Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

solsikke90 skrev (57 minutter siden):

Helt enig, men lurte på hvordan det henger sammen med økonomisk situasjon. Er hun isåfall åpen om det?

Hun lyger jo så det renner av henne så hadde ikke stolt på noe av det hun er «åpen» om uansett  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk full ståpels av den siste ranten om Økolandsbyen. De skal ha «verdens beste helsesenter med verdens beste leger og behandlere som skal bo i egne hus i landsbyen». Men først skal de begynne med små leiligheter til 1.8 million. Sykt spent på hvem som går inn med sine private penger i dette og om det virkelig kan bli noe av. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (20 minutter siden):

Fikk full ståpels av den siste ranten om Økolandsbyen. De skal ha «verdens beste helsesenter med verdens beste leger og behandlere som skal bo i egne hus i landsbyen». Men først skal de begynne med små leiligheter til 1.8 million. Sykt spent på hvem som går inn med sine private penger i dette og om det virkelig kan bli noe av. 

Jeg også🙈 Dette er et togkræsj🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (1 time siden):

Tror de virkelig på dette selv?😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Intet nytt om dette togkræsjet ? 😂Jeg følger ikke og orker ikke høre stemmen hennes men lurer på om hun snart skal flytte inn i økolandsbyen ? 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Intet nytt om dette togkræsjet ? 😂Jeg følger ikke og orker ikke høre stemmen hennes men lurer på om hun snart skal flytte inn i økolandsbyen ? 🤷🏼‍♀️

Det er helt stille🙈Og vi vet alle hva det betyr😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (6 timer siden):

Det er helt stille🙈Og vi vet alle hva det betyr😅 

Tja da tenker jeg at den «bipolare « dronninga er nede for telling igjen . 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tjener de penger på?de leier jo et hus å det er jo ikke billigt,ut å spise flere ganger i uken,3 hunder som ska mettes å forsikres ,syns det er rart at de får det til å gå rundt

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Tja da tenker jeg at den «bipolare « dronninga er nede for telling igjen . 

Bare å vente på et innlegg der det kommer fram at øko landsbyen ikke blir noe av🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Bare å vente på et innlegg der det kommer fram at øko landsbyen ikke blir noe av🙈

Hæ??😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (9 minutter siden):

Hæ??😂😂

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Veldig spent på hvordan hun vil ordlegge seg i det innlegget …

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (2 timer siden):

Hæ??😂😂

Er spent på om den øko landsbyen vil bli realisert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Er spent på om den øko landsbyen vil bli realisert😊

jeg har mine tvil🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (50 minutter siden):

jeg har mine tvil🙈

Det jeg ikke forstår er at andre influensere vanker med henne , ser de ikke de samme løgnene som vi ser ? Og alt hun ikke har fått til ? Og hvor falsk og dårlig venn hun er ? Hun kaster jo alle under bussen i enhver setting 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (17 timer siden):

Det jeg ikke forstår er at andre influensere vanker med henne , ser de ikke de samme løgnene som vi ser ? Og alt hun ikke har fått til ? Og hvor falsk og dårlig venn hun er ? Hun kaster jo alle under bussen i enhver setting 🤷🏼‍♀️

Det forstår ikke jeg heller,tipper de er av samme ulla,ikke en venninne jeg ville hatt i min krets🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pålandjorda
JojoMoyes skrev (På 23.2.2025 den 21.52):

Er KG ute av bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...