Gå til innhold

Ignorering av tråder

Vis løsning Løst av Matas,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? 

Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. 

Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nooni skrev (2 timer siden):

Jeg har meldt dette inn tidligere, har nå registrert at det har vært en oppdatering i software uten at min/vår problemstilling har blitt tatt til følge. Får man svar på hva grunnen til dette er? Ønsker dere at troll/kjedsomhetstråder skal leve til evigheten? 

Jeg har tidligere meldt inn ønske om å kunne ignorere tråder, og gjør det igjen. 

Jeg tror det kan være bra for å opprettholde seriøsiteten i forumet - et spm fra 2016 om "hvor er hoppetaujenta"som fortsatt lever i dag, det blir for dumt. 

Den tråden er jo den triveligste på hele forumet 😃 og det er egentlig en chatte tråd forresten :) Det jeg synes blir for dumt er alle de kjendis trådene, de kunne jeg fint ha ignorert om mulig

Endret av Cid
Skrevet
Nooni skrev (2 timer siden):

«Hvor er Hoppetaujenta» er den mest seriøse tråden på KG, og den hyggeligste!

• Løsning
Skrevet (endret)

Hei @Nooni

Vi har foreløpig ingen planer om å legge til en slik funksjon, så den enkleste løsningen her er nok å holde seg borte fra tråder man ikke ønsker å lese eller delta i. Kommer du over tråder du mistenker kan være trolling kan du gjerne rapportere inn disse så taes det en gjennomgang av rapporter du evt. sender inn. 

- Matas, mod. 

Endret av Matas
  • Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...