Gå til innhold

Altfoor oversensitiv fyyr.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis det aldri er noe grining, da har han ikke evne til følelser, mangler sensitivitet etc. Et par tårer som kommer litt overraskende på, for kanskje begge parter, da er altså tusen og ett ute. Psykopat -krokodilletårer- manipulativ.

Hvor går feriepengene i år min gode mann? 120.000,- til love doll (made in Japan) = ingen syting eller grining i noen som helst retning.

Anonymkode: 8a6cd...c55

Du skjønner ikke at det aller beste er en mellomting?

For deg er det altså bare enten eller? 

For de fleste skjønner at en normal reaksjon er det som er... normalt. Når ting er så abnormalt som i dette tilfelle så pleier det faktisk å bety at noe er uvanlig/galt.

Når vi sier at vi ønsker at menn skal vise følelser så mener vi jo så klart innenfor normalområdet. Gråte hvis man får sparken uten grunn, gråte når mamma dør, kanskje gråte av en skikkelig trist film. Å grine av å kysse, ønske å reise verden rundt med noen man ikke kjenner? Er IKKE noe man burde involvere seg med.

Hadde du ønsket å være sammen med en dame som gråt av å kjøpe pærer i butikken? Du hadde kanskje tenkt at her var det noe muffens? Eller?

Du skjønner egentlig hva dette handler om, selv om du gjør deg vrang.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en mann som har levd lenge i "kjærlighetstørke", og at oppmerksomhet og kyss fra deg blir overveldende for han. Mulig i kombo med at han er veldig forelsket i deg og sliter med å forstå at du er interessert i han, og han responderer voldsomt både med følelser og visjoner. 

Tror det handler om selvtillit, selvfølelse og tørst etter kjærlighet hos han, og du burde virkelig ta det som et komplimet. 

Men jeg forstår at du synes det blir for mye.  

Absolutt ingenting tilsier at dette er en psykopat. En psykopat griner ikke av et kyss. En psykopat griner ikke. Punktum.

Anonymkode: 5feac...f7d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er nok mere på den manipulative psykopatsiden.... jeg sa at å reise gjør man når man blir sammen, og da blei han kald. Avvisning tydeligvis tåler han ikke. 

Anonymkode: 4e09e...a09

Lytt til magefølelsen!!! 

Vi er mange som reagerte på det med grininga, så kommer dette i tillegg? Det er bra du ser det selv, at dette er en mann du ikke skal involvere deg mer med. Sannheten får du når du slår opp og du ikke faller for manipulering han kommer til å utsette deg for for å vinne deg tilbake. Når du står imot kommer det nesten garantert til å slå tilbake på deg i form av uhyggelig adferd og meldinger.

Den klassiske er jo "du trodde du var spesiell for meg du? Hahaha, jeg gråt bare fordi bestemor hadde dødd den første gangen og katten min hadde dødd den andre gangen. Du er ikke sååå spesiell vet du. Faktisk skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på da jeg involverte meg med deg, jeg var nok bare desperat". 

Noe sånt. Ikke svar på det isåfall.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres ut som en mann som har levd lenge i "kjærlighetstørke", og at oppmerksomhet og kyss fra deg blir overveldende for han. Mulig i kombo med at han er veldig forelsket i deg og sliter med å forstå at du er interessert i han, og han responderer voldsomt både med følelser og visjoner. 

Tror det handler om selvtillit, selvfølelse og tørst etter kjærlighet hos han, og du burde virkelig ta det som et komplimet. 

Men jeg forstår at du synes det blir for mye.  

Absolutt ingenting tilsier at dette er en psykopat. En psykopat griner ikke av et kyss. En psykopat griner ikke. Punktum.

Mulig. Men hvorfor ta sjansen? Leste du at han også ble kald da TS ikke falt for trikset hans om reising?

Det du skriver er jo nettopp det en psykopat ønsker at du skal føle. Du viser jo her at for mange så fungerer slik manipulering.

Men du kan ha rett også. Dessverre for alle som er geniunt følsomme og som får fort følelser for andre.

Og det er HELT feil at psykopater ikke gråter. Voldelige menn kan gråte masse de, når det trengs for å få det som de vil.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men ser nå at han blir kald og føler avvisning. Det er et veldig dårlig tegn

• Liker 1
Skrevet
Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Mulig. Men hvorfor ta sjansen? Leste du at han også ble kald da TS ikke falt for trikset hans om reising?

Det du skriver er jo nettopp det en psykopat ønsker at du skal føle. Du viser jo her at for mange så fungerer slik manipulering.

Men du kan ha rett også. Dessverre for alle som er geniunt følsomme og som får fort følelser for andre.

Og det er HELT feil at psykopater ikke gråter. Voldelige menn kan gråte masse de, når det trengs for å få det som de vil.

Kanskje han ble kald fordi han innså at han overøste henne med ting, og at han var redd for å bli avvist? 

Jeg TROR ikke dette handler seg om noe annet enn en mann som har gått uten kjærlighet over tid og er overveldet, og ser sannsynligheten er stor for det. 

Det sagt, så må TS kjenne på sin magefølelse basert på totalbildet. Blir det for mye og for usikkert, så er det en ærlig sak, og dette forholdet bør stoppes. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

jeg forstår at du synes det blir for mye.  Absolutt ingenting tilsier at dette er en psykopat. En psykopat griner ikke av et kyss. En psykopat griner ikke. Punktum.

Hvordan kan du si noe så uriktig? Krokodilletårer er et helt vanlig triks psykopater og manipulatorer bruker. Du har rett i at de ikke kan grine på ekte, fordi de har ikke disse følelsene, men de kan absolutt grine falskt for å imitere følelser. I tillegg så er faktisk alle opplysninger trådstarter forteller om denne mannen trekk som man også finner i psykopater så det er flere ting her som peker dit. 

Anonymkode: a60a6...e0d

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der handler ikke om at menn ikke har lov til å gråte eller vise følelser. For all del er det positivt at de gjør det når det er ekte, men i dette tilfellet er det umulig at det er ekte, og det er så malplassert kalkulert at det brukes som et manipulasjonsmiddel for å få sympati og fremstille seg mer menneskelig enn de er. Disse personlighetstypene har ikke engang dette følelsesspekteret, de har lært å imitere og derfor bruker de også falske følelser som manipulasjon ofte i unormale sammenhenger fordi de ikke vet når det er normalt og ikke. De bare vet at de kan vinne på det ved å få den andre til å føle seg spesiell. Det er sånn psykopater kommer seg inn under huden på sine ofre, ved å sette de på en pidestall, overbevise om at de er sjelevenner og den beste dama han har møtt osv. 

Når man opplever dette så tidlig i en relasjon så er det ikke ekte og derfor skal man være på vakt for det er som oftest kun de med psykopatiske trekk som opererer på den måten. 

Mye mulig. Vet ikke. Men det gjør ikke du heller, på hvilken måte eller hvorfor han ble preget av emosjoner. Tror det ville vært bedre å få spekulere rundt et videoopptak enn en subjektiv tankegang fra innsender.. sorry.

Anonymkode: 8a6cd...c55

Skrevet

37 år og på grinern etter kyss. stort, meget stort rødt flag

grunn til at han er singel helt nå, har du tenkt på det?

Anonymkode: e7b91...26e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

37 år og på grinern etter kyss. stort, meget stort rødt flag

grunn til at han er singel helt nå, har du tenkt på det?

Anonymkode: e7b91...26e

Nei vet jo ikke, kan jo hende personligheten hans ikke tiltrekke damer; han kan være for inteens, eller plutseliig bli veeldi kald om han blir motsagt..... jupp hvordan vil det bli når man dumpe en sånn fyr? Han kommer til å gråte 24/7🤔😭

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Han er vel forelska i deg og noen er mer følsom enn andre. Sånn er det med begge kjønn. Noen er mer følsom og gråter lett. Noen gråter sjelden/nesten aldri. Ikke noe galt i det i det hele tatt. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Høres ut som en psykopat som prøver å smigre deg på helt feil måte med krokodilletårer (falske tårer) og lovebombing (overdreven smiger for å få deg til å føle deg spesiell). Pass deg, sånne menn er farlige og gjør dette bare for å manipulere naive jenter for å få de til å falle for han og så fort han får de på kroken så begynner mishandlingen og en helt annen mann vises. 

Ingen normale friske menn med vettet i behold gjør det der. INGEN.  

Det er ikke rart mange menn ikke tørr å gråte og vise følelser foran kvinner når det plutselig ikke er greit for menn å gråte/vise følelser? Er det om å gjøre å være kaldest mulig og gråting er fy fy? Nei vett du hva. Hvis ei kvinne ikke tåler at enn mann gråter så får kvinnen finne seg en som sjelden gråter. De færreste klarer å gråte falske tårer. Det er tross alt følelser som gjør at folk gråter, og noen er mer følsom enn andre. Sånn er det bare. 

Skrevet (endret)
Warrior skrev (1 time siden):

Han er vel forelska i deg og noen er mer følsom enn andre. Sånn er det med begge kjønn. Noen er mer følsom og gråter lett. Noen gråter sjelden/nesten aldri. Ikke noe galt i det i det hele tatt. 

Det er ikke rart mange menn ikke tørr å gråte og vise følelser foran kvinner når det plutselig ikke er greit for menn å gråte/vise følelser? Er det om å gjøre å være kaldest mulig og gråting er fy fy? Nei vett du hva. Hvis ei kvinne ikke tåler at enn mann gråter så får kvinnen finne seg en som sjelden gråter. De færreste klarer å gråte falske tårer. Det er tross alt følelser som gjør at folk gråter, og noen er mer følsom enn andre. Sånn er det bare. 

Det er stor forskjell på å vise følelser og vise for mye følelser. Det finnes en gyllen middelvei. Man vil ikke ha en mann som ikke viser følelser, akkurat som man ikke ønsker en mann som viser for mye følelser.

Ts har sagt at han ble kald da hun avslo tilbudet om å reise.

Ts har en dårlig magefølelse, den kommer ikke av én ting.

Jeg tror ikke du har så mye erfaring med psykopatiske menn. De klarer å gråte på sekundet dersom det gagner dem. Denne gutten ser veldig lei seg ut, ikkesant? Men bare hør hva han har sagt til moren sin, i slutten av videoen.

https://youtu.be/b90GQUmOhNY

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg møtte en fyr ifra tinder.... og vi dro sammen ute og spiste på en pizzarestaurant. Etter vi har spist maten, så kliner vi litt. Veldig koselig kyss. Men så begynner han å gråte😭..... dette skremte meg litt bort, tårer rant nedover ninnet. Jeg spurte: oii gråter du? Så sa han ja: ble litt sensitiv av kyssingen. Videre sa han ja blir alltid glad når du sender meg snapper, og kunne tenkt meg å reise verden rundt med deg.....  hva kan dette skyldes at en er sånn? Aldri vært borti sånn. Jeg ga fyren en sjanse til, tenkte det får funke med vennskap i første omgang. Men igjen da vi koste på 2.date, litt kyssing, begynte han å gråte igjen, ..... Virket som at han var forelsket nesten i meg, kjærlighet ved første blikk Han er nesten 37 år.

Jeg har vært på altfor mange dater og aldri har jeg knukket sammen av et kyss, kommet med store ønsker og drømmer med en gang. Det å utlevere så mye av seg selv så fort er et rødt flagg i seg selv. 

Ønsker du en mann som er så følelsesstyrt og knekker sammen ved enhver handling tror jeg du finner det slitsomt i lengden.. 

Anonymkode: 47ded...044

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Selv om det ikke trenger å være noe galt med han så hadde jeg ikke orket en så sensitiv fyr. Ikke fordi det er lite maskulint og blabla, men fordi det er slitsomt med folk som ikke klarer å ha minimumskontroll over emosjonelle reaksjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

"Hvorfor skal ikke menn få vise følelser!" Det handler ikke om å vise eller ikke vise følelser, men hvordan det gjøres.

Hvis jeg planla jorden-rundt-reise på første date, for så å bli kald og avvisende når daten min sa at sånt gjør man når man faktisk er sammen; hvis jeg satte i å gråte pga. kyss både på første og andre date - da tipper jeg en normalt oppegående mann hadde blitt betenkt.

Jeg håper for hans skyld at han hadde blitt betenkt; for hadde jeg holdt på slik som det der, hadde jeg vært mildt sagt ustabil og et slit for andre å forholde seg til. Da hadde det vært mitt ansvar å holde meg unna dating mens jeg jobbet med å få ryddet opp i eget følelsesliv.

Slike overdrevne følelsesuttrykk kan i beste fall bety noen som har en misforstått idé om hvordan man uttrykker interesse og begeistring, at de tror jo heftigere uttrykk for følelser, jo bedre inntrykk gjør de hos andre: "Se hvor mye jeg elsker deg!!" Det blir overspent, dramatisk og teatralsk, og det forventes også tilsvarende uttrykk fra partneren, ellers kommer skuffelsen og avvisningen. Det blir et turbulent og utmattende forhold å være i.

I verste fall brukes disse overdrevne følelsesuttrykkene bevisst og planlagt, personen spiller følelser men er ganske kjølig og beregnende bak dette skuespillet. Hele veien er målet å få kontroll over personen som eksponeres for disse "sterke" men falske følelsene. Det blir også et turbulent, utmattende og på sikt farlig forhold å være i.

Anonymkode: 25611...84e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt sykt hvordan folk her lirer av seg psykopat-stempelet uten spor av selvkritisk sans!

Til TS, jeg er enig med folk som sier at det er litt rødt flagg, men bare fordi han virker som en som sliter mentalt. Dårlig hygiene og overemosjonelle reaksjoner på en situasjon kan være alt fra angstlidelse, depresjon eller at han er midt i en annen form for personlig krise. 

Kanskje er det å få date litt akkurat det han "trenger", men du må vurdere om det er noe du selv vil være med på. Å date noen som sliter kan være tøft, og kanskje må han finne ut av noen ting før han er klar for dating.

Hvis du vil hjelpe ham litt på veien, kan du sende ham en melding der du forklarer at griningen og intensiteten ble litt for mye for deg, men at du ønsker ham alt godt og at du ser at han kanskje har det litt vanskelig for tiden.

Anonymkode: 35ac3...d0e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing og svar til dette.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg møtte en fyr ifra tinder.... og vi dro sammen ute og spiste på en pizzarestaurant. Etter vi har spist maten, så kliner vi litt. Veldig koselig kyss. Men så begynner han å gråte😭..... dette skremte meg litt bort, tårer rant nedover ninnet. Jeg spurte: oii gråter du? Så sa han ja: ble litt sensitiv av kyssingen. Videre sa han ja blir alltid glad når du sender meg snapper, og kunne tenkt meg å reise verden rundt med deg.....  hva kan dette skyldes at en er sånn? Aldri vært borti sånn. Jeg ga fyren en sjanse til, tenkte det får funke med vennskap i første omgang. Men igjen da vi koste på 2.date, litt kyssing, begynte han å gråte igjen, ..... Virket som at han var forelsket nesten i meg, kjærlighet ved første blikk Han er nesten 37 år.

Jeg har en god venn som tårene triller på hver gang han blir følsom/ selv av den minste ting. 

"Jeg griner ikke,sier han. Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Unnskyld, jeg kan ikke noe for det". 

Han smiler mens han tørker tårene, og skammer seg over denne tårevesken. Han syns at det er flaut. 

Verden beste og snilleste mann. Ble utsatt for ekstrem vold i barndommen. 

Jeg har også en eks som tårene randt på når han ble emotionell. Verdens snilleste mann det også. Men lett klamrende og naiv. 

IKKE ALLE TÅRER ER KROKODILLETÅRER OG SKUESPILL.

Anonymkode: 12191...bca

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Høres ut som en psykopat som prøver å smigre deg på helt feil måte med krokodilletårer (falske tårer) og lovebombing (overdreven smiger for å få deg til å føle deg spesiell). Pass deg, sånne menn er farlige og gjør dette bare for å manipulere naive jenter for å få de til å falle for han og så fort han får de på kroken så begynner mishandlingen og en helt annen mann vises. 

Ingen normale friske menn med vettet i behold gjør det der. INGEN.  

Hjelp! Det finnes faktisk veldig følsomme mennesker der ute! Jeg er en av de som kunne felt en tåre dersom jeg hadde blitt betatt av noen. Men ville aldri på noen som helst måte prøvd å kontrollere de, eller si eller gjøre noe stygt til vedkommende! Jeg blir bare oppriktig så glad og setter sånn pris på det gode i livet. For har sett mye av det mørke.

Det finnes selvfølgelig psykopater og andre som manipulerer og er som du sier, men det gjelder ikke alle. Derfor må man ikke ta for forhastede konklusjoner. 

Anonymkode: c9506...219

• 4 uker senere...
Skrevet

Kan hende han har noe han sliter med. For han fortalte lenge før vi møttes at han liker meg allerede og når vi møttes: du gjør meg så glad når du sender snapper.... men sensitiv var han ja😥

Skrevet

Han griner vel bare fordi han er rørt og ikke er vant til å få oppmerksomhet fra damer.

Anonymkode: 87ec7...d9f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...