AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Ok...jeg har tik tok...og innimellom får jeg opp du kjenner kanskje disse kontaktene. Iallefall idag dukket sønnen min opp som kontakt..med navn og etternavn...( Det er bare vi som har det etternavn) Klikker inn, ikke noen videoer..bare se det er 87 som følger han og 347 han følger... Men dette kan ikke være sønnen vår, sitter med mobilen hans og der finnes ikke tik tok der...jeg ser igjennom mailen hans .. ikke noe tik tok der...( Ikke noe på datamaskinen heller) Jeg vet at hans venninner bruker tik tok... så da er spørsmålet kan de ha opprettet en konto? Må de ikke bruke mail el? Enten er det en som har laget det i hans navn...eller noen han kjenner sin har laget det...eller finnes det en annen forklaring?? Skal høre med han når han kommer hjem fra skolen...men synes det er litt ekkelt at hans navn og etternavn står på tik tok Anonymkode: 44624...4d9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter det. Kanskje tik tok kan få stengt brukeren. Anonymkode: 48ef5...392 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Han trenger ikke ha appen nedlastet for å se på tiktok. Jeg har «laget» tiktok før, men det var fordi det dukket opp en video av ei veninne av meg, så trykket jeg på den og ble videresendt til appen, og da kunne jeg bare logge inn med facebooken min uten å gjøre noe mer, så hadde jeg plutselig konto med fullt navn. Men altså 9 år er jo veldig ungt, regner med han ikke har Facebook eller lignende? Ofte kan mobilnummer være koblet til slike, da kan du eventuelt finne ut hvem eieren er Anonymkode: f227b...801
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok...jeg har tik tok...og innimellom får jeg opp du kjenner kanskje disse kontaktene. Iallefall idag dukket sønnen min opp som kontakt..med navn og etternavn...( Det er bare vi som har det etternavn) Klikker inn, ikke noen videoer..bare se det er 87 som følger han og 347 han følger... Men dette kan ikke være sønnen vår, sitter med mobilen hans og der finnes ikke tik tok der...jeg ser igjennom mailen hans .. ikke noe tik tok der...( Ikke noe på datamaskinen heller) Jeg vet at hans venninner bruker tik tok... så da er spørsmålet kan de ha opprettet en konto? Må de ikke bruke mail el? Enten er det en som har laget det i hans navn...eller noen han kjenner sin har laget det...eller finnes det en annen forklaring?? Skal høre med han når han kommer hjem fra skolen...men synes det er litt ekkelt at hans navn og etternavn står på tik tok Anonymkode: 44624...4d9 Er ikke forslagene man får opp basert på kontaktlisten på telefonen din? Og eventuelt venner av folk du følger på TikTok? Anonymkode: 1283b...ba4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg installerte til tok på mobilen...da ble han ligger inn via Mail hans...men ser han har kommentert på noen videoer 26 uker siden...så han har nok opprettet en og slettet Anonymkode: 44624...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå