Gå til innhold

Altfoor oversensitiv fyyr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr ifra tinder.... og vi dro sammen ute og spiste på en pizzarestaurant. Etter vi har spist maten, så kliner vi litt. Veldig koselig kyss. Men så begynner han å gråte😭..... dette skremte meg litt bort, tårer rant nedover ninnet. Jeg spurte: oii gråter du? Så sa han ja: ble litt sensitiv av kyssingen. Videre sa han ja blir alltid glad når du sender meg snapper, og kunne tenkt meg å reise verden rundt med deg.....  hva kan dette skyldes at en er sånn? Aldri vært borti sånn. Jeg ga fyren en sjanse til, tenkte det får funke med vennskap i første omgang. Men igjen da vi koste på 2.date, litt kyssing, begynte han å gråte igjen, ..... Virket som at han var forelsket nesten i meg, kjærlighet ved første blikk Han er nesten 37 år.

Anonymkode: 4e09e...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en psykopat som prøver å smigre deg på helt feil måte med krokodilletårer (falske tårer) og lovebombing (overdreven smiger for å få deg til å føle deg spesiell). Pass deg, sånne menn er farlige og gjør dette bare for å manipulere naive jenter for å få de til å falle for han og så fort han får de på kroken så begynner mishandlingen og en helt annen mann vises. 

Ingen normale friske menn med vettet i behold gjør det der. INGEN.  

Anonymkode: a60a6...e0d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en psykopat som prøver å smigre deg på helt feil måte med krokodilletårer (falske tårer) og lovebombing (overdreven smiger for å få deg til å føle deg spesiell). Pass deg, sånne menn er farlige og gjør dette bare for å manipulere naive jenter for å få de til å falle for han og så fort han får de på kroken så begynner mishandlingen og en helt annen mann vises. 

Haha... Den teorien din hørtes nå ikke helt frisk ut heller. 🤣🤣🤣

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, LuOiOO said:

Haha... Den teorien din hørtes nå ikke helt frisk ut heller. 🤣🤣🤣

jeg tror den stemmer. Han gråter og sier på første daten, at han vil reise verden rundet med henne. Det ER love bombing

Anonymkode: 017ae...851

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Minner om eksen min som gråt over alt det fæle jeg hadde opplevd i livet på andre date. 5år etter satt jeg med brukket nese, en halv million i gjeld, og ingen livsvilje. Tok alt jeg hadde å krabbe ut fra det hullet.

Fyren din høres ikke klok ut ts, jeg hadde blitt redd 

Anonymkode: 39e32...083

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg møtte en fyr ifra tinder.... og vi dro sammen ute og spiste på en pizzarestaurant. Etter vi har spist maten, så kliner vi litt. Veldig koselig kyss. Men så begynner han å gråte😭..... dette skremte meg litt bort, tårer rant nedover ninnet. Jeg spurte: oii gråter du? Så sa han ja: ble litt sensitiv av kyssingen. Videre sa han ja blir alltid glad når du sender meg snapper, og kunne tenkt meg å reise verden rundt med deg.....  hva kan dette skyldes at en er sånn? Aldri vært borti sånn. Jeg ga fyren en sjanse til, tenkte det får funke med vennskap i første omgang. Men igjen da vi koste på 2.date, litt kyssing, begynte han å gråte igjen, ..... Virket som at han var forelsket nesten i meg, kjærlighet ved første blikk Han er nesten 37 år.

Han leker med deg.. du burde ikke ta denne fyren på alvor..

Anonymkode: d8787...28d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han leker med deg.. du burde ikke ta denne fyren på alvor..

Jupp tydelige tegn på lovebombing... sett at dette er psykopatiske tendenser! Når de  først får dama på kroken manipulerer de hu.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker «HJELP» 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at dette neppe er en fyr du vil satse på, TS. Kanskje de over her har rett, og han er en manipulativ psykopat. Eller kanskje han bare er en raring som totalt mangler sosiale antenner. Uansett ikke noen du vil satse på. 

Det er fint å kunne vise følelser, men å sitte å grine uten noen spesiell grunn på første og andre date er bare sprøtt. 

Anonymkode: 7af96...b49

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis det aldri er noe grining, da har han ikke evne til følelser, mangler sensitivitet etc. Et par tårer som kommer litt overraskende på, for kanskje begge parter, da er altså tusen og ett ute. Psykopat -krokodilletårer- manipulativ.

Hvor går feriepengene i år min gode mann? 120.000,- til love doll (made in Japan) = ingen syting eller grining i noen som helst retning.

Anonymkode: 8a6cd...c55

• Liker 4
Skrevet

blir nesten syk bare av å høre om han, TS.. du tror det er sjarmerende og at du er veldig spesiell, men se for deg at du må holde ut med det hver dag eller at han setter i gang hver gang du blir litt lei av det.. så er det påan igjen for alt skal handle om han.. det er bare for at det skal handle om han. det handler ikke om deg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tenker at dette neppe er en fyr du vil satse på, TS. Kanskje de over her har rett, og han er en manipulativ psykopat. Eller kanskje han bare er en raring som totalt mangler sosiale antenner. Uansett ikke noen du vil satse på. 

Det er fint å kunne vise følelser, men å sitte å grine uten noen spesiell grunn på første og andre date er bare sprøtt. 

Anonymkode: 7af96...b49

Han er nok mere på den manipulative psykopatsiden.... jeg sa at å reise gjør man når man blir sammen, og da blei han kald. Avvisning tydeligvis tåler han ikke. Uhygienisk er han og. Fikk servert toalettpapir ved kveldsmaten hos han, spurte har du håndkle til å tørke henda med, nei men har papir. Ga meg toalettpapir ifra badet. En grunn til at kjøkkenpapir fins.....

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

blir nesten syk bare av å høre om han, TS.. du tror det er sjarmerende og at du er veldig spesiell, men se for deg at du må holde ut med det hver dag eller at han setter i gang hver gang du blir litt lei av det.. så er det påan igjen for alt skal handle om han.. det er bare for at det skal handle om han. det handler ikke om deg.

Nei jeg syns ikke det er sjarmerende. Jeg har trekt meg unna, ++ hygiene hans som ikke er på topp

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis det aldri er noe grining, da har han ikke evne til følelser, mangler sensitivitet etc. Et par tårer som kommer litt overraskende på, for kanskje begge parter, da er altså tusen og ett ute. Psykopat -krokodilletårer- manipulativ.

Hvor går feriepengene i år min gode mann? 120.000,- til love doll (made in Japan) = ingen syting eller grining i noen som helst retning.

Anonymkode: 8a6cd...c55

Der handler ikke om at menn ikke har lov til å gråte eller vise følelser. For all del er det positivt at de gjør det når det er ekte, men i dette tilfellet er det umulig at det er ekte, og det er så malplassert kalkulert at det brukes som et manipulasjonsmiddel for å få sympati og fremstille seg mer menneskelig enn de er. Disse personlighetstypene har ikke engang dette følelsesspekteret, de har lært å imitere og derfor bruker de også falske følelser som manipulasjon ofte i unormale sammenhenger fordi de ikke vet når det er normalt og ikke. De bare vet at de kan vinne på det ved å få den andre til å føle seg spesiell. Det er sånn psykopater kommer seg inn under huden på sine ofre, ved å sette de på en pidestall, overbevise om at de er sjelevenner og den beste dama han har møtt osv. 

Når man opplever dette så tidlig i en relasjon så er det ikke ekte og derfor skal man være på vakt for det er som oftest kun de med psykopatiske trekk som opererer på den måten. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

jeg sa at å reise gjør man når man blir sammen, og da blei han kald. Avvisning tydeligvis tåler han ikke. 

Ja psykopatisk trekk det også.  Både det å ikke tåle avvisning, og det å bli kald eller aggressiv/passiv aggressiv når de ikke får det som de vil. Det brukes som følelsesmessig straff slik at man gradvis begynner å gi etter for det de vil fordi det føles værre når de oppfører seg sånn. 

Jeg er glad du ser disse røde flaggene selv og har valgt å slutte å møte han! Sikkert ikke lenge til han lovebomber for å få deg tilbake men vær bevisst på at det bare er manipulering og følelsespill. Det er viktig å bryte kontakten helt og ikke respondere. 

❤️

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei jeg syns ikke det er sjarmerende. Jeg har trekt meg unna, ++ hygiene hans som ikke er på topp

Kanskje han har veeldig lite dameerfaring og ble litt for glad....som i endelig kysser jeg.

Anonymkode: 50d7a...2d7

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres ut som han trenger testosteroninjekson. 

Anonymkode: f53dd...e74

• Liker 2
Skrevet

T.o.m en mann som mister sin jomfrudom i en høy alder gråter ikke etter første gang han gjør det.. Da er det ekstra spesielt at han griner av bare kyssing 😅

Du bør nok ta rådet til de andre damene her som advarer deg mot ham. 

Høres ustabil ut.. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå er ikke en veldig følsom mann ensbetydende med psykopat, noen er jo mer sensitive enn andre, og det kan også være at han har opplevd noe vondt som gjør han ytterligere mer sensitiv. 

Utfordringen er at det ikke nødvendigvis er så lett å skille mellom de som er "uskyldig" sensitive og de som kan være narsissister med en mørk side. 

Anonymkode: e134c...ca1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker som deg, fordi erfaring tilsier at dette stemmer.

TS, LØP!

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...