Gjest Cid Skrevet 22. januar 2023 #981 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Wut? Jopte noen på mej? I likestillingens navn introduserer jeg herved haneblund for de som vil ha det. Når jeg nå stakk nesa innom tråden, så kan jeg fortelle at det ikke stemmer helt, for det er som å bli møtt av en eim av ugressmiddel skal jeg si deg. Emment. Uffent og fullstendig... *dunk* Entern skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Tror forresten du hadde likt Flåklypa Tidende, mye artig og tidløs humor der 😀👍 Leste litt om det nå, høres artig ut Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg ser bare en masse små firkanter der, men det er helt sikkert noen glade firkanter. Funnet en rimelig pc enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #982 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Cid skrev (3 timer siden): 💨 Endret 22. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #983 Del Skrevet 22. januar 2023 Cid skrev (3 timer siden): Alle i kommunen fikk Alle i Lillehammer @Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #984 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Wut? Jopte noen på mej? I likestillingens navn introduserer jeg herved haneblund for de som vil ha det. Når jeg nå stakk nesa innom tråden, så kan jeg fortelle at det ikke stemmer helt, for det er som å bli møtt av en eim av ugressmiddel skal jeg si deg. Emment. Uffent og fullstendig... *dunk* «Henblund» mener du vel?… Atte hæ? At du våger å si noe sånt om Embla... Jeg erklærer herved @Hoppetaujenta som ugress - hun popper opp på plenen og i blomsterbeddene. 🦚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #985 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (54 minutter siden): Alle i Lillehammer @Entern Alle skal få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #986 Del Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Alle skal få Alle skal få farsmelk og en finger i toern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #987 Del Skrevet 22. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Funnet en rimelig pc enda? Da hadde jeg vel ikke snakket om firkanter, hadde jeg vel? Embla Othea skrev (56 minutter siden): «Henblund» mener du vel?… Atte hæ? At du våger å si noe sånt om Embla... Jeg erklærer herved @Hoppetaujenta som ugress - hun popper opp på plenen og i blomsterbeddene. 🦚 Nei, jeg mente haneblund. Ugresset er det opprinnelige. Det ekte. Takk for kompliment. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #988 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da hadde jeg vel ikke snakket om firkanter, hadde jeg vel? Nei, jeg mente haneblund. Ugresset er det opprinnelige. Det ekte. Takk for kompliment. Det var ikke ment som et kompliment. Embla trekker det tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #989 Del Skrevet 22. januar 2023 Det går ikke. Jeg mottok noe skriftlig, tolket det som positivt og det vil for alltid være POSITIVT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #990 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det går ikke. Jeg mottok noe skriftlig, tolket det som positivt og det vil for alltid være POSITIVT! En skriftlig uttalelse er ikke bindende. Vi er ikke i retten, tante Hoppe. Du tolker alt i din favør! Endret 22. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #991 Del Skrevet 22. januar 2023 Hurra hurra for @Hoppetaujenta og @Embla Othea🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #992 Del Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hurra hurra for @Hoppetaujenta og @Embla Othea🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Hva feirer vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #993 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Hva feirer vi? Dere vel 😀😊👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #994 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Entern skrev (7 minutter siden): Dere vel 😀😊👍 Vi er vel ikke noe å feire? @Agent smith sier at jeg er en jomfru tøs, mens @Hoppetaujenta er ugress som popper opp i blomsterbeddene. Neidaaa - Hoppe er en klok og sympatisk tante som flere setter pris på, vet jeg. 😊 Endret 22. januar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #995 Del Skrevet 22. januar 2023 Men vi feirer @Cid, @Entern og @Ciaran og Ciara! Dere er gode forumvenner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #996 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Men vi feirer @Cid, @Entern og @Ciaran og Ciara! Dere er gode forumvenner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #997 Del Skrevet 22. januar 2023 Hurra for @Entern som snart blir 45. 🥳 Snart halvveis til 100. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #998 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hurra for @Entern som snart blir 45. 🥳 Snart halvveis til 100. 😊😊😊😊😊😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. januar 2023 Forfatter #999 Del Skrevet 22. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene skjønner at det hadde blitt kaldt vi.🥶🥶 Ja det er kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. januar 2023 Forfatter #1000 Del Skrevet 22. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Det er dere Cassidy Tvillingene snakker mest med her på KG da. Men så er jo @Entern, @Hoppetaujenta, @Cidog @SVKogså våre forumvenner da.♥️♥️ Yepp det er dem savner @Entern @Hoppetaujenta @Cid @SVK her inne også da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå