Nooni Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #2 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Nooni skrev (2 timer siden): Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. Den tråden er jo den triveligste på hele forumet 😃 og det er egentlig en chatte tråd forresten Det jeg synes blir for dumt er alle de kjendis trådene, de kunne jeg fint ha ignorert om mulig Endret 27. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nooni skrev (2 timer siden): Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. «Hvor er Hoppetaujenta» er den mest seriøse tråden på KG, og den hyggeligste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Matas Skrevet 27. oktober 2022 Løsning #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Hei @Nooni Vi har foreløpig ingen planer om å legge til en slik funksjon, så den enkleste løsningen her er nok å holde seg borte fra tråder man ikke ønsker å lese eller delta i. Kommer du over tråder du mistenker kan være trolling kan du gjerne rapportere inn disse så taes det en gjennomgang av rapporter du evt. sender inn. - Matas, mod. Endret 27. oktober 2022 av Matas 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå