AnnaCotta Skrevet 11. februar #1441 Del Skrevet 11. februar Yogaolga skrev (På 9.2.2024 den 8.54): Casa Belinda ja, som de leide for så å kjøpe og pusse opp litt for videre utleie,… men nå finnes ikke dette på utleiemarkedet?? Drømmehuset med ku i hagen, ett av deres firma kjøpte dette ( leier) og så leier de av firmaet ( sikkert masse avskrivninger og monopolpenger) Det blir aldri nok av noe hos B og co… en dag er ringen sluttet og da står hun der og biter i sin egen halen… Hun har åpenbart veldig lyst på det huset. Øko-landsbyen er bare et stunt for å holde på følgerne og blir selvfølgelig aldri noe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 11. februar #1442 Del Skrevet 11. februar Her er annonse for huset. Ligger ute for 6.3 mill. CHF. https://moro-immobilien.com/en/property/haus-in-rafol-de-almunia/ Ligger i et guarded community som heter Monte Pego med eksklusive villaer i forskjellig prisklasser. På Google maps ser man at huset er et av de største, men det er vann i bassenget i de fleste andre. Et par av naboeiendommene på tilsvarende størrelse ser også forlatt ut mtp. at det ikke er vann i bassenget, men det kan jo være forbigående. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 11. februar #1443 Del Skrevet 11. februar AnnaCotta skrev (9 minutter siden): Her er annonse for huset. Ligger ute for 6.3 mill. CHF. https://moro-immobilien.com/en/property/haus-in-rafol-de-almunia/ Ligger i et guarded community som heter Monte Pego med eksklusive villaer i forskjellig prisklasser. På Google maps ser man at huset er et av de største, men det er vann i bassenget i de fleste andre. Et par av naboeiendommene på tilsvarende størrelse ser også forlatt ut mtp. at det ikke er vann i bassenget, men det kan jo være forbigående. Så den summen hun sa på 3 mill euro, den er bullshit? 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 11. februar #1444 Del Skrevet 11. februar enhjørningfis skrev (2 minutter siden): Så den summen hun sa på 3 mill euro, den er bullshit? 🫣 Det kan jo hende de ikke får solgt det for 6.3 mill. CHF og at selgeren bare vil bli kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 11. februar #1445 Del Skrevet 11. februar AnnaCotta skrev (1 time siden): Det kan jo hende de ikke får solgt det for 6.3 mill. CHF og at selgeren bare vil bli kvitt det. Hun sa det var banken som selger det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 11. februar #1446 Del Skrevet 11. februar AnnaCotta skrev (1 time siden): Her er annonse for huset. Ligger ute for 6.3 mill. CHF. https://moro-immobilien.com/en/property/haus-in-rafol-de-almunia/ Ligger i et guarded community som heter Monte Pego med eksklusive villaer i forskjellig prisklasser. På Google maps ser man at huset er et av de største, men det er vann i bassenget i de fleste andre. Et par av naboeiendommene på tilsvarende størrelse ser også forlatt ut mtp. at det ikke er vann i bassenget, men det kan jo være forbigående. Måtte sjekke, 6,3 millioner sveit. franc er 76 millioner norske kroner. Såå rik blir man vel ikke av å manifistere? 😂 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I_d_ali Skrevet 11. februar #1447 Del Skrevet 11. februar Pilotfrue skal flytte til Spania, muligens i øko landsbyen? Det var i alle fall min første tanke det øyeblikket hun begynte å hinte om at de skulle flytte. Men la oss legge spekulasjoner til side… Fakta er at Pilotfrue nå har lansert ny matboks. Hvem står bak «Happyboks»? Et firma som heter Agrio AS. Hvem er oppført som eier på dette firmaet? Dette er offentlig informasjon, så bare Google. Nicolas Pedersen Ilies. Sønnen til mannen til Belinda. Så, noen holder på å komme tett innpå flere influensere, og de har større makt enn vi kanskje liker å tro. Håper virkelig magefølelsen min tar feil. 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 11. februar #1448 Del Skrevet 11. februar I_d_ali skrev (4 minutter siden): Pilotfrue skal flytte til Spania, muligens i øko landsbyen? Det var i alle fall min første tanke det øyeblikket hun begynte å hinte om at de skulle flytte. Men la oss legge spekulasjoner til side… Fakta er at Pilotfrue nå har lansert ny matboks. Hvem står bak «Happyboks»? Et firma som heter Agrio AS. Hvem er oppført som eier på dette firmaet? Dette er offentlig informasjon, så bare Google. Nicolas Pedersen Ilies. Sønnen til mannen til Belinda. Så, noen holder på å komme tett innpå flere influensere, og de har større makt enn vi kanskje liker å tro. Håper virkelig magefølelsen min tar feil. Ser ikke for meg at Pilotfrue ønsker seg til en øko-landsby med esel og hvor hun må mingle med naboene som deler verdier med Belinda og mannen. Der i gården går det i iPad og slalåmski i julekalenderen, materialisme og forbruk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I_d_ali Skrevet 11. februar #1449 Del Skrevet 11. februar AnnaCotta skrev (4 minutter siden): Ser ikke for meg at Pilotfrue ønsker seg til en øko-landsby med esel og hvor hun må mingle med naboene som deler verdier med Belinda og mannen. Der i gården går det i iPad og slalåmski i julekalenderen, materialisme og forbruk. Mulig de deler mer verdier enn vi tror. Hun ene tilpasser i alle fall verdiene sine ut fra hvem hun omgås. Det er meldt luksus i øko landsbyen (og hus fra 3-15 mill)…. Pilotfrue virker uansett mer søt, naiv og uskyldig. Slike som er en drøm å ha rundt seg dersom man har en mer kalkulerende personlighet…. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I_d_ali Skrevet 11. februar #1450 Del Skrevet 11. februar sjekk siste innlegg til pilotfrue… matboksen er visst tro kopi av en annen… minner om monstera-smykket… noen må stoppe den dama. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 11. februar #1451 Del Skrevet 11. februar Den nye, selverklærte, mat influenseren Belinda har visst hatt en våt drøm om å lansere sunne salater i butikkene i Norge, sånn iallefall ifølge kommentarfeltet til Emilie Nereng sin siste reel 🤷🏽♀️ Å over til noe annet også, den magiske puta hennes.. den hadde hun nettopp (i sommer?) vært avhengig av i 2 år, så en reklame om den her om dagen, å da har hun plutselig vært avhengig av den i 4 år? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 11. februar #1452 Del Skrevet 11. februar 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 12. februar #1453 Del Skrevet 12. februar I_d_ali skrev (17 timer siden): Mulig de deler mer verdier enn vi tror. Hun ene tilpasser i alle fall verdiene sine ut fra hvem hun omgås. Det er meldt luksus i øko landsbyen (og hus fra 3-15 mill)…. Pilotfrue virker uansett mer søt, naiv og uskyldig. Slike som er en drøm å ha rundt seg dersom man har en mer kalkulerende personlighet…. Det tror jeg så gjerne, men skal ikke pilotfruen flytte nå ganske snart? Det vil jo gå lang tid før Belinda kan åpne portene i øko-landsbyen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I_d_ali Skrevet 12. februar #1454 Del Skrevet 12. februar AnnaCotta skrev (3 timer siden): Det tror jeg så gjerne, men skal ikke pilotfruen flytte nå ganske snart? Det vil jo gå lang tid før Belinda kan åpne portene i øko-landsbyen. Kanskje derfor Pilotfrue snakker om å leie først? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 12. februar #1455 Del Skrevet 12. februar Hvor har det blitt av alle stories om visning av drømmehuset? Når hun fortalte om at hun grein, huseierene grein, fordi de begge var så glade for å ha funnet hverandre og at Belinda og mannen skulle bo i dette huset for alltid og ta skikkelig godt vare på det? Er de borte? Og stakkars huseiere som har kasta bort ett år på noen som lovte å kjøpe det men nå har ombestemte seg. De må jo starte prosessen helt på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 12. februar #1456 Del Skrevet 12. februar Her er hun i gang med å rekruttere folk og gi helt merkelige råd om å få hjelp av NAV til å reise til Spania som dyrepasser. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. februar #1457 Del Skrevet 12. februar Er spent på fremtiden for dette ekteparet. De virker til å være helt desperate etter å knekke koden på hva som kan gi raske penger i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 13. februar #1458 Del Skrevet 13. februar (endret) Belinda og Benedicte = Warren Steed Jeffs 🤔 Nå skal de tjene mer penger på andres usikkerhet og drømmer. Belinda hyller Benedicte, men jeg synes ikke det Benedicte har gjort er noe unikt. Hun imponerer ikke meg. Supert at hun har fått til sine drømmer, men alle kan det om de legger ned en innsats og prioriterer riktig. Jeg drømmer ikke om å bli millionær, kjøpe båt, ha «drømmefamilien» og starte bedrifter. Å reise mer og overalt ja, men hvorfor tror de at det livet de lever er fasiten og er noe bra som alle ønsker? Endret 13. februar av Marihone Skrivefeil 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. februar #1459 Del Skrevet 13. februar Marihone skrev (11 timer siden): Belinda og Benedicte = Warren Steed Jeffs 🤔 Nå skal de tjene mer penger på andres usikkerhet og drømmer. Belinda hyller Benedicte, men jeg synes ikke det Benedicte har gjort er noe unikt. Hun imponerer ikke meg. Supert at hun har fått til sine drømmer, men alle kan det om de legger ned en innsats og prioriterer riktig. Jeg drømmer ikke om å bli millionær, kjøpe båt, ha «drømmefamilien» og starte bedrifter. Å reise mer og overalt ja, men hvorfor tror de at det livet de lever er fasiten og er noe bra som alle ønsker? Jeg skjønner ikke hva Benedicte tjener penger på. Ikke Belinda heller, men hun virker ikke 1/10 så godt stilt økonomisk. Det interessante her er hva som er viktig for Belinda: Penger, status, forbruk, luksus, hus osv. Det er vel ingen andre enn de mest ihuga følgerne som tror på det overflatiske snakket hennes om å plukke sine egne økologiske sitroner fra kjøkkenhagen og være i kontakt med sin egen kropp i en langsom og ikke-materialistisk hverdag. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. februar #1460 Del Skrevet 13. februar Og hvis alle skal "manifestere", hvem skal kjøre ambulansen og sette i gang hjertestarteren når en familiefar ligger på dørken i huset sitt med to små barn som fortvilet ikke vet hva de skal gjøre? Hvem skal tørke opp spy, avføring og blod på avrusingen i kommunen der de tar i mot rusmisbrukere som har blitt ofre for et dårlig stoff som har kommet på gata de siste ukene? Hvem skal patruljere i gatene på natta en lørdagskveld med tusenvis av fulle ungdommer som ikke vet sitt eget beste og knapt finner veien hjem? Du vil at barnet ditt har en lærer? Flott, da vil det vel være synd om han eller hun "manifesterer", selger huset, sier opp jobben og flytter til Spania og lager omelett og tomatsuppe etter Belindas oppskrift. Sånn kan vi fortsette: Hvis alle skal manifestere, så er det ingen som kan behandle boliglånsøknader i banken, stelle for de eldre på sykehjemmet eller operere et sykt hjerte. 18 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå