Gå til innhold

Ex on the beach

Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy søren så dårlig Advo oppførte seg mot Shirin på daten. Det var pinlig oppførsel. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avdo går så over alle grenser for hva som er greit og produksjonen burde dratt han ut av serien etter ballehåra.

For en ufyselig person. Snakk om å kaste stein i glasshus hver gang han skriker "Ikke lek at du er deilig når du ikke er deilig" 🤮🤮🤮

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følger med, og huff. Jeg har sett mye reality, men den scenen der var drøy. 
Synes generelt det er mye kjip oppførsel blant deltakerne i år! Mario har jeg ellers pleid å like og han var veldig ålreit på 71 GN. Her, derimot, er han helt uspiselig, dessverre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avdo er ganske ufyselig, og det er trist å se de andre som bare lar ham holde på, hadde f.eks Mario vært en mann hadde han grepet inn. 
Godt at Caroline Nitter måtte dra, for et tvers igjennom ræva menneske. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TommyRocker skrev (1 minutt siden):

Avdo er ganske ufyselig, og det er trist å se de andre som bare lar ham holde på, hadde f.eks Mario vært en mann hadde han grepet inn. 
Godt at Caroline Nitter måtte dra, for et tvers igjennom ræva menneske. 

Må være slitsomt å forholde seg til et menneske som skriker 95% av tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avdo gjorde seg selv en bjørnetjeneste med den ekstremt pinlige oppførselen, ingen dame kommer til å ville ta i den tullingen etter å ha sett denne eps. 
Har sjeldent sett noen ødelegge sitt eget image så fullstendig som det der. 

Men så er da ingen av de som deltar noen blomster noen av dem, verken når det kommer til utseende eller oppførsel. 

Mario er så uspiselig og ekkel med det Luigimaset sitt at jeg fatter null av at den mannen har draget i det hele tatt. Å fremstå så desperat hele tiden, det er så utrolig stakkarslig. Det holdt å se han første gang han var med. Han er ikke blitt noe mindre stakkarslig ihvertfall.

Hadde ikke tenkt å se denne gangen, men måtte kikke litt pga Caroline og Christian, de er litt fascinerende i all sin dysfunksjonalitet, litt som et togkræsj. Nå som de forsvant ut er jeg litt mer meh om jeg kommer til å fortsette å se. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shirin fortalte at Avdo er opptatt av å ha et slemt image i år, da han var for snill og «kjedelig» på inne på Paradise Hotel. Hun fortalte litt behind the scenes på tiktok. Ofte er det slik at man blir sent hjem tidlig på Ex dersom man ikke lager drama.

Shirin har kanskje ikke hatt den beste oppførselen der inne, men hun står opp for seg selv. Avdo er rett og slett ufyselig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det klikker for Shirin og Michela, så er det som å høre karakteren "Kine" fra Kongsvik-serien :fnise:  Screenshot_20221101-134839_Google.jpg.8b1e51fae195ab2e3a5bb8ed1598ecfa.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det nå, og er helt satt ut. Jeg hadde forventa å se mye dritt. Men den oppførselen inne på soverommet med alle.. Når avdo fyrer opp shirin.. Også er det ingen som griper inn og synes dette er helt uhørt? Ingen som stiller opp for jenta? Er dette vanlig blant ungdommer nå? Å snakke så mye stygt til hverandre i selskap med andre mens andre bare later som ingenting og ingen blir berørt av det? 😱 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stinepetrine skrev (12 minutter siden):

Jeg ser på det nå, og er helt satt ut. Jeg hadde forventa å se mye dritt. Men den oppførselen inne på soverommet med alle.. Når avdo fyrer opp shirin.. Også er det ingen som griper inn og synes dette er helt uhørt? Ingen som stiller opp for jenta? Er dette vanlig blant ungdommer nå? Å snakke så mye stygt til hverandre i selskap med andre mens andre bare later som ingenting og ingen blir berørt av det? 😱 

Mario sa i mot vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sesongen er vond å se på.. shirin er på ingen måte perfekt, men måten hun blir behandlet i forhold til andre der inne er utrolig vond og kvalmende å se på. Ingenting hun har gjort som er ille har ingen av de andre gjort heller. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonyym97 skrev (31 minutter siden):

Hvorfor får Mario så mye tvtid?…..

Har ikke sett eps, men tipper det er samme grunn som Niklas Barli fikk så mye Farmentid, klyse selger?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ingen mann med vettet i behold sier til en dame at hun suger til å suge kuk. Og så offentlig på tv i tillegg. Blir helt flau på hans vegne, for en patetisk og umoden type. Jaja, så har han i det minste advart alle kvinner i dette landet om å holde seg langt vekk fra både han og den tragiske kuken hans. Det der er ikke noe noen dame vil høre. 

Endret av tøydokka
Feilskriving
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jeanette sier høyt at hun er den peneste i villaen, haha, for en teit ting å si høyt. Hun er jo åpenbart veldig pen, for all del. Og har også et naturlig ansikt i motsetning til enkelte andre. Men det var liksom det med å si det foran alle de andre. Da sier hun jo direkte at "jeg er penere enn deg" til alle de andre jentene. Jeg hadde ikke tatt meg nær av det, men alle der inne fremstår så utseendefiksert at jeg skjønner det blir dårlig stemning. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avdo er en ufyselig person, merker på hele gutten at han har barndomsproblemer som ikke er ordnet opp i. For en usmakelig, ekkel type. Helt utrolig at han får holde på sånn. Utrolig barnslig, usaklige argumenter. "Ikke lek deilig, Kim Kardashian looking ass b*tch". Det er alt han klarer å si. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...