Gå til innhold

Tada.. Tøydokkas daglige skriblerier.


tøydokka

Anbefalte innlegg

Mitt mål med å opprette denne dagboken/ plattformen er å skrive om dagene mine og livet mitt. Dette er for meg, så jeg kan huske dagene mine. Det blir veldig lite interessant for andre å lese, men jeg tenker det kan være verdifullt for meg. Jeg er 41 år gammel, og har merket at årene bare går og jeg husker lite av dagligdagse ting. I dag på dag 1 kom jeg hjem fra jobb ca 7.30, hadde dradd innom posten i butikk for å hente kattesand bestilt på nett. Sist jeg bestilte kattesand på nett var ene esken ødelagt og sanden var overalt. Utover i en stor kartong, og det fløt i hele bilen med sand. Det lakk overalt. Det skjedde ikke denne gangen. Alle eskene var hele. Ble veldig fornøyd med det. Kom inn døren hjemme og mister utekatt skulle ut. Frøken innekatt (som går ut når hun vil viss hun vil, men vil ikke. Hun er en sitte på trappen-pusejente). Jada, så har en av de spydd på teppet jeg har i sofa. Trøtt og lei etter nattevakt tørker jeg vekk så mye spy jeg kan og hiver alt på vask, 90 min. Sitter oppe og ser på noen episoder av dr. Phil, henger opp de rene teppene og går i seng. Sover til kl 2030. Planen var å stå opp kl 18, men jeg var bare altfor trøtt. 

Men 2030 reiste jeg meg opp fra dyne og seng, dusjet, sminket meg bare bittelitt og dro på trening. Fikk en fin økt. 2 timer effektivt. Dro så hjem og laget mat. Spiste kyllingfilet, grønnsaksmos fra monster med frosne brokkolitopper i, så spiste jeg en liten skål med bacongull og popcorn. Mens jeg gjorde dette slapp jeg katten ut og inn minst 15 ganger. Har en veldig irriterende katt som vil ut når han er inne og vil inn når han er ute. Det er mister utekatt som holder på sånn. Til å bli sprø av, men glad i han uansett hvor irriterende han er. Nå skal vi sove. Døgnrytmen blir helt svidd når man jobber natt på fulltid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...