Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sliter med å være singel. Ikke at det ikke er fint. Men savner den ene å snakke med om alt, drømme med, diskutere nyheter med eller bare være sammen med

Som godt voksne er det ikke så lett å finne noen. Har datet litt de siste årene, men de har ikke vært kristne. Og derfor tror jeg at mitt savn er at vi kan snakke om litt sånne ting også. Kanskje gå i en felles kirke. 

Det er fint med felles interesser, men viktig å ha hver sitt liv også! 

Hvor finner jeg sånne? Har vært på kristendate, men der er det nokså få nye i løpet av alle de årene jeg har tittet innom. Og det er få som har betalt abonnement så ingen svarer heller. 

Noe forslag til sted å møtes? Har slitt ut tinder, Facebook date også. Så mistet litt tro på at det finnes oppegående, kristne menn som er litt frisk og fin! 

Endret av Betiina
Ble missforstått
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en kristen mann, ts hvor mange sexpartnere er det egentlig du har hatt?.

Selv vil jeg ikke ha sex utenfor et ekteskap, min kone gikk dessverre bort og jeg også savner en flott kristen kvinne å dele dagene mine med.

Anonymkode: 43331...739

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv vil jeg ikke ha sex utenfor et ekteskap, min kone gikk dessverre bort og jeg også savner en flott kristen kvinne å dele dagene mine med.

Jeg har vært gift tidligere og hatt han som sexpartner. Men mange som ikke er kristne forstår ikke at dette er noe jeg vil vente med. Og kanskje også til og med grunnen til at det blir slutt. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trist å høre om din kone forresten 😢

Skrevet

Ta deg en tur på gudstjeneste eller noe. Eller kanskje det fins noen sjekkeapper for kristne? 

• Liker 1
Skrevet
tøydokka skrev (1 minutt siden):

Ta deg en tur på gudstjeneste eller noe. Eller kanskje det fins noen sjekkeapper for kristne? 

Ja går i en kirke. Ingen single menn desverre. Tror alle menn på min alder er lykkelig gift.

Kristendate er en sånn sjekkeapp. Men ikke helt lykkes meg å finne noen der. 

Skrevet
Betiina skrev (34 minutter siden):

Ja går i en kirke. Ingen single menn desverre. Tror alle menn på min alder er lykkelig gift.

Kristendate er en sånn sjekkeapp. Men ikke helt lykkes meg å finne noen der. 

Kanskje gå i en annen kirke? Eller være litt frempå med folk du blir kjent med i kirken. Spørre de du prater godt med om de har en sønn, et søsken, venn eller et barnebarn som er singel og på leting etter en partner. Eller viss det blir for flaut, så kan du bare være åpen om at du er singel og ønsker å treffe en kristen mann. Så tenker nok de du prater med over om de kjenner noen som kan passe deg som de kan koble deg med. 

• Liker 2
Skrevet

Meld deg inn i en menighet der er det mange kristne :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du vil ha en kristen mann som en som suger pikk. Det er ikke meg. men det er mange av dem

Anonymkode: 2eb5f...f7f

Skrevet

Anonymkode: bd381...729

• Liker 1
Skrevet
Betiina skrev (3 timer siden):

Hvor finner jeg sånne?

I kirken?

Jeg bare tenker høyt her……

• Liker 2
Skrevet

Det er umulig å vite om man er seksuelt kompatibel, uten å ha sex før ekteskapet. Enten er sex i slike forhold ikke viktig, for man satser på flaks, eller ekteskapet går i dass på grunn av dette.

Anonymkode: 1a80d...224

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, Betiina said:

Jeg sliter med å være singel. Ikke at det ikke er fint. Men savner den ene å snakke med om alt, drømme med, diskutere nyheter med eller bare være sammen med

Det høres jo ut som du trenger en venn? Dette er jo ting man gjør sammen med venner. Eneste forskjellen er at en kjæreste har et seksuelt aspekt ved relasjonen i tillegg. I et langvarig forhold samarbeider man også om logistikk og økonomi. 

Anonymkode: b1b24...565

• Liker 1
Skrevet

Eg og min mann er litt kristne, ikke store kirkegåere, giftet oss innen et år, 3 barn, litt kristen barnehage/skole på barna, ikke noe mer enn det, går jo an å være moderat kristne uten å falle om å tale i tunge kristen. Vi møttes på match

Anonymkode: 35e4f...8d0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Betiina skrev (4 timer siden):

Som godt voksne er det ikke så lett å finne noen. Har datet litt de siste årene, men de har ikke vært kristne. Og derfor tror jeg at mitt savn er at vi kan snakke om litt sånne ting også. Kanskje gå i en felles kirke. 

Det er fint med felles interesser, men viktig å ha hver sitt liv også! 

Hvor finner jeg sånne? Har vært på kristendate, men der er det nokså få nye i løpet av alle de årene jeg har tittet innom. Og det er få som har betalt abonnement så ingen svarer heller. 

Noe forslag til sted å møtes? Har slitt ut tinder, Facebook date også. Så mistet litt tro på at det finnes oppegående, kristne menn som er litt frisk og fin! 

Har du nok rett i, oppegående menn er ikke religiøse skal man tro forskerne.

Anonymkode: a31d4...798

• Nyttig 2
Skrevet

Du går til venninner du har i menigheten/kirken og forteller at du er klar for å finne en mann å dele livet med. Du skal se hvor fort de klarer å leke Kirsten Giftekniv! 

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres jo ut som du trenger en venn? Dette er jo ting man gjør sammen med venner. Eneste forskjellen er at en kjæreste har et seksuelt aspekt ved relasjonen i tillegg. I et langvarig forhold samarbeider man også om logistikk og økonomi. 

Anonymkode: b1b24...565

Det er da himmelforskjell på en venn og en partner. På alle mulige måter

Anonymkode: 75279...765

• Nyttig 2
Skrevet

Gå litt i forskjellige menigheter og på møter? Begynn i et kirkekor. 

Anonymkode: 268ee...fff

• Hjerte 1
Skrevet
tøydokka skrev (5 timer siden):

Det er et overskudd av godt voksne kvinner i kristne samfunn. Kanskje litt bedre kjønns fordeling blant ungdom enn eldre.

Anonymkode: 351b3...8e3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om du vil ha en kristen mann som en som suger pikk. Det er ikke meg. men det er mange av dem

Anonymkode: 2eb5f...f7f

Hæ?

Anonymkode: a786c...903

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...