MissKatt Skrevet 28. oktober 2022 #21 Skrevet 28. oktober 2022 Han virker litt dum og korttenkt. Helt normalt 😏 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #22 Skrevet 29. oktober 2022 On 10/28/2022 at 12:33 PM, AnonymBruker said: Det er sånn vi sier i Østfold🤣 Anonymkode: 3cdba...2fd On 10/27/2022 at 9:43 PM, AnonymBruker said: Hehe, er han fra Østfold? Anonymkode: ff5cd...448 Hahah jeg er fra Østfold og bruker aldri ordet "rå"🤪 Pleier å gi komplimenter basert på noe konkret, sånn som at en venninne er utrolig flink til å se andre, en annen venninne har en klesstil som ikke kan beskrives med ord, han jeg dater er veldig god til å lytte og gir meg en følelse av trygghet (i tillegg til å være en villmann i senga), osv. MEN! Jeg opplever ofte at folk fra Buskerud kaller meg rå når de vil si noe hyggelig til meg😂 For ikke å snakke om tidligere idrettsutøvere i media og PT-er. Problemet går nok dypere enn tidligere antatt! Anonymkode: 2fb0a...70b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #23 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 21.40): Dater en fyr som sier det samme hver gang han skal si noe pent til meg. Både muntlig og på tekst. Jeg prøver å vise han at jeg setter pris på han med å si ting som f.eks Så kjekk du er i den skjorta/du lukter så digg i dag osv Det der var utrolig fint sagt av deg Så fint du løste det der, stolt av deg Det eneste han sier tilbake til meg uansett hva det gjelder, om det er at jeg har pyntet meg eller jeg forteller han stolt om noe jeg fikk til bra på jobb, er: "Helt rå du". "Du er rå". "Rått av deg". Og så tilbake til "helt rå du". Ingenting mer greier han å si. Begynner å irritere meg, og jeg vet på forhånd hva han vil si når vi prater sammen. At jeg er helt rå. Jada jeg har hørt det nå, noe annet du vil si til meg etter å ha datet meg i 5 mnd? Er det det eneste du har i vokabularet? Noen som har opplevd lignende? Orker nesten ikke gå inn i noen dypere samtaler med han for han går jo på repeat hele tiden Det er det eneste han sier til meg. Han klarer Anonymkode: 93f96...5d5 Minner meg om den gangen jeg satt i en taxi, hvor det var samkjøring, på en måte, hun ble kjørt til nav, og jeg til skole. Jeg kjente ikke den andre personen som ble kjørt. Vi sitter to unge kvinner i baksetet, jeg tenkte ikke så mye på henne mens jeg satt der, men underveis i kjøringen sa hun til sjåføren Nils, du er kul Sjåfør smiler osv.. sier igjen, NILS, du er KUL Sjåfør smiler litt, ikke så mye denne gangen.. alt hun sier til taxisjåføren er: NILS, du er kul. Jeg ser jo at han vrir seg veldig til slutt da.. Den dag i dag forbinder jeg frasen: du er kul, som noe en psykisk utviklingshemmet person sier… 🥺😭 Dette er en pinlig historie, har ikke fortalt den til noen, Nils, sorry om du leser dette.. 😬 Anonymkode: 79dcf...c26 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #24 Skrevet 29. oktober 2022 Det er ikke HVA man sier,men HVORDAN man sier det.....?? 😅 Dersom handlingene hans lever opp til forventningene, så ikke heng deg opp i ordene. Vi er ulikt sammensatt slikt sett. Mulig dere er for forskjellige..men gode hender og hvile i tillit utgjør en skatt. Eller ? Anonymkode: a07d5...610
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #25 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke HVA man sier,men HVORDAN man sier det.....?? 😅 Ja kanskje han burde vekslet litt på hvordan: "Du er rå" "Du er RÅ" "DU er rå" "Du ER altså så RÅÅ" Anonymkode: 93f96...5d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #26 Skrevet 29. oktober 2022 Hahah huff, jeg hadde ikke taklet det. Han høres enkel ut… men du må jo ta det opp med ham før du gir ham opp! Anonymkode: 5f91d...5d2 1
Illumi Skrevet 29. oktober 2022 #27 Skrevet 29. oktober 2022 On 10/27/2022 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Haha, leser han denne tråden tro? 🤭 fikk mld av han for fem min siden "Du er fantastisk" Anonymkode: 93f96...5d5 Hadde vært helt rått om han gjorde det 😂 2
Sandel Skrevet 29. oktober 2022 #28 Skrevet 29. oktober 2022 Kan du leve med at han har et lite vokabular? Og hvordan er ordforrådet hans i andre samtaleemner? 1
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2022 #29 Skrevet 29. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 21.40): Dater en fyr som sier det samme hver gang han skal si noe pent til meg. Både muntlig og på tekst. Jeg prøver å vise han at jeg setter pris på han med å si ting som f.eks Så kjekk du er i den skjorta/du lukter så digg i dag osv Det der var utrolig fint sagt av deg Så fint du løste det der, stolt av deg Det eneste han sier tilbake til meg uansett hva det gjelder, om det er at jeg har pyntet meg eller jeg forteller han stolt om noe jeg fikk til bra på jobb, er: "Helt rå du". "Du er rå". "Rått av deg". Og så tilbake til "helt rå du". Ingenting mer greier han å si. Begynner å irritere meg, og jeg vet på forhånd hva han vil si når vi prater sammen. At jeg er helt rå. Jada jeg har hørt det nå, noe annet du vil si til meg etter å ha datet meg i 5 mnd? Er det det eneste du har i vokabularet? Noen som har opplevd lignende? Orker nesten ikke gå inn i noen dypere samtaler med han for han går jo på repeat hele tiden Det er det eneste han sier til meg. Han klarer Anonymkode: 93f96...5d5 høres ut som han har afasi🤣. Neida sånt skal man gjerne ikke tulle med. Kanskje du skal begynne å synge tilbake på tull: " Du er så rå,rå,rå. Dødsrå, dødsrå. Du er så råååå" Endret 29. oktober 2022 av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #30 Skrevet 30. oktober 2022 Får et mentalt bilde av en litt enkel håndverker fra Østfold. Men av alle dunpegrunner så er dette eb av de rareste. Hva med litt kommunikasjon? Si til ham at det er hyggelig med komplimenter, men at det kanskje blir litt ensformig med bare «du er rå» hele tiden. Anonymkode: 310c5...893
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå