Gå til innhold

Ignorering av tråder


Nooni
Gå til løsning Løst av Matas,

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? 

Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. 

Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nooni skrev (2 timer siden):

Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? 

Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. 

Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. 

Den tråden er jo den triveligste på hele forumet 😃 og det er egentlig en chatte tråd forresten :) Det jeg synes blir for dumt er alle de kjendis trådene, de kunne jeg fint ha ignorert om mulig

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (2 timer siden):

Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? 

Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. 

Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. 

«Hvor er Hoppetaujenta» er den mest seriøse tråden på KG, og den hyggeligste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Hei @Nooni

Vi har foreløpig ingen planer om å legge til en slik funksjon, så den enkleste løsningen her er nok å holde seg borte fra tråder man ikke ønsker å lese eller delta i. Kommer du over tråder du mistenker kan være trolling kan du gjerne rapportere inn disse så taes det en gjennomgang av rapporter du evt. sender inn. 

- Matas, mod. 

 

Endret av Matas
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...