Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2024 #3261 Del Skrevet 23. september 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Håper det smakte, selv om jeg ikke helt aner hva det smaker. Cassidy Tvillingene anbefaler deg å prøve fleskepannekaker for det er kjempedigg.🥞🥞🥓🥓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2024 #3262 Del Skrevet 23. september 2024 Må nok spise det et sted på cafè da, men jeg har aldri sett den muligheten her hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2024 #3263 Del Skrevet 23. september 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Må nok spise det et sted på cafè da, men jeg har aldri sett den muligheten her hvor jeg bor. Cassidy Tvillingene har prøvd å bestille fleskepannekaker på cafe flere ganger, men da ble vi skuffet for det anbefaler vi ikke. Fleskepannekaker må være hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2024 #3264 Del Skrevet 23. september 2024 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Fleskepannekaker må være hjemmelaget. Jeg kjenner ingen sånne hjemmekokker, så da blir det ikke noe av. Akk ja sann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2024 #3265 Del Skrevet 23. september 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg kjenner ingen sånne hjemmekokker, så da blir det ikke noe av. Akk ja sann. Cassidy Tvillingene skulle ønske at vi kunne komt på besøk og laget fleskepannekaker til deg.👨🍳👩🍳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2024 #3266 Del Skrevet 23. september 2024 Kan jo sende en med min pitbulldue som er råsterk og kan fly langt med liten ryggsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2024 #3267 Del Skrevet 23. september 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kan jo sende en med min pitbulldue som er råsterk og kan fly langt med liten ryggsekk. Ja det synes Cassidy Tvillingene at er en kjempegodide.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2024 #3268 Del Skrevet 23. september 2024 Avtale. Natta herfra. zzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2024 #3269 Del Skrevet 23. september 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Avtale. Natta herfra. zzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3270 Del Skrevet 24. september 2024 Stykkevis og delt søvn, så nå sto jeg opp og skal ha en time på nett for å bli søvnig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2024 #3271 Del Skrevet 24. september 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Stykkevis og delt søvn, så nå sto jeg opp og skal ha en time på nett for å bli søvnig. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godmorgen Hoppe.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3272 Del Skrevet 24. september 2024 Morn-Morn. Hvordan har natten gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2024 #3273 Del Skrevet 24. september 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Morn-Morn. Hvordan har natten gått? Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det har vært en ganske fin natt, det har vært stille her på KG. Men det har vært mye aktivitet på Diskusjon.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3274 Del Skrevet 24. september 2024 Aha...skjønner. Bra det da...så lenge samtaler er positive og ikke kranglete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2024 #3275 Del Skrevet 24. september 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Aha...skjønner. Bra det da...så lenge samtaler er positive og ikke kranglete. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3276 Del Skrevet 24. september 2024 Så da er det egentlig et og annet menneske som er et nattdyr...bra at forumer finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2024 #3277 Del Skrevet 24. september 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så da er det egentlig et og annet menneske som er et nattdyr...bra at forumer finnes. Ja Cassidy Tvillingene liker at det finnes flere nattdyr enn oss to.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3278 Del Skrevet 24. september 2024 Sikkert mange som er det, selv om de ikke er her inne. Å snu døgnet faller ikke helt naturlig for meg, for jeg vil være våken og dra nytte av dagslysets vitaminer. Av og til gjør jeg det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2024 #3279 Del Skrevet 24. september 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Sikkert mange som er det, selv om de ikke er her inne. Å snu døgnet faller ikke helt naturlig for meg, for jeg vil være våken og dra nytte av dagslysets vitaminer. Av og til gjør jeg det allikevel. Cassidy Tvillingene har vært nattdyr siden vi gikk på ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2024 #3280 Del Skrevet 24. september 2024 Da er det identitet i det. Kanskje snur det en dag/natt - kanskje ikke. Det er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå