Gå til innhold

Qlaira, erfaring mtp PMDD og denne p pillen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke de plagene, men har brukt den selv. Qlaira er en flerfasepille. Hvis du da tar hvert brett fra start til slutt vil du fortsatt få en bortfallsblødning som jeg ikke kan se for meg er positivt med PMDD. Hvis den skal virke som en enfasepille, må du isåfall bare ta de 17 midterste (de lysegule fra dag 😎 og kaste brettet og starte på nytt brett med en gang slik at du ikke får blødning. Det vil isåfall bli veldig dyrt og du kan like gjerne bruke zoely isåfall som også inneholder ekte østrogen (bare zoely og qlaira inneholder ekte østrogen av p-pillene på markedet).

Anonymkode: 6b3c7...3ee

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke de plagene, men har brukt den selv. Qlaira er en flerfasepille. Hvis du da tar hvert brett fra start til slutt vil du fortsatt få en bortfallsblødning som jeg ikke kan se for meg er positivt med PMDD. Hvis den skal virke som en enfasepille, må du isåfall bare ta de 17 midterste (de lysegule fra dag 😎 og kaste brettet og starte på nytt brett med en gang slik at du ikke får blødning. Det vil isåfall bli veldig dyrt og du kan like gjerne bruke zoely isåfall som også inneholder ekte østrogen (bare zoely og qlaira inneholder ekte østrogen av p-pillene på markedet).

Det skulle ikke være en solbrillesmiley, men et åttetall. Vet ikke hva som skjedde.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenker penger ikke har så mye å si mtp de problemene jeg har 

Anonymkode: ffd89...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...