AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Dater en fyr som sier det samme hver gang han skal si noe pent til meg. Både muntlig og på tekst. Jeg prøver å vise han at jeg setter pris på han med å si ting som f.eks Så kjekk du er i den skjorta/du lukter så digg i dag osv Det der var utrolig fint sagt av deg Så fint du løste det der, stolt av deg Det eneste han sier tilbake til meg uansett hva det gjelder, om det er at jeg har pyntet meg eller jeg forteller han stolt om noe jeg fikk til bra på jobb, er: "Helt rå du". "Du er rå". "Rått av deg". Og så tilbake til "helt rå du". Ingenting mer greier han å si. Begynner å irritere meg, og jeg vet på forhånd hva han vil si når vi prater sammen. At jeg er helt rå. Jada jeg har hørt det nå, noe annet du vil si til meg etter å ha datet meg i 5 mnd? Er det det eneste du har i vokabularet? Noen som har opplevd lignende? Orker nesten ikke gå inn i noen dypere samtaler med han for han går jo på repeat hele tiden Det er det eneste han sier til meg. Han klarer Anonymkode: 93f96...5d5 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Hehe, er han fra Østfold? Anonymkode: ff5cd...448 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, er han fra Østfold? Anonymkode: ff5cd...448 Ja faktisk 😲 Anonymkode: 93f96...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Hadde irritert meg ihjel. Men han har nok ikke så stort vokabular når det kommer til sånne ting. Kan du følge opp med å spørre han om å utdype, spørre hvorfor er du rå, hva legger han i det.. Evt dump han...for du høres irritert ut. Anonymkode: d09d8...351 2 1
Gjest ti10 Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Kanskje han er nervøs? Men jeg skjønner deg, jeg hadde også irritert meg veldig. Jeg tror faktisk jeg bare hadde spurt rett ut: Hva er det du egentlig mener? Og hvis ikke det hadde hjulpet, hadde jeg vel blitt enda mer irritert og spurt om han virkelig ikke kan noen andre ord ...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde irritert meg ihjel. Men han har nok ikke så stort vokabular når det kommer til sånne ting. Kan du følge opp med å spørre han om å utdype, spørre hvorfor er du rå, hva legger han i det.. Evt dump han...for du høres irritert ut. Anonymkode: d09d8...351 Blir sikkert bare: "Helt rå du" jeg: "Kan du utdype?" "Bare synes det er så rått det du gjør" Anonymkode: 93f96...5d5 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 ti10 skrev (4 minutter siden): Kanskje han er nervøs? Men jeg skjønner deg, jeg hadde også irritert meg veldig. Jeg tror faktisk jeg bare hadde spurt rett ut: Hva er det du egentlig mener? Og hvis ikke det hadde hjulpet, hadde jeg vel blitt enda mer irritert og spurt om han virkelig ikke kan noen andre ord ... Han var litt sjenert og nervøs i begynnelsen. Men nå har vi altså datet i snart et halvår så han har blitt varm i skjorta. Anonymkode: 93f96...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir sikkert bare: "Helt rå du" jeg: "Kan du utdype?" "Bare synes det er så rått det du gjør" Anonymkode: 93f96...5d5 Hahaha 🤣 Bra Anonymkode: 4e09f...40d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 Spør rett ut om han kan andre ord 😂😅 Anonymkode: 88194...3f4 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Blir sikkert bare: "Helt rå du" jeg: "Kan du utdype?" "Bare synes det er så rått det du gjør" Anonymkode: 93f96...5d5 Er han litt enkel? Anonymkode: 1ceed...6e0 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Hadde sagt noe sånn som «jeg setter pris på komplimenter og sånn, men kunne du ikke funnet på noe annet snart? Jeg vil gjerne høre at jeg er fin/pen, flink, lukter godt. For helt ærlig vet jeg at jeg er rå ». Hadde helt ærlig blitt irritert selv av hvor lite kreativ han er i ordforråd 😂 Anonymkode: 15c7d...cd6 3
Blåjojo Skrevet 27. oktober 2022 #12 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg bruker av og til ordet rå selv som kompliment. Men forklarer selvfølgelig hva jeg legger i det om jeg blir spurt. Om du spør og han ikke vet hva han skal svare, så må du bare fortelle at det er jo det du får høre uansett hva det dreier seg om, så nå vil du gjerne at han skal si det med litt andre ord.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #13 Skrevet 27. oktober 2022 Haha, leser han denne tråden tro? 🤭 fikk mld av han for fem min siden "Du er fantastisk" Anonymkode: 93f96...5d5 3 5 2
Cornix Skrevet 27. oktober 2022 #14 Skrevet 27. oktober 2022 Du er så rar og rå... Dødsrå, dødsrå! 🐅 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #15 Skrevet 27. oktober 2022 Så irriterende og harry! Sikker på han ikke bare ser seg som en pulekompis? Ekstremt rart å ha datet så lenge som fem måneder og ikke klart å gi noe annet kompliment og å ikke være avklart som kjærester. Anonymkode: c7c96...2fc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #16 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, leser han denne tråden tro? 🤭 fikk mld av han for fem min siden "Du er fantastisk" Anonymkode: 93f96...5d5 Haha har opplevd det en gang jeg skrev her faktisk, at han jeg skrev om også var her og skjønte tråden var om han! Anonymkode: c7c96...2fc
Rosakatt Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, leser han denne tråden tro? 🤭 fikk mld av han for fem min siden "Du er fantastisk" Anonymkode: 93f96...5d5 Det er en person som gjettet at han var fra Østfold? Kanskje det var han?! Endret 27. oktober 2022 av Rosakatt 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #18 Skrevet 28. oktober 2022 Rosakatt skrev (12 timer siden): Det er en person som gjettet at han var fra Østfold? Kanskje det var han?! Skulle nesten tro det, men i dag var det tilbake til det samme når han kjørte meg på jobb. "Vær rå i dag", ,"helt rå du" Jeg orker ikke mer, skal distansere meg Anonymkode: 93f96...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #19 Skrevet 28. oktober 2022 Det er sånn vi sier i Østfold🤣 Anonymkode: 3cdba...2fd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #20 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde sagt noe sånn som «jeg setter pris på komplimenter og sånn, men kunne du ikke funnet på noe annet snart? Jeg vil gjerne høre at jeg er fin/pen, flink, lukter godt. For helt ærlig vet jeg at jeg er rå ». Hadde helt ærlig blitt irritert selv av hvor lite kreativ han er i ordforråd 😂 Anonymkode: 15c7d...cd6 Du tenker at løsningen er å diktere hva man skal få komplimenter for, slik at man kan opprette en ny tråd på KG om fire uker som handler om at «han gir meg bare de komplimentene han vet jeg vil høre, og jeg er usikker på om han virkelig mener det eller om han bare sier det for å være hyggelig. Hva skal jeg gjøre?». Anonymkode: cf5e5...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå