origin Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Får spørsmål om jeg vil prøve nye gmail noe jeg klikket på at jeg ønsket men ingenting skjer. Trykte feil på en annen gmail adresse og havnet på en gammel gmail med html. Skal jeg bare vente? Endret 28. oktober 2022 av origin
trøndermann38 Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Du kan velge og logge ut på alle enheter så logge inn på den adressen du vil.
origin Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2022 11 hours ago, trøndermann38 said: Du kan velge og logge ut på alle enheter så logge inn på den adressen du vil. Ja men det er ikke det jeg snakker om. Det kommer tydeligvis en ny versjon av gmail som jeg fikk tilbud om å prøve. Som jeg ønsket og klikket på at jeg ønsket å prøve ut. Men ingenting skjer. Kommer forøvrig inn på mobilen men ikke laptop og det er på laptop jeg ikke kommer inn med
trøndermann38 Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 origin skrev (2 timer siden): Ja men det er ikke det jeg snakker om. Det kommer tydeligvis en ny versjon av gmail som jeg fikk tilbud om å prøve. Som jeg ønsket og klikket på at jeg ønsket å prøve ut. Men ingenting skjer. Kommer forøvrig inn på mobilen men ikke laptop og det er på laptop jeg ikke kommer inn med Ja da er det jo bare å prøve en annen browser
origin Skrevet 13. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2022 forsøkte å logge inn på en annen maskin og der kom jeg glatt inn, og det så ut som normalt. Bortsett fra på min egen laptop. Men ja jeg kan prøve en annen browser, bruker forøvrig edge
origin Skrevet 13. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2022 18 minutter siden, origin said: forsøkte å logge inn på en annen maskin og der kom jeg glatt inn, og det så ut som normalt. Bortsett fra på min egen laptop. Men ja jeg kan prøve en annen browser, bruker forøvrig edge ...som forøvrig fungerer på ny nettleser. Synes bare det er snedig at det plutselig ble anderledes og tilbakestilt i edge
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 On 11/13/2022 at 7:44 PM, origin said: ...som forøvrig fungerer på ny nettleser. Synes bare det er snedig at det plutselig ble anderledes og tilbakestilt i edge Du kan resette Edge-profilen din ved å slette den. Da er du tilbake til start, på godt og vondt. For øvrig staves det for øvrig. Anonymkode: 1474e...f21 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå