AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #21 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samme her. Jeg kom inn for å dele erfaring med universitetsstudier i utlandet, men ser at det ikke er det TS spør om. VGS-elever er ikke studenter, de er på utveksling. Med misvisende overskrift kommer hun ikke til å få svar på det hun faktisk spør om. Anonymkode: 0be00...a1f Jeg tipper at de aller fleste klarer å lese selve innlegget også, ikke bare overskriften, før dem eventuelt begynner å kommentere ett eller annet. Anonymkode: eeabf...eba
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #22 Skrevet 26. oktober 2022 Vi hadde en utvekslingselev fra USA på vgs. Hun var "straight A student", som hun sa men i Norge var det alt for vanskelig for henne. Hun klarte seg aldri faglig. De hadde ikke samme forhold til læring men jeg følte at det var ikke akkurat poenget. Hun kom hit for å oppleve en annen kultur. Så jeg kan tenke meg også at de som drar til USA og kommer tilbake, har det vanskelig på vgs. Og tar et år om igjen. Anonymkode: dbdbc...d56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå