kallenavn hun har, men jeg kaller henne bare SvindlerBelinda. Belinda; hva kaller du deg her inne??? 🙈🤓🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 24. februar #1480 Del Skrevet 24. februar Yogaolga skrev (Akkurat nå): Belinda; hva kaller du deg her inne??? 🙈🤓🤣 Jeg har lest en bok om Belinda, hvis dere er interessert kan dere få kurs hos meg, normalt tar jeg 999,-, men siden dere er kvinner og er alle mine venner skal dere få det for 699,-. Sender dere en lang fyllemail med mer detaljer senere 😉 27 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå