Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Men jeg lurer på hvor gamle de bandmedlemmene skal være 🧐 Jeg er alltid veldig nysgjerrig på alder til folk 😅 jeg vet alderen til de som er med fra før av

Tipper Remi liksom skal være rundt... 30-35 år, han ser litt eldre ut... de damene er nok rundt 20-25... men jeg tar nok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Tipper Remi liksom skal være rundt... 30-35 år, han ser litt eldre ut... de damene er nok rundt 20-25... men jeg tar nok feil.

Jeg googla rundt på alder til skuespillerne og det kan virke som at han som spiller Remi er 41 så litt eldre enn hun som spiller Bree da 😅 men alder kjenner ingen grenser 😄 Visste du forresten at Justin skuespilleren er nesten 50? Han blir 48 i år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (12 timer siden):

Nope. 🙂

Kun sett en episode tror jeg. Favorittserien min er game of thrones. 🙂

Min og :highfive:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere besøker Skravletråden og poster her i denne tråden. For vanligvis er det bare @Ciaran og Ciara og @Maskinfører som poster her i denne tråden. Så vi setter pris på at flere poster her vi.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Godt å høre😊😊☺️☺️👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere besøker Skravletråden og poster her i denne tråden. For vanligvis er det bare @Ciaran og Ciara og @Maskinfører som poster her i denne tråden. Så vi setter pris på at flere poster her vi.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

:farvel:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (39 minutter siden):

Godt å høre😊😊☺️☺️👍👍

👍👍🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Hva er det?😊

Kløverburgere er Cassidy Tvillingene det.🍀🍀☘️☘️🍔🍔👨‍🦰👩‍🦰🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg googla rundt på alder til skuespillerne og det kan virke som at han som spiller Remi er 41 så litt eldre enn hun som spiller Bree da 😅 men alder kjenner ingen grenser 😄 Visste du forresten at Justin skuespilleren er nesten 50? Han blir 48 i år 

Oi... så Remi spiller i band med unge folk? Jaja, musikk har sånn sett ingen alder :D  Justin ja, han har begynt å komme seg i alder, samme med Leah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Kløverburgere er Cassidy Tvillingene det.🍀🍀☘️☘️🍔🍔👨‍🦰👩‍🦰🤣🤣

🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene kan anbefale Kløverburgere dersom du ønsker smaken fra Irland vi.:skratte::skratte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (10 minutter siden):

Oi... så Remi spiller i band med unge folk? Jaja, musikk har sånn sett ingen alder :D  Justin ja, han har begynt å komme seg i alder, samme med Leah!

Kjekt å prate med noen om Home and Away 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan anbefale Kløverburgere dersom du ønsker smaken fra Irland vi.:skratte::skratte:

😀😀👍👍🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

😀😀👍👍🤣🤣

👍👍🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...