Gå til innhold

Er Barnas hus bare en bløff?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Om jeg går inn på nettsiden deres 5 minutter etter Mail om tilbud er ALT utsolgt. Fatter det ikke

Anonymkode: 65c20...7a7

De sjekker ikke varebeholdning før de lager tilbudene virker det som. Helt håpløst 

Anonymkode: 9380e...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 20.00):

Barnashus er en bløff!

Neida, joda.

Hver gang det er tilbud, om jeg så er så kjapt inn som 30 min etter tilbudene er sluppet, så er det på mystiskvis utsolgt. 

Kjøper heller på jollyroom, mimmis eller brobrobrille, får uansett aldri tak i det jeg trenger på Barnashus(og jeg har prøvd mange forskjellige ganger!).

Anonymkode: 3b15b...aab

Ikke bare det, jeg har trykket meg inn et par ganger med en gang mailene kom inn i innboksen min, og da var det også utsolgt. Da var det snakk om sekunder :ler: Så disse tilbudsgreiene på nett er bare lureri. Skal sies at jeg har gjort noen kupp, men da i de fysiske butikkene.

Anonymkode: c209b...be9

• Liker 1
Skrevet

De hadde 50% på alt fra yngri forrige uke. Fikk mye fint. Skien. Følte absolutt ikke at ting var utsolgt. Det eneste de ikke hadde inne av det jeg trengte var en sprinkelseng fra troll 30%. Denne bestilte jeg på lørdag fra nettsiden, fikk Mail i går om at den var på vei i posten. Veldig fornøyd her.

Anonymkode: b7456...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...