enhjørningfis Skrevet 27. desember 2023 #1301 Del Skrevet 27. desember 2023 Topsi skrev (23 minutter siden): @enhjørningfis. beklager å avspore, men for et søtt brukernavn 😁 Tusen Takk 😅😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 27. desember 2023 #1302 Del Skrevet 27. desember 2023 lillibeth skrev (11 minutter siden): Andre som reagerer på at hun oppfordrer følgerene til å bidra med Spleis til fetteren sin, som må ha hjelp til å fikse huset sitt for å gjøre det beboelig, samtidig som hun reklamerer for et eget prosjekt til mange titalls millioner? Håper virkelig hun har bidratt med en klekkelig sum selv! Tidligere har hun samlet inn penger på Spleis til sin bror, (for at HANS hus skulle bli mulig å bo i) men når pengene var samlet inn, ble det stille. Ingen oppdateringer om hvordan pengene ble benyttet.. Stusset litt over denne jeg å 😅 er ikke akkurat lenge siden hun skrøt så voldsomt av givergleden til henne og mannen heller 🤷🏽♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. desember 2023 #1303 Del Skrevet 27. desember 2023 lillibeth skrev (37 minutter siden): Andre som reagerer på at hun oppfordrer følgerene til å bidra med Spleis til fetteren sin, som må ha hjelp til å fikse huset sitt for å gjøre det beboelig, samtidig som hun reklamerer for et eget prosjekt til mange titalls millioner? Håper virkelig hun har bidratt med en klekkelig sum selv! Tidligere har hun samlet inn penger på Spleis til sin bror, (for at HANS hus skulle bli mulig å bo i) men når pengene var samlet inn, ble det stille. Ingen oppdateringer om hvordan pengene ble benyttet.. Helt merkelig å bruke sin bedriftskonto til å tigge om penger til sin fetter. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 27. desember 2023 #1304 Del Skrevet 27. desember 2023 lillibeth skrev (3 timer siden): Andre som reagerer på at hun oppfordrer følgerene til å bidra med Spleis til fetteren sin, som må ha hjelp til å fikse huset sitt for å gjøre det beboelig, samtidig som hun reklamerer for et eget prosjekt til mange titalls millioner? Håper virkelig hun har bidratt med en klekkelig sum selv! Tidligere har hun samlet inn penger på Spleis til sin bror, (for at HANS hus skulle bli mulig å bo i) men når pengene var samlet inn, ble det stille. Ingen oppdateringer om hvordan pengene ble benyttet.. De vet å utnytte, kanskje?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. desember 2023 #1305 Del Skrevet 28. desember 2023 Så akkurat en miniserie på netflix nå, angående en sekt. Får sånn vibber av å lese denne tråden om denne dama. Store fine ord, bare dritt 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 29. desember 2023 #1306 Del Skrevet 29. desember 2023 Korsihalsen skrev (8 timer siden): Så akkurat en miniserie på netflix nå, angående en sekt. Får sånn vibber av å lese denne tråden om denne dama. Store fine ord, bare dritt 😄 Skremmende å lese kommentarfeltet under innlegget hennes på insta om byggingen. Mange som skriver at det høres fantastisk og spennende ut 😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 29. desember 2023 #1307 Del Skrevet 29. desember 2023 daeva skrev (10 minutter siden): Skremmende å lese kommentarfeltet under innlegget hennes på insta om byggingen. Mange som skriver at det høres fantastisk og spennende ut 😳 Fordi noen MÅ ha noen i dilte etter....å høre til....føle seg endel av....noen å være enige med....få et klapp på skuldra... Thats the problem. Kvinner er dessverre ekstreme på dette gjennomsnittlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 29. desember 2023 #1308 Del Skrevet 29. desember 2023 Hva har skjedd m Casa Belinda da? Kommer rett på den øko ( ego) landsbyen hvis du trykker på Casa Belinda…. Ugler i mosen … noen nye de kan klatre bukk over og bruke, betale for noen dokument… de har altså truffet på « Victor, varaordføreren i Finestrat, for en hyggelig fyr! Unødvendig å si at han er pro utvikling og ga oss innsikt i hva vi trenger å se etter, forskrifter og så videre, og pekte også på noen av tomtene som kunne opprettholde prosjektet vårt. « … Ser for meg hu sitte på pidestall i trance og « helbrede» folk til og tenke / gjøre likt som henne …. Og så er hun overrasket over at det snakkes både her og der om sekt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 29. desember 2023 #1309 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Concert skrev (13 timer siden): Fordi noen MÅ ha noen i dilte etter....å høre til....føle seg endel av....noen å være enige med....få et klapp på skuldra... Thats the problem. Kvinner er dessverre ekstreme på dette gjennomsnittlig. Ja, jeg ser dette. Jeg klarer ikke scrolle igjennom videosnutt etter videosnutt på tiktok og snapchat, fordi jeg selv ser at det er så mye som ikke stemmer med virkeligheten, og at så mange sliter med å klare det å sile ut fakta fra fantasi. Kun et enkelt bilde blir hyllet der noen bruker filter som de ser ut som en tegneseriefigur. Ja, sånn ser bestemoren min på 80 år med dette filteret også, og 19 år gamle jenter. Og ikke minst er barna våres der, uten så mye erfaring i livet som snapper dette opp. Nesten som man savner det å måtte lete opp fakta i et leksikon eller måtte låne bok på biblioteket. Endret 29. desember 2023 av Korsihalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 30. desember 2023 #1310 Del Skrevet 30. desember 2023 Korsihalsen skrev (14 timer siden): Ja, jeg ser dette. Jeg klarer ikke scrolle igjennom videosnutt etter videosnutt på tiktok og snapchat, fordi jeg selv ser at det er så mye som ikke stemmer med virkeligheten, og at så mange sliter med å klare det å sile ut fakta fra fantasi. Kun et enkelt bilde blir hyllet der noen bruker filter som de ser ut som en tegneseriefigur. Ja, sånn ser bestemoren min på 80 år med dette filteret også, og 19 år gamle jenter. Og ikke minst er barna våres der, uten så mye erfaring i livet som snapper dette opp. Nesten som man savner det å måtte lete opp fakta i et leksikon eller måtte låne bok på biblioteket. KG er nok for meg, har en instagram bare for å se på galskapen av og til. Men deltar ikke på noe SOME. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. januar #1311 Del Skrevet 1. januar Vintermåne skrev (På 26.12.2023 den 20.35): Hm - jeg skjønte ikke helt, skal de bo der selv? Er det på tomta de har huset sitt? Ja, de skal bo der selv sier hun. Ikke på tomta, de har funnet en tomt de vil bygge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 2. januar #1312 Del Skrevet 2. januar Var ei på snapchat som skrev en kommentar hvor hun ikke hyllet Belinda. Hun skrev dog en kommentar om at man bør være seg selv og satt spørsmålstegn med Belinda og hennes strategi og hva hun formidlet, at hun overanalyserte alt. På en enkel og grei måte. Uten å være slem eller ekkel. Men kanskje litt nedlatende, det kan jeg se. Hva gjør Belinda? Hun kommer med en hånlig kommentar direkte i posten. Belinda poster kommentarer som andre har til denne personen. Personen skriver at heia så kan alle være som de er. Belinda kommenterer Take that også retter det til personen som ikke hyllet belinda. Senere kommer en annen med tips til trening og belinda skriver at det er kanskje noe for hun som ikke hyllet henne. Altså.. Er det bare jeg som reagerte på dette? Jeg har aldri opplevd at Belinda har vært direkte slem før. Men dette var jo mobbing! Belinda er i mine øyne nå en mobber. Mean Girl. Fy så ekkel hun var i mine øyne nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snodrine Skrevet 2. januar #1313 Del Skrevet 2. januar Baktusen skrev (1 time siden): Var ei på snapchat som skrev en kommentar hvor hun ikke hyllet Belinda. Hun skrev dog en kommentar om at man bør være seg selv og satt spørsmålstegn med Belinda og hennes strategi og hva hun formidlet, at hun overanalyserte alt. På en enkel og grei måte. Uten å være slem eller ekkel. Men kanskje litt nedlatende, det kan jeg se. Hva gjør Belinda? Hun kommer med en hånlig kommentar direkte i posten. Belinda poster kommentarer som andre har til denne personen. Personen skriver at heia så kan alle være som de er. Belinda kommenterer Take that også retter det til personen som ikke hyllet belinda. Senere kommer en annen med tips til trening og belinda skriver at det er kanskje noe for hun som ikke hyllet henne. Altså.. Er det bare jeg som reagerte på dette? Jeg har aldri opplevd at Belinda har vært direkte slem før. Men dette var jo mobbing! Belinda er i mine øyne nå en mobber. Mean Girl. Fy så ekkel hun var i mine øyne nå. Helt enig. Tenkte det samme, det var ubehagelig å se på og regelrett mobbing. Passa spesielt dårlig siden hun rett før flere ganger sa at «her inne er vi buddies». Jepp, god stemning 🙄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 2. januar #1314 Del Skrevet 2. januar (endret) Baktusen skrev (På 2.1.2024 den 17.16): Var ei på snapchat som skrev en kommentar hvor hun ikke hyllet Belinda. Hun skrev dog en kommentar om at man bør være seg selv og satt spørsmålstegn med Belinda og hennes strategi og hva hun formidlet, at hun overanalyserte alt. På en enkel og grei måte. Uten å være slem eller ekkel. Men kanskje litt nedlatende, det kan jeg se. Hva gjør Belinda? Hun kommer med en hånlig kommentar direkte i posten. Belinda poster kommentarer som andre har til denne personen. Personen skriver at heia så kan alle være som de er. Belinda kommenterer Take that også retter det til personen som ikke hyllet belinda. Senere kommer en annen med tips til trening og belinda skriver at det er kanskje noe for hun som ikke hyllet henne. Altså.. Er det bare jeg som reagerte på dette? Jeg har aldri opplevd at Belinda har vært direkte slem før. Men dette var jo mobbing! Belinda er i mine øyne nå en mobber. Mean Girl. Fy så ekkel hun var i mine øyne nå. På ingen måte første gang Belinda gjør dette. Hun har hengt ut «kritikere» med fullt navn både på Instagram og snap før. Og det følgere som kun har spurt helt legitime spørsmål. Da jeg kritiserte henne for å ikke si noe om skytingen under Pride i 2022, hang hun meg ut med fullt navn for alle sine følgere på Instagram - hvor hun vre det til at jeg heller burde sende kjærlighet enn å «angripe» henne. (Bildet under er bare starten på den lange tiraden hun la ut mot meg til sine mange 100 tusen følgere den dagen.) Inget nytt fra henne dette. Endret 25. januar av Sovinello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 2. januar #1315 Del Skrevet 2. januar (endret) Sovinello skrev (13 timer siden): På ingen måte første gang Belinda gjør dette. Hun har hengt ut «kritikere» med fullt navn både på Instagram og snap før. Og det følgere som kun har spurt helt legitime spørsmål. Da jeg kritiserte henne for å ikke si noe om skytingen under Pride i 2022, hang hun meg ut med fullt navn for alle sine følgere på Instagram - hvor hun vre det til at jeg heller burde sende kjærlighet enn å «angripe» henne. (Bildet under er bare starten på den lange tiraden hun la ut mot meg til sine mange 100 tusen følgere den dagen.) Inget nytt fra henne dette. Endret 3. januar av Sovinello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. januar #1316 Del Skrevet 2. januar Trivelig dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 3. januar #1317 Del Skrevet 3. januar "Jeg skjønner at det føles sånn ❤️" ???????? Jeg har hatt litt sansen for henne, men dette var stygt, og fullstendig ansvarsfraskrivelse.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 3. januar #1318 Del Skrevet 3. januar (endret) Sovinello skrev (13 timer siden): På ingen måte første gang Belinda gjør dette. Hun har hengt ut «kritikere» med fullt navn både på Instagram og snap før. Og det følgere som kun har spurt helt legitime spørsmål. Da jeg kritiserte henne for å ikke si noe om skytingen under Pride i 2022, hang hun meg ut med fullt navn for alle sine følgere på Instagram - hvor hun vre det til at jeg heller burde sende kjærlighet enn å «angripe» henne. (Bildet under er bare starten på den lange tiraden hun la ut mot meg til sine mange 100 tusen følgere den dagen.) Inget nytt fra henne dette. Kan jo hende hun ikke er så begeistret for Pride. Ikke alle som er enig med at pride skal hylles i 30 dager og at skytingen må nevnes. Andre ting som er vel så viktige her. Blir litt feil å arrestere henne (og de andre du tagget) at de ikke bruker talerøret bedre. Men enig, ingen vits å henge ut enkeltpersoner. Det er stygt og mobbing. Endret 3. januar av miamiamia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 3. januar #1319 Del Skrevet 3. januar Baktusen skrev (2 timer siden): "Jeg skjønner at det føles sånn ❤️" ???????? Jeg har hatt litt sansen for henne, men dette var stygt, og fullstendig ansvarsfraskrivelse.. Klassisk gasslighting - klassisk Belinda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. januar #1320 Del Skrevet 3. januar Så slem hun er. Kynisk i alt hun driver med. Er så skuffet. Jeg likte henne og plantetipsene hennes, helt til det begynte å skurre da det ble bråk om mostera-smykket hun 'designet' . Jeg skjønte ikke da at det er sånn hun driver med alt. Hermer, kopierer og later som det er hun som har funnet opp kruttet, selger det med skyhøy fortjeneste. Enten det gjelder psykologikurs, mat, glass, lamper, leppestift... Er du ikke enig med henne og forguder henne, så er det deg det er noe feil med. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå