Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på CCLEANER, er den noe jeg trenger? Problemet er at hver gang jeg går inn på den kommer det en advarsel om uatuorisert app. Er ikke denne trygg? Håper den ikke er befengt med virus. Men den er bra til å slette filer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke CCleaner. Med moderne operativsystemer som Windows 10/11 er det ikke nødvendig med CCleaner eller andre tredjeparts sikkerhetsprogrammer. Det kan faktisk i verste fall introdusere nye problemer/sårbarheter.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jdz skrev (2 timer siden):

Nei, du trenger ikke CCleaner. Med moderne operativsystemer som Windows 10/11 er det ikke nødvendig med CCleaner eller andre tredjeparts sikkerhetsprogrammer. Det kan faktisk i verste fall introdusere nye problemer/sårbarheter.

Hvordan får jeg da for eksempel slettet Spotify filer som det blir mange tusen av? Vet ikke hvordan jeg sletter de manuelt? Pluss mye annet som legger seg på maskina. CCleaner fikk bort det meste. Den får ryddet opp over 1 GB. Forklar meg om det er andre måter å gjøre det på. 

Endret av jaeols
Skrevet

Du har masse admin verktøy i win 10, bedre å bruke de.

Skrevet

Jeg har brukt CCleaner i mange år og det er et nyttig program, man kan bruke verktøyene som kommer med Windows men CCleaner gjør det lettere.

Bruker å rydde opp i registeret med CCleaner etter driver og windows oppdateringer.  

Anonymkode: 8cf34...60c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

CCLEANER er søppel full av bloat. Den oppfører seg som malware. Og kobler deg på botnettet. Styr unna.

Anonymkode: abe24...791

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

CCLEANER er søppel full av bloat. Den oppfører seg som malware. Og kobler deg på botnettet. Styr unna.

Anonymkode: abe24...791

Har du en kilde på denne påstanden?.

Det var en versjon i 2017 som ikke var helt bra men siden programmet er så populært så ble det ordnet opp i ganske raskt.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har brukt CCleaner i mange år og det er et nyttig program, man kan bruke verktøyene som kommer med Windows men CCleaner gjør det lettere.

Bruker å rydde opp i registeret med CCleaner etter driver og windows oppdateringer.  

Støtter denne. 

Jobber innen IT, og har mye support - bruker ccleaner både privat og på jobb. Men du kan bruke de innerbygde programmene i windows 

Anonymkode: 39c3e...077

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt CCleaner i mange år, helt siden den het CrapCleaner. Aldri hatt noen problemer med programmet, bare nytte.

Anonymkode: 01613...aa4

• Liker 1
Skrevet

Har brukt det i mange år jeg også.

Den pusher deg litt til å kjøpe fullversjonen, men det må man forvente når man får noe gratis.

Vil gjerne ha dokumentert informasjon om noen her vet om programmet gjør noe snusk.

Anonymkode: 9d539...297

• Liker 2
Skrevet

Det samme gjelder meg, har hatt stor glede av den. Har aldri vært noe tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...