Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Dette er bare et forsøk på å få folk til å klikke på og følge de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (15 minutter siden):

Dette er bare et forsøk på å få folk til å klikke på og følge de. 

Selvsagt, men det er så patetisk. Denna skal liksom selge 500 hus og bygge en by.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 timer siden):

Skyt meg litt sakte a..

Skjermbilde 2024-05-24 102933.png

Ikke nok med det ! Hun har sendt bilde av bikkja sin tiss til broren(?) Sin på sms ?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (4 timer siden):

Skyt meg litt sakte a..

Skjermbilde 2024-05-24 102933.png

Dette er jo humor - ikke vær så humørløse og ensidig negative. Selv om jeg tror B og MTB er conartists, så setter jeg pris på litt dårlig humor. 

ang. landsby, lurer på hvorfor man ikke begynner med 5-10 hus? Hvorfor gå rett på 500 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (30 minutter siden):

Dette er jo humor - ikke vær så humørløse og ensidig negative. Selv om jeg tror B og MTB er conartists, så setter jeg pris på litt dårlig humor. 

ang. landsby, lurer på hvorfor man ikke begynner med 5-10 hus? Hvorfor gå rett på 500 😂

Sorry men jeg ser ikke humoren i det . Synes bare hun er jævlig teit og barnslig og prøver å fremstå som morsom/søt og uskyldig men klarer det ikke 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (35 minutter siden):

Det er det ikke. Dette er åpenbart en solid clickbait. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er åpenbart humor når man ser storiene og det hun sier i sammenheng. At man synes humoren er dårlig og usmakelig er selvsagt greit nok. Lurer på hvor mange ekstra klikk slik idioti egentlig gir 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (2 timer siden):

Jo, det er åpenbart humor når man ser storiene og det hun sier i sammenheng. At man synes humoren er dårlig og usmakelig er selvsagt greit nok. Lurer på hvor mange ekstra klikk slik idioti egentlig gir 

Ja jeg så det også. Det var på kødd. Jeg synes til og med det var litt morsomt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parentes skrev (13 timer siden):

Det er snakk om 200 eiendommer. Det er ganske mye. Jeg holder faktisk med deg i denne- det blir spennende å se utvikling og følge de som flytter dit og. 

Ja, også er jeg spent på om det blir noe sekt lignende greier. Det høres jo sånn ut når de snakker om det. Blir spennende å følge med 🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser snappene hennes for tida, får jeg en litt sånn "stakkars deg" følelse. Jeg syns hun ser så ensom ut. Litt sånn stakkarslig på en måte. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Men mulig hun hadde hatt godt av en venninne eller to rundt seg der.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 23.5.2024 den 19.04):

Jeg tror fortsatt at det er et prosjekt som på et eller annet tidspunkt går til hæ…. For planer og drømmer mangler det ikke på … men har vi sett noe som helst ferdigstilt ?? Og hvorfor håpet hun for 2 dager siden å kjøpe huset hun nå bor i ??? Trenger vel ikke det huset når hun skal bygge en hel landsby ? Og hvem faen tror hun egentlig at hun er ? En statue av seg lik som Wenche Foss 🤪🤣🙈🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️blir flau på hennes vegne rett og slett ..

Kjøpte det forrige huset hun plutselig ble kastet ut av...

🤣🤣😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (På 23.5.2024 den 23.13):

Jeg tror det blir by. Om ikke i den skalaen de fabler om, så blir det nok noe. Tviler på at de hadde holdt på sånn her, så offentlig, dersom det ikke blir noe av noe. Blir spennende å se etterhvert 😃

Kanskje hun blir campingplass eier.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (5 minutter siden):

Kanskje hun blir campingplass eier.

Det tror jeg ikke 😂 Men hadde vært gøy å følge med på det også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armarillo skrev (9 timer siden):

Når jeg ser snappene hennes for tida, får jeg en litt sånn "stakkars deg" følelse. Jeg syns hun ser så ensom ut. Litt sånn stakkarslig på en måte. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Men mulig hun hadde hatt godt av en venninne eller to rundt seg der.

Hun har vel ikke flere venninner igjen hun ikke har kastet under bussen …

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Hun har vel ikke flere venninner igjen hun ikke har kastet under bussen …

Hun var på stranda i dag med Mari Kroghus, men de starter vel et prosjekt sammen, åsså blir Mari også bare kasta under bussen 🫠

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parentes

😂 ja MK har vel kjøpt seg tomt og skal bygge i sekt-kolonien og når den ikke blir noe av blir det ikke mer fordi BJ er totalt utbrent og møter veggen igjen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det flyr visst folk inn fra hele verden nå for å gå på visning på de ekslusive tomtene..haha..hadde aldri kjøpt noe av de der!! Ligger ikke disse godt oppi høgden og langt fra havet og?

Og eier de tomten som skal det skal bygges 500(!!!) hus på? Det kan de jo umulig nok ha penger til... snakker uklart som alltid...så hvem vet om de eier en liten eller stor flekk.... 

Endret av Moongirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (10 timer siden):

De flyr visst folk inn fra hele verden nå for å gå på visning på de ekslusive tomtene..haha..hadde aldri kjøpt noe av de der!! Ligger ikke disse godt oppi høgden og langt fra havet og?

Og eier de tomten som skal det skal bygges 500(!!!) hus på? Det kan de jo umulig nok ha penger til... snakker uklart som alltid...så hvem vet om de eier en liten eller stor flekk.... 

De eier jo ikke sitt eget hus engang. Så dårlig råd har hun. Hun må jo være godt over 40 nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (11 timer siden):

Det flyr visst folk inn fra hele verden nå for å gå på visning på de ekslusive tomtene..haha..hadde aldri kjøpt noe av de der!! Ligger ikke disse godt oppi høgden og langt fra havet og?

Lurer på hvordan folk fra Nederland vet om dette prosjektet, og hvordan det er markedsført for «hele verden»… Drømmer stort, ser jeg. Veeeldig skeptisk! 

Hun sa også på snap i går om at hun nå kunne si at hun eier tomta….. Vel, Belinda, det har vi hørt før…. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel et timeshare lignende prosjekt sikkert, og da "eier" man jo i teorien det. Ingen som trenger å vite hvor mange prosent 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...