Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2022 #21 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En nier i Lom er en firer i Oslo. Anonymkode: 029e7...a51 😆
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Skrevet 27. oktober 2022 Det er jo mye vanskeligere på et større sted enn et lite sted? Det er flere menn å velge i, og det er uansett kun de kjekkeste som har sjans. Når du må være den kjekkeste på et utested med 200 andre menn sier det seg selv at du sliter Hvis du er ekstremt kjekk får du desto flere damer på et større sted, men for de aller fleste er det lettere på et lite sted. Anonymkode: 86056...cb1 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #23 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Selv jenter i Oslo har litt standard. De lukter desperate drittunger ganske lett. Anonymkode: 04211...ddf This Anonymkode: fea48...1e8 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #24 Skrevet 27. oktober 2022 At dere tror for godt om dere selv skinner nok veldig igjennom. Da dropper dere ned til bunn uansett hvor pene dere tror dere er. Anonymkode: 45265...926 2
TheHairyToothfairy Skrevet 27. oktober 2022 #25 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): flyttet fra Lom sammen med tre kompiser til oslo. vi leier en egen leilighet som vi deler på kostnadene. i helgene pleier vi å gå ut for å treffe damer og få oss noe ligg, men faen så skuffelse da? det er ikke det at vi ikke er kjekke, selv kjekke gutter. damer ser ikke på oss engang? prøvde oss på utenlandske damer. de er som regel kjente for å være døende etter oss norske gutter avviste oss på flekken, hæ? hva feiler det denne byen her? eneste ligget jeg fikk var via en god venninne fra Lom som var på besøk. det er jo ikke derfor vi flyttet hit. i Oslo er det mange forskjellige damer og vi ville teste så mange som mulig, men ser ut at vi ender opp tilbake uten noe som helst erfaring. er det oss eller er det damene i oslo? erfaring noen? Anonymkode: 46612...ad3 Prøv dusjen og la bevernylon henge igjen hjemme. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #26 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er jo mye vanskeligere på et større sted enn et lite sted? Da har det forandret seg veldig fra 80-90tallet. Ingen store problem å få ONS i Oslo da, om man ikke var for kresen. Kvinneoverskudd var det også. Du hadde jo Danskebåt og Kielferja også, om man likte modne damer. Var en fin tid å være ung på. Anonymkode: e7c56...6cd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #27 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da har det forandret seg veldig fra 80-90tallet. Ingen store problem å få ONS i Oslo da, om man ikke var for kresen. Kvinneoverskudd var det også. Du hadde jo Danskebåt og Kielferja også, om man likte modne damer. Var en fin tid å være ung på. Anonymkode: e7c56...6cd Dæven, sku ønske jeg jeg var ung på den tida der. Den tiden vi lever i nå er et rent helvette for menn. Skal ikke utelukke kvinner heller men er som regel menn som blir mest påvirket Anonymkode: c4a4a...f64
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #28 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dæven, sku ønske jeg jeg var ung på den tida der. Den tiden vi lever i nå er et rent helvette for menn. Skal ikke utelukke kvinner heller men er som regel menn som blir mest påvirket Anonymkode: c4a4a...f64 Du skulle vært født enda før, da var det offentlige bordeller i Oslo. Med motto alle skal få. Anonymkode: e90cd...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #29 Skrevet 27. oktober 2022 Lom?? Har dere en dialekt som er noe i nærheten av Arne Brimi så skjønner jeg det ikke ble noe Oslofitte på dere.. Anonymkode: 149fd...d3f 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #30 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lom?? Har dere en dialekt som er noe i nærheten av Arne Brimi så skjønner jeg det ikke ble noe Oslofitte på dere.. Anonymkode: 149fd...d3f Oslofolk synes jo det er «sååå gøy!» med folk som snakker dialekt (for det gjør de jo ikke selv). Kanskje ts og kompisene må prøve en annen dialekt, da. Anonymkode: d9a06...21c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #31 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oslofolk synes jo det er «sååå gøy!» med folk som snakker dialekt (for det gjør de jo ikke selv). Kanskje ts og kompisene må prøve en annen dialekt, da. Anonymkode: d9a06...21c Jeg tviler ikke på at Oslo-folk faktisk synes det er gøy, men tvilsomt at det går i favør TS og prinekompaniet hans😂 Anonymkode: 45265...926 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #32 Skrevet 27. oktober 2022 Dialekten trekker voldsomt ned! Anonymkode: c5c02...145 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #33 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tviler ikke på at Oslo-folk faktisk synes det er gøy, men tvilsomt at det går i favør TS og prinekompaniet hans😂 Anonymkode: 45265...926 Jeg tror nok ikke det har så mye med dialekten å gjøre. Men så tror jeg heller ikke at dette er noe annet enn et fiktivt problem, heller. Anonymkode: d9a06...21c
Flintis Skrevet 27. oktober 2022 #34 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har det forandret seg veldig fra 80-90tallet. Ingen store problem å få ONS i Oslo da, om man ikke var for kresen. Kvinneoverskudd var det også. Du hadde jo Danskebåt og Kielferja også, om man likte modne damer. Var en fin tid å være ung på. Anonymkode: e7c56...6cd Joda det var kvinneoverskudd, men de tok ikke alt som var da heller. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dæven, sku ønske jeg jeg var ung på den tida der. Den tiden vi lever i nå er et rent helvette for menn. Skal ikke utelukke kvinner heller men er som regel menn som blir mest påvirket Anonymkode: c4a4a...f64
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #36 Skrevet 27. oktober 2022 Arca skrev (28 minutter siden): Nord Norge vil levere Ja. Sant skal sies. Vil du ut på byen for å få deg fitte drar du ikke ut i Oslo. Selv om jeg skjønner storbyen lokker og at man da tror det skal gi lett score. Men i Oslo er du helt avhengig å se ut som en stud, med de rette klærne, den rette sosiale status og rett væremåte. Skal du få deg noe ut på byen drar du feks til Tromsø. Der er ikke damene så pripne og du kommer langt med en god samtale og humor. Anonymkode: 149fd...d3f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #37 Skrevet 28. oktober 2022 Da jeg bodde på Østlandet, så var det betydelig lettere å få kontakt med folk rett utenfor Oslo. Lillestrøm, Strømmen, Lørenskog, for min del. Det samme gjelder sikkert i andre retninger. Oslo har fremdeles kvinneoverskudd, men også størst andel høyt utdannede, med ditto krav og forventninger til hvem de omgås. Det gjelder å finne de stedene som ikke er for pretensiøse, og der vanlig arbeidsfolk går for å ha det moro. Anonymkode: ddced...3b9
Tomas77 Skrevet 28. oktober 2022 #38 Skrevet 28. oktober 2022 Har øss de'kkje lugumt i storby'n? Unge kvinner i Oslo er som regel i ferd med å ta høyere utdannelse, en fuckboy fra bygda med landets merkeligste dialekt blir jo da ikke det mest attraktive. Jeg vokste opp i østre Bærum nær Oslogrensa men dro til Valdres på fest for å dra damer da jeg var 18-20. Betydelig lettere. Dette er dog et kvart århundre siden. 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 28. oktober 2022 #39 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Lom?? Har dere en dialekt som er noe i nærheten av Arne Brimi så skjønner jeg det ikke ble noe Oslofitte på dere.. Anonymkode: 149fd...d3f 🤣
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #40 Skrevet 28. oktober 2022 Som noen oppe her sier, Nord Norge er stedet. Spesielt Tromsø, Alta og Bodø Anonymkode: c4a4a...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå