Elinroe Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Er det noen som bruker Estalis hormonplaster som vil dele sin erfaring? Jeg er 46 år og nylig kommet i overgangsalderen, med diverse plager, fysiske såvel som psykiske, alt fra søvnproblemer, uro/angst,hjertebank, glemskhet, muskelsmerter, m.m. Det jeg lurer på er hvordan dette virket på dere, evt bivirkninger, og hva det evt hjalp mest på? Setter stor pris på all tilbakemelding!
Ulven Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg gikk på Estalis i nesten to måneder. Da ga jeg opp pga de ekstremt vonde puppene mine, samt at jeg hadde gått opp nesten fire kilo. Men de var veldig bra for tørr/sårhet i skjeden, og ga også en delvis bedring i lyst. Dessverre ga den seg etter noen uker, så det var en kortvarig glede. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Elinroe skrev (På 27.10.2022 den 12.25): Er det noen som bruker Estalis hormonplaster som vil dele sin erfaring? Jeg er 46 år og nylig kommet i overgangsalderen, med diverse plager, fysiske såvel som psykiske, alt fra søvnproblemer, uro/angst,hjertebank, glemskhet, muskelsmerter, m.m. Det jeg lurer på er hvordan dette virket på dere, evt bivirkninger, og hva det evt hjalp mest på? Setter stor pris på all tilbakemelding! Hei Forsøkte du Estalis? Isåfall hvordan fungerte det? Jeg er 45 og har akkurat de samme problemene som du beskriver. Jeg starte med Estalis for 3 dager siden. Veldig spent på hvordan det blir. Anonymkode: e11b5...25f
Ulven Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Forsøkte du Estalis? Isåfall hvordan fungerte det? Jeg er 45 og har akkurat de samme problemene som du beskriver. Jeg starte med Estalis for 3 dager siden. Veldig spent på hvordan det blir. Anonymkode: e11b5...25f Jeg skrev over her tidligere og fordi jeg har ostepoeni ble jeg oppfordret til å prøve Estalis igjen, men med et halvt plaster. Dette gjorde susen. Ikke noe vonde pupper og ikke mer vektoppgang, men fin hjelp med hetetokter og humør etc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Ulven skrev (34 minutter siden): Jeg skrev over her tidligere og fordi jeg har ostepoeni ble jeg oppfordret til å prøve Estalis igjen, men med et halvt plaster. Dette gjorde susen. Ikke noe vonde pupper og ikke mer vektoppgang, men fin hjelp med hetetokter og humør etc Takk for svar😊 Anonymkode: e11b5...25f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Meld deg inn i fb gruppa for oss som er i overgangsalderen, mye nyttig informasjon der. Anonymkode: 04024...cbc 1
Ech78 Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Meld deg inn i fb gruppa for oss som er i overgangsalderen, mye nyttig informasjon der. Anonymkode: 04024...cbc Takk. Det skal jeg gjøre 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå