loffen Skrevet 30. mai #1921 Del Skrevet 30. mai (endret) Armarillo skrev (1 time siden): Men hvorfor mener dere hun lurer folk inn på adlink, og at hun er "forbanna frekk"? Hun er nå en av få som sier at det er annonselenker og at hun vil tjene på dem, og ber følgere trykke på de så hun får noen kroner. Da er det veldig frivillig hva man velger å gjøre. At hun valgt å ikke si noe om det, og ikke merke med adlink, så hadde det vært noe annet. Da kan man gjerne si hun lurer folk, og at hun er frekk. Men hun er jo helt åpen om det 😅 Hun sa ikke noe om at det var adlink eller at hun trengte noen kroner (?) når det gjalt glassene. Hun ville folk skulle gå inn på siden for å se om de var for små eller ei som vannglass. Jeg så at det stod adlink. Jeg sa heller ikke at hun var forbanna frekk, gjorde jeg vel? 🤔 Jeg sa dog at hun virker desperat. Og det gjør hun. Endret 30. mai av loffen (Manglet en bokstav) 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 30. mai #1922 Del Skrevet 30. mai Nå har hun samarbeid med Bioform. Hun har så mye energi, hun har hatt det en stund, føler seg så god etter hun begynte på de? Forsvant utbrentheten med kosttilskuddet? Forstår meg virkelig ikke på henne. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 30. mai #1923 Del Skrevet 30. mai Anonym75o skrev (På 29.5.2024 den 12.53): Må hun seriøst gjøre de barnslige og teite grimasene sine hele tiden?? klarer ikke å ta henne seriøst. Tror det må være noe psykisk sykdom med henne, mye som skurrer Man setter vel ikke diagnoser her inne vel! Skjerp deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 30. mai #1924 Del Skrevet 30. mai Vårtegnet skrev (2 timer siden): Man setter vel ikke diagnoser her inne vel! Skjerp deg! Belinda setter jo diagnoser selv over en lav sko. Legger selv opp til diskusjoner rundt diagnose.. Har skjønt hun så gjerne vil ha ADHD diagnosen, som hun så kleint hinter til så ofte at det faktisk er tragisk, komisk og temmelig flaut....Men, så er det kanskje heller en bipolar diagnose hun burde ha studert og vurdert nærmere. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 31. mai #1925 Del Skrevet 31. mai Baktusen skrev (6 timer siden): Belinda setter jo diagnoser selv over en lav sko. Legger selv opp til diskusjoner rundt diagnose.. Har skjønt hun så gjerne vil ha ADHD diagnosen, som hun så kleint hinter til så ofte at det faktisk er tragisk, komisk og temmelig flaut....Men, så er det kanskje heller en bipolar diagnose hun burde ha studert og vurdert nærmere. Dette er så lavmål å spekulere i andres helse og diagnoser! Rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 31. mai #1926 Del Skrevet 31. mai Sharp75! skrev (9 timer siden): Nå har hun samarbeid med Bioform. Hun har så mye energi, hun har hatt det en stund, føler seg så god etter hun begynte på de? Forsvant utbrentheten med kosttilskuddet? Forstår meg virkelig ikke på henne. Mye energi ? Hun må jo sove hver formiddag etter hun har vært oppe noen få timer ! Hadde no aldri kjøpt kosttilskudd etter formen til den dama der 🫣 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 31. mai #1927 Del Skrevet 31. mai JojoMoyes skrev (3 timer siden): Mye energi ? Hun må jo sove hver formiddag etter hun har vært oppe noen få timer ! Hadde no aldri kjøpt kosttilskudd etter formen til den dama der 🫣 Om det er kosttilskudd som har hjelp til så hun kom seg på beina så må hun jo ha hatt store vitaminmangel og det er jo noe helt annet en utbrenthet,håper alle forstår at de må måle nivåene hos lege før man stapper innpå med kosttilskudd ellers er det bortkasta penger,kan også være helseskadeligt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 31. mai #1928 Del Skrevet 31. mai Samarbeid med bioform og hun har følt hun har så mye energi og har vært seg selv igjen lenge? Litt lite troverdig når hun har vært så lav på energi den siste tiden og er utbrent? Tror hun glemmer hun har følgere på daglig basis som husker hva hun sa forrige uke og uken før det og forrige måned og forrige halvår osv. Jeg fikk ikke så veldig troen på det hun selger iallfall og synd for samarbeidspartnere at hun svekker deres rykte, det er ingen ting hun reklamerer for jeg tror på lenger, veldig synd for de som velger å samarbeide med henne.. Og det handler ikke om B som person, men at hun svinger sånn og har ‘kjempe troen på dette’ en dag og ‘nei dette er enda bedre’ eller ‘ingen ting av det jeg sa gjelder lenger for dette er det som funker’.. Ambivalensen kommer så tydelig frem som igjen svekker henne som influenser siden det blir vanskelig å stole på det hun sier.. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 31. mai #1929 Del Skrevet 31. mai Ninnia skrev (1 time siden): Samarbeid med bioform og hun har følt hun har så mye energi og har vært seg selv igjen lenge? Litt lite troverdig når hun har vært så lav på energi den siste tiden og er utbrent? Tror hun glemmer hun har følgere på daglig basis som husker hva hun sa forrige uke og uken før det og forrige måned og forrige halvår osv. Jeg fikk ikke så veldig troen på det hun selger iallfall og synd for samarbeidspartnere at hun svekker deres rykte, det er ingen ting hun reklamerer for jeg tror på lenger, veldig synd for de som velger å samarbeide med henne.. Og det handler ikke om B som person, men at hun svinger sånn og har ‘kjempe troen på dette’ en dag og ‘nei dette er enda bedre’ eller ‘ingen ting av det jeg sa gjelder lenger for dette er det som funker’.. Ambivalensen kommer så tydelig frem som igjen svekker henne som influenser siden det blir vanskelig å stole på det hun sier.. Jeg fatter ikke at noen kan ta denne damen på alvor i noen sammenhenger jeg ! Hun er like vaklete og vimsete og av og på i alle settinger om det er samarbeid eller privat osv . Det er ikke såååå veldig lenge siden de flyttet og styrte med å bygge gardinskinner og sengegavvel osv på soverommet . Nei nå måtte de pusse opp et nytt soverom fordi rommet hadde ikke rett feng shui eller hva f.. det heter ???? Hun går til healer , coach osv osv samtidig som hun kurser og skriver bøker i bedre på livet ???? Altså hallo ! Er det noen menneske i denne verden som er dårligere på livet enn henne ?? Hun må da komme seg av dette internettet og vekk fra some og få orden på seg selv før hun skal blande seg borti andre …. Nei når hun møter motstand så skylder hun på broren og psyken eller at hun er utbrent .. Damen trenger jo seriøst hjelp til livet det kan jo alle se ….. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 31. mai #1930 Del Skrevet 31. mai (endret) loffen skrev (22 timer siden): Hun sa ikke noe om at det var adlink eller at hun trengte noen kroner (?) når det gjalt glassene. Hun ville folk skulle gå inn på siden for å se om de var for små eller ei som vannglass. Jeg så at det stod adlink. Jeg sa heller ikke at hun var forbanna frekk, gjorde jeg vel? 🤔 Jeg sa dog at hun virker desperat. Og det gjør hun. Hun har sagt dette om annonselenkene maaange ganger, så hvis man følger henne fast har man fått det med seg. Hun skriver oftest også noe sånt som "takk for at du trykker" osv. Men det er klart, Hun bør kanskje skrive det hver gang så folk som bare er innom nå og da får det med seg. Jeg bare syns ikke det er noe å sette pekefinger på når hun er så ærlig om det. Er jo så mange influencere som dropper å skrive noe som helst, og virkelig lurer følgerne sine. Jeg siterte både deg og en til, var ikke du som skrev at hun var forbanna frekk. Og ja, det er desperat 😅 100 % enig i det. Endret 31. mai av Armarillo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 31. mai #1931 Del Skrevet 31. mai Sharp75! skrev (22 timer siden): Nå har hun samarbeid med Bioform. Hun har så mye energi, hun har hatt det en stund, føler seg så god etter hun begynte på de? Forsvant utbrentheten med kosttilskuddet? Forstår meg virkelig ikke på henne. Den stusset jeg på og 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 31. mai #1932 Del Skrevet 31. mai Armarillo skrev (2 timer siden): Den stusset jeg på og 😅 Stusset du på det😂 Hun er en av mange influensere, Snapchat som har sammenarbeide med forskjellige som de skal tjene penger på😂😂 Alle juger og gir hele seg for å tjene penger og der er vel ikke Belinda den verste😂😂 Se på Raad, Benedicte, Iselin, Kristin … de er alle pillråtne når det gjelder å selge seg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 31. mai #1933 Del Skrevet 31. mai Vårtegnet skrev (1 minutt siden): Stusset du på det😂 Hun er en av mange influensere, Snapchat som har sammenarbeide med forskjellige som de skal tjene penger på😂😂 Alle juger og gir hele seg for å tjene penger og der er vel ikke Belinda den verste😂😂 Se på Raad, Benedicte, Iselin, Kristin … de er alle pillråtne når det gjelder å selge seg inn! Ja? Hvorfor skulle jeg ikke stusse på alt det hun sa rundt det samarbeidet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 31. mai #1934 Del Skrevet 31. mai Vårtegnet skrev (2 minutter siden): Stusset du på det😂 Hun er en av mange influensere, Snapchat som har sammenarbeide med forskjellige som de skal tjene penger på😂😂 Alle juger og gir hele seg for å tjene penger og der er vel ikke Belinda den verste😂😂 Se på Raad, Benedicte, Iselin, Kristin … de er alle pillråtne når det gjelder å selge seg inn! Armarillo skrev (1 minutt siden): Ja? Hvorfor skulle jeg ikke stusse på alt det hun sa rundt det samarbeidet? Leste du hva jeg skrev? Hun er absolutt ikke den verste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. juni #1935 Del Skrevet 1. juni Vårtegnet skrev (8 timer siden): Leste du hva jeg skrev? Hun er absolutt ikke den verste! Men det er hun som diskuteres i denne tråden. Og at hun ikke er verst betyr ikke at det ikke er kritikkverdig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. juni #1936 Del Skrevet 1. juni Jeg får ikke helt tak på det og trodde grunnen var økonomiske problemer… Det blir lagt frem som om de flyttet fra det store huset fordi de hadde fått nok av luksustilværelse med stort hus, hushjelp osv og ville leve et enklere liv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. juni #1937 Del Skrevet 1. juni Klump skrev (8 minutter siden): Jeg får ikke helt tak på det og trodde grunnen var økonomiske problemer… Det blir lagt frem som om de flyttet fra det store huset fordi de hadde fått nok av luksustilværelse med stort hus, hushjelp osv og ville leve et enklere liv? Hun er «influensee». Og influensere må alltid vri på sannheten til sin fordel. Med det i tankene så kan en jo selv tenke hva som er mest sannsynlig grunnen til at de plutselig måtte flytte fra et stort og dyrt «forever»-home til et mindre og litt mindre dyrt «forever»-home. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 1. juni #1938 Del Skrevet 1. juni Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Hun er «influensee». Og influensere må alltid vri på sannheten til sin fordel. Med det i tankene så kan en jo selv tenke hva som er mest sannsynlig grunnen til at de plutselig måtte flytte fra et stort og dyrt «forever»-home til et mindre og litt mindre dyrt «forever»-home. Det blir så spennende å se de bygge denne landsbyen:-) Jeg sitter klar med popkorn:-) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 1. juni #1939 Del Skrevet 1. juni Å lukte på en tomat er den beste traumebehandlingen, tenker Belinda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 1. juni #1940 Del Skrevet 1. juni V i skrev (53 minutter siden): Å lukte på en tomat er den beste traumebehandlingen, tenker Belinda For hvilket «traume da « tenker jeg ? Synes hun slenger rundt seg med ord og utrykk hun ikke virker som vet hva er eller betyr …/ 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå