Gå til innhold

Estalis hormonplaster/ overgangsalderplager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker Estalis hormonplaster som vil dele sin erfaring? 

Jeg er 46 år og nylig kommet i overgangsalderen, med diverse plager, fysiske såvel som psykiske, alt fra søvnproblemer, uro/angst,hjertebank, glemskhet, muskelsmerter, m.m.

Det jeg lurer på er hvordan dette virket på dere, evt bivirkninger, og hva det evt hjalp mest på?

Setter stor pris på all tilbakemelding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Estalis i nesten to måneder. Da ga jeg opp pga de ekstremt vonde puppene mine, samt at jeg hadde gått opp nesten fire kilo. Men de var veldig bra for tørr/sårhet i skjeden, og ga også en delvis bedring i lyst. Dessverre ga den seg etter noen uker, så det var en kortvarig glede. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Elinroe skrev (På 27.10.2022 den 12.25):

Er det noen som bruker Estalis hormonplaster som vil dele sin erfaring? 

Jeg er 46 år og nylig kommet i overgangsalderen, med diverse plager, fysiske såvel som psykiske, alt fra søvnproblemer, uro/angst,hjertebank, glemskhet, muskelsmerter, m.m.

Det jeg lurer på er hvordan dette virket på dere, evt bivirkninger, og hva det evt hjalp mest på?

Setter stor pris på all tilbakemelding!

Hei

Forsøkte du Estalis? Isåfall hvordan fungerte det? Jeg er 45 og har akkurat de samme problemene som du beskriver. Jeg starte med Estalis for 3 dager siden. Veldig spent på hvordan det blir. 

Anonymkode: e11b5...25f

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Forsøkte du Estalis? Isåfall hvordan fungerte det? Jeg er 45 og har akkurat de samme problemene som du beskriver. Jeg starte med Estalis for 3 dager siden. Veldig spent på hvordan det blir. 

Jeg skrev over her tidligere og fordi jeg har ostepoeni ble jeg oppfordret til å prøve Estalis igjen, men med et halvt plaster. Dette gjorde susen. Ikke noe vonde pupper og ikke mer vektoppgang, men fin hjelp med hetetokter og humør etc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ulven skrev (34 minutter siden):

Jeg skrev over her tidligere og fordi jeg har ostepoeni ble jeg oppfordret til å prøve Estalis igjen, men med et halvt plaster. Dette gjorde susen. Ikke noe vonde pupper og ikke mer vektoppgang, men fin hjelp med hetetokter og humør etc

Takk for svar😊

AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i fb gruppa for oss som er i overgangsalderen, mye nyttig informasjon der.

Anonymkode: 04024...cbc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Meld deg inn i fb gruppa for oss som er i overgangsalderen, mye nyttig informasjon der.

Anonymkode: 04024...cbc

Takk. Det skal jeg gjøre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...