Gå til innhold

Skravletråden!!!


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg folkens! Hva skal folk i helga? 😊 

  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

God helg folkens! Hva skal folk i helga? 😊 

I kveld; pasta og nytt på nytt. 
I morgen; pardate på fancy matsted:rodmer:

  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

God helg folkens! Hva skal folk i helga? 😊 

Er hos slekt her, der da?

  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

 

Cid skrev (4 timer siden):

 

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Tusen takk og ha en nydelig helg til samtlige. 🌳 :farvel: 🌳

 

Kvakky skrev (4 timer siden):

God helg Cid! Og alle andre 😀

 

Anki- skrev (3 timer siden):

Good helg til dere (og dere andre også) ❤️❤️ 

God helg alle sammen :gruppeklem:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Peanut skrev (2 timer siden):

IMG_2312.gif.9a33155395662fd9f8e8f3f08ab1cdb8.gifpeeps IMG_2300.gif.b98c7b4865b8f78943da865564950198.gif

God helg 🩷❤️🧡💛💚🩵💙💜

  • Hjerte 1
Skrevet
19 minutter siden, Entern said:

God helg 🩷❤️🧡💛💚🩵💙💜

IMG_2284.gif.c67d134c09955e15f4785a1ddfd29677.gif

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

I kveld; pasta og nytt på nytt. 
I morgen; pardate på fancy matsted:rodmer:

Det høres ut som du får en skikkelig fin helg! 😊 Date og fancy mat! 🥰

Cid skrev (2 timer siden):

Er hos slekt her, der da?

Sikkert veldig koselig! 😊 

Selv skal jeg kanskje på besøk i morgen hvis formen er grei. Har holdt på å tømme esker i dag. 

  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som du får en skikkelig fin helg! 😊 Date og fancy mat! 🥰

Sikkert veldig koselig! 😊 

Selv skal jeg kanskje på besøk i morgen hvis formen er grei. Har holdt på å tømme esker i dag. 

Håper du får det fint! 🥰

 

og beveren🤠

  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (30 minutter siden):

Håper du får det fint! 🥰

 

og beveren🤠

Takk det samme 😊 Beveren må nok gå uten mat en stund fremover😆 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Tusen takk og ha en nydelig helg til samtlige. 🌳 :farvel: 🌳

 

Anki- skrev (6 timer siden):

Good helg til dere (og dere andre også) ❤️❤️ 

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰

  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

 

 

 

 

God helg alle sammen :gruppeklem:

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰

  • Hjerte 1
Skrevet
Peanut skrev (5 timer siden):

IMG_2312.gif.9a33155395662fd9f8e8f3f08ab1cdb8.gifpeeps IMG_2300.gif.b98c7b4865b8f78943da865564950198.gif

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

God helg til både deg og alle andre som titter innom denne tråden. :blomst2:

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...