AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Hvorfor er det slik at man maser på især kvinner om å ta et glass vin eller annet, og om hun takker nei så MÅ det være en grunn. Hva om jeg foretrekker vann/Pepsi annet… hvorfor mase? liker liksom alle kvinner vin/alkohol slutt å mas ikke alle er gravide Anonymkode: 9a79f...2ec
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Har aldri komt over noe mas om det, men jeg er ikke i en vennegjeng som drikker vin eller sånn. Smaker pyton uansett, så jeg er glad for det Anonymkode: 7a00b...e90
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg tilhører dem som sier neitakk. Før brukte jeg bilkjøring som grunn, men...man skal ikke trenge å oppgi grunn; printet ut i fem eksemplarer og underskrevet av Kongen for å bli godtatt. Jeg drikker ikke og ferdig med det!
Taluno Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Er så vant til at det er flere avholds i vennegjengene jeg har vært i, og at det er flere som bare ikke har lyst på alkohol eller kjører, så jeg reagerer ikke engang. Jeg spør kun hvorfor dersom det er noen jeg vet ALLTID pleier si ja...
Brunhilde Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Det er ganske uforskammet å ikke akseptere et nei uten forklaring, ingen vet hvorfor noen velger å ikke drikke alkohol og jeg har gjort det til en regel at nei er nei og ja er ja. Begge er like legitime.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Det er årevis siden jeg hørte noen komme med begrunnelse for hvorfor de ikke drikker, og enda lenger siden jeg hørte noen spør andre hvorfor de ikke drikker. Er det en generasjonsgreie? Tror jeg var i 20årene sist noen spurte noen i nærheten av meg. Nå er jeg 40. Helt ærlig trodde jeg det var samfunnet som hadde endret seg, men tydeligvis ikke. Så da er det enten alder eller miljøet man går i? Anonymkode: 974df...a1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå