Gå til innhold

når du kjøper hesper med garn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som feks sokkegarn fra Hillesvåg, Må du nøste det opp da? Eller strikker du bare rett fra hespen? Litt lat....

Anonymkode: 6657d...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nøste opp. Totalt sett er det mindre jobb enn å strikke fra hespen, for det kommer til å føre til garnfloker.

Anonymkode: 0a4ba...bc2

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forsøkt strikke fra hespe, men ser for meg at det kan bli veeeeldig flokete

Anonymkode: d9658...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å angre om du ikke nøster det opp. Vet om de som kjøper seg både hespetre/garntvinne og nøstemaskin for å ordne det. 

Anonymkode: 49fd1...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Brukar0

Utrolig lenge siden jeg har kjøpt garnhesper, men husker søsteren min satt med hespet og jeg nøstet garnet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en gang å strikke med et hespe. Det gjør jeg aldri igjen, foråsidetsånn. Det ble et lite flokemareritt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sier som alle andre; det må hespes opp til et nøste. Få noen til å hode hespet opp mellom hendene sine, eller bruk en stolrygg, 

Jeg fikk en garnvinde i bursdagsgave, den er helt super :) 

https://ritohobby.no/garnvinder-hespetraer-og-nostemaskin/2171-infinity-hearts-garnvinne-tre-o20x65cm-5713410003039.html?gclid=Cj0KCQiAyMKbBhD1ARIsANs7rEHG8t_QmyJsnKGRmxywsqGCnn4jEq8c546ZeTkLii8YdJFh_qrbi6UaApQNEALw_wcB

 

image.jpeg.34268a41e35c90dd4a5757b083fa6c9f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...