Moongirl Skrevet 28. mai #1901 Del Skrevet 28. mai (endret) Tiara07 skrev (2 timer siden): Lurer på hvordan folk fra Nederland vet om dette prosjektet, og hvordan det er markedsført for «hele verden»… Drømmer stort, ser jeg. Veeeldig skeptisk! Hun sa også på snap i går om at hun nå kunne si at hun eier tomta….. Vel, Belinda, det har vi hørt før…. Jupp..at de eier det, må vi ta med en klype salt!! Hun lar jo mannen styre alt, så dette kan fort være en ny løgn fra hans side..mens, hun tror både det ene og det andre...såg jo hvordan det gikk med huset... Det som er artig at folk må SØKE til de om å få bygge der!🤣 Endret 28. mai av Moongirl 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 28. mai #1902 Del Skrevet 28. mai Moongirl skrev (39 minutter siden): Jupp..at de eier det, må vi ta med en klype salt!! Hun lar jo mannen styre alt, så dette kan fort være en ny løgn fra hans side..mens, hun tror både det ene og det andre...såg jo hvordan det gikk med huset... Det som er artig at folk må SØKE til de om å få bygge der!🤣 De eier det ikke enda, de håper de snart eier det skrev hun på en snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. mai #1903 Del Skrevet 28. mai Parentes skrev (11 minutter siden): De eier det ikke enda, de håper de snart eier det skrev hun på en snap. Såååå nærme å eie det sa hun vel ja...så godt som kjøpt da..men, får se da 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 28. mai #1904 Del Skrevet 28. mai Men husk at om du leter etter viktige papirer så bare let sammen med dior veskereimene dine 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. mai #1905 Del Skrevet 28. mai Hahaha, så dumt vettu... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #1906 Del Skrevet 28. mai Men den snappen det hun skrev at hu så og si kan si hun eier dette, var ikke det snakk om der hun ville lage seg en olivenplantasje? Og ikke hele sulamitten? Jeg tror nok greia her er at de må ha så og så mange som skal kjøpe hus der for å kunne kjøpe alle områdene på eiendommen. Og at man må søke er jo fot at Belinda og mannen vil omgås folk de liker 😅 Det har hun sagt hele tiden "likesinnede mennesker som de liker" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. mai #1907 Del Skrevet 28. mai Armarillo skrev (25 minutter siden): Men den snappen det hun skrev at hu så og si kan si hun eier dette, var ikke det snakk om der hun ville lage seg en olivenplantasje? Og ikke hele sulamitten? Jeg tror nok greia her er at de må ha så og så mange som skal kjøpe hus der for å kunne kjøpe alle områdene på eiendommen. Og at man må søke er jo fot at Belinda og mannen vil omgås folk de liker 😅 Det har hun sagt hele tiden "likesinnede mennesker som de liker" Hun viste jo at hun ville ha terrasser med bord&stoler og "yoga-terrasse" på tomten der, har vel ikke det på en olivenplantasje?! Og det var jo folk på visning "fra hele verden" på hustomten?! Ikke lett å følge med på hu der da, det skifter sånn... Hadde skjønt det litt det med å søke hvis det var noen få hus, men her er det snakk om 500 hus..haha... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 28. mai #1908 Del Skrevet 28. mai Eh. Som sagt tidligere med dette Raad-opphenget. Det ser rart ut. Når du ser det sånn Som dette Belinda, ser du selv at du 1: ikke ligner/minner om? Og 2: at det ikke får frem noe? Evt har det en mening i tillegg til å kopiere og at jeg bare ikke forstår. Men det ser jo helt forstyrret ut. Hva ønsker du med dette? 😅 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 28. mai #1909 Del Skrevet 28. mai (endret) Etter å ha fulgt med på snap over tid synes jeg det egentlig er litt skremmende hvordan diagnoser blir slengt rundt, hvordan hun helt åpenbart legger opp til å få kommentaren om adhd, hvordan engasjement rundt hennes ting, som subscriptions, kan gå fra å være ‘dette må dere alle være med på’ til å omtrent ikke høre noe om det. Tenk på de som faktisk lar seg påvirke også plutselig dropper hun alt. Tror det kanskje er mange som sitter igjen og føler seg lurt? Jeg har selv adhd, har lang utdannelse innen faget og mange års erfaring med å jobbe med ulike mennesker med store utfordringer og personlig synes jeg det blir et hån mot de som virkelig sliter når influensere slenger rundt seg med ‘sikker på jeg har adhd for jeg lar skapdører stå åpen og klarer ikke å holde fokus’. Vi passer alle inn i en eller annen diagnose, men det kan være ganske farlig å drive selvdiagnostisering som influenser - med den påvirkningskraften man har. og ikke minst hvordan hun prøver å kopiere raad, med peptalks og grimaser. Er bare pinlig for det er så gjennomskuelig. Endret 28. mai av Ninnia 9 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #1910 Del Skrevet 28. mai Moongirl skrev (5 timer siden): Hun viste jo at hun ville ha terrasser med bord&stoler og "yoga-terrasse" på tomten der, har vel ikke det på en olivenplantasje?! Og det var jo folk på visning "fra hele verden" på hustomten?! Ikke lett å følge med på hu der da, det skifter sånn... Hadde skjønt det litt det med å søke hvis det var noen få hus, men her er det snakk om 500 hus..haha... Det fikk jeg ikke med meg. Pleier ikke å gidde og se aaaalle snappene hennes 😅 Men ja, har sett alt det der med yoga terrasse og sånn før. Husket bare ikke at hun viste det da hun skrev at hun kunne si hun eide det nå fordi de var så close. Ja, enig i det, men det er jo et samfunn de vil ha (aka. tilnærmet en sekt 😅), så da må de ha likesinnede uansett hvor mange de skal være 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. mai #1911 Del Skrevet 28. mai Yesohyes skrev (2 timer siden): Eh. Som sagt tidligere med dette Raad-opphenget. Det ser rart ut. Når du ser det sånn Som dette Belinda, ser du selv at du 1: ikke ligner/minner om? Og 2: at det ikke får frem noe? Evt har det en mening i tillegg til å kopiere og at jeg bare ikke forstår. Men det ser jo helt forstyrret ut. Hva ønsker du med dette? 😅 Akkurat grimasene har hun vel "alltid" drevet med. Verre med alle referansene til Raad hele tiden "Pikken til Dave" osv. Det er sååå kleint at hun holder på med det 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. mai #1912 Del Skrevet 28. mai Grimasene a la Raad er så kleine 🙉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 28. mai #1913 Del Skrevet 28. mai Armarillo skrev (35 minutter siden): Akkurat grimasene har hun vel "alltid" drevet med. Verre med alle referansene til Raad hele tiden "Pikken til Dave" osv. Det er sååå kleint at hun holder på med det 🫣 Jøss, har jeg ikke lagt merke til før for et par mnd siden tror jeg. Husker ikke, men ikke lenge siden, omtrent samtidig som da hun plutselig hyllet Raad, tagget henne i innlegg og henvendte seg i sin egen snap til raad-fansen. Men jeg følger jo ikke med hele tiden så mulig jeg bare har misset det tidligere😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 29. mai #1914 Del Skrevet 29. mai Må hun seriøst gjøre de barnslige og teite grimasene sine hele tiden?? klarer ikke å ta henne seriøst. Tror det må være noe psykisk sykdom med henne, mye som skurrer 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 29. mai #1915 Del Skrevet 29. mai Armarillo skrev (15 timer siden): Akkurat grimasene har hun vel "alltid" drevet med. Verre med alle referansene til Raad hele tiden "Pikken til Dave" osv. Det er sååå kleint at hun holder på med det 🫣 Grimasene ser bare helt talentløs ut !! Vet ikke om hun vil fremstå som søt eller rar ? Jeg bare gremmes over at noen vil vise seg sånn frivillig . Det er jo sånne bilder man gjerne vil slette om noen sitter inne med sånne bilder . 😫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. mai #1916 Del Skrevet 29. mai Ser ut som de skal leie lenge siden de bruker penger og styrer på med oppussing, bygd hyller, styrt på ute +++?! Heldig med utleierene som lar de holde på da som de vil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. mai #1917 Del Skrevet 29. mai Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. mai #1918 Del Skrevet 29. mai Nå prøver hun å lure folk inn på en adlink for å be om råd til hvilken størrelse man bør ha på vannglass. Også har hun disse glassene fra før, og syns de er litt store, og lurer på om hun skal kjøpe den mindre størrelsen i samme serie, men kan vi please gå inn på adlinken og fortelle henne hva vi syns?? Desperat, much? 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 30. mai #1919 Del Skrevet 30. mai loffen skrev (22 timer siden): Nå prøver hun å lure folk inn på en adlink for å be om råd til hvilken størrelse man bør ha på vannglass. Også har hun disse glassene fra før, og syns de er litt store, og lurer på om hun skal kjøpe den mindre størrelsen i samme serie, men kan vi please gå inn på adlinken og fortelle henne hva vi syns?? Desperat, much? Og i kveld er det en Lampelink . Hun er så forb…. Frekk og irriterende den kjerringen . 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 30. mai #1920 Del Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (41 minutter siden): Og i kveld er det en Lampelink . Hun er så forb…. Frekk og irriterende den kjerringen . loffen skrev (22 timer siden): Nå prøver hun å lure folk inn på en adlink for å be om råd til hvilken størrelse man bør ha på vannglass. Også har hun disse glassene fra før, og syns de er litt store, og lurer på om hun skal kjøpe den mindre størrelsen i samme serie, men kan vi please gå inn på adlinken og fortelle henne hva vi syns?? Desperat, much? Men hvorfor mener dere hun lurer folk inn på adlink, og at hun er "forbanna frekk"? Hun er nå en av få som sier at det er annonselenker og at hun vil tjene på dem, og ber følgere trykke på de så hun får noen kroner. Da er det veldig frivillig hva man velger å gjøre. At hun valgt å ikke si noe om det, og ikke merke med adlink, så hadde det vært noe annet. Da kan man gjerne si hun lurer folk, og at hun er frekk. Men hun er jo helt åpen om det 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå