Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Armarillo skrev (12 timer siden):

Hørte ikke gjennom alt, men hvis jeg forsto det riktig så begynner første hus å bygges i mai. Det blir visningshus som de skal bo i mens de bygger sitt eget. Eller noe sånt. Er ikke så investert akkurat 😅 Jeg bare syns folk er kjipe som tråkker på andre uten grunn. Heia folk som tør å satse på noe utenom normalen tenker jeg.

Hvordan kan du vite at det er uten grunn?

Og hvorfor er folk som kritiserer bedriftene hennes kjipe, men ikke hun som utnytter enhver anledning til å tjene penger på folk med rare kurs, juggel og luftslott?

Den fantastiske puta for eks. Eksklusiv. Med insekter.

Glass/skåler/juggel hun prøver å få folk til å kjøpe for en dyr peng. Bløffer om at det er bedre kvalitet enn Temu/Wish.

Kurs i stå på hodet? Give me a break.

Kurset «spis med Kristin» sammen med Kristin Gjeldsvik. Togkrasj. Utnyttelse av folk.

Og nå denne økolandsbyen. Har hun egentlig bodd i en noengang? Det er ikke bare bare og selv om en har kommet langt i teknologi og komfort så krever det litt mer dedikasjon å bo i en økolandsby kontra et vanlig nabolag. Og for å være ærlig tviler jeg på at hun har kunnskapen eller viljen til å gjennomføre dette.

For hadde hun faktisk trodd på tanken og ideen bak økolandsby så hadde hun ikke forsøkt å lure sine følgere slik hun gjør eller belaste økosystemet vårt med billig juggel fra Kina bare fordi det skal stå Belinda på det. Det er to rake motsetninger.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Hvordan kan du vite at det er uten grunn?

Og hvorfor er folk som kritiserer bedriftene hennes kjipe, men ikke hun som utnytter enhver anledning til å tjene penger på folk med rare kurs, juggel og luftslott?

Den fantastiske puta for eks. Eksklusiv. Med insekter.

Glass/skåler/juggel hun prøver å få folk til å kjøpe for en dyr peng. Bløffer om at det er bedre kvalitet enn Temu/Wish.

Kurs i stå på hodet? Give me a break.

Kurset «spis med Kristin» sammen med Kristin Gjeldsvik. Togkrasj. Utnyttelse av folk.

Og nå denne økolandsbyen. Har hun egentlig bodd i en noengang? Det er ikke bare bare og selv om en har kommet langt i teknologi og komfort så krever det litt mer dedikasjon å bo i en økolandsby kontra et vanlig nabolag. Og for å være ærlig tviler jeg på at hun har kunnskapen eller viljen til å gjennomføre dette.

For hadde hun faktisk trodd på tanken og ideen bak økolandsby så hadde hun ikke forsøkt å lure sine følgere slik hun gjør eller belaste økosystemet vårt med billig juggel fra Kina bare fordi det skal stå Belinda på det. Det er to rake motsetninger.

Nei, altså, du trenger ikke argumentere noe som helst for meg 😅 Jeg er enig i all bulshiten jeg. Men det er det med å hele tiden ikke ha trua, og rakke ned på ting, jeg reagerer på. Reagerer også på den siden ved Belinda som er helt krise ille. Men jeg gidder ikke sitte og være kjip på den måten der likevel. Syns det hadde vært kjempespennende å følge med dersom dette blir realitet. Noe jeg faktisk tror det blir 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien  «The Curse» på skyshowtime skildrer den ganske bra hvordan et influenserpar som skal bygge en økolandsby tenker …ikke akkurat oppriktige folk…Skremmende at noen vil kjøpe noe sånt av sånne mennesker!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (12 timer siden):

Serien  «The Curse» på skyshowtime skildrer den ganske bra hvordan et influenserpar som skal bygge en økolandsby tenker …ikke akkurat oppriktige folk…Skremmende at noen vil kjøpe noe sånt av sånne mennesker!

Lukter svindel lang vei.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...