AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #21 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Om jeg går inn på nettsiden deres 5 minutter etter Mail om tilbud er ALT utsolgt. Fatter det ikke Anonymkode: 65c20...7a7 De sjekker ikke varebeholdning før de lager tilbudene virker det som. Helt håpløst Anonymkode: 9380e...cec
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #22 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 20.00): Barnashus er en bløff! Neida, joda. Hver gang det er tilbud, om jeg så er så kjapt inn som 30 min etter tilbudene er sluppet, så er det på mystiskvis utsolgt. Kjøper heller på jollyroom, mimmis eller brobrobrille, får uansett aldri tak i det jeg trenger på Barnashus(og jeg har prøvd mange forskjellige ganger!). Anonymkode: 3b15b...aab Ikke bare det, jeg har trykket meg inn et par ganger med en gang mailene kom inn i innboksen min, og da var det også utsolgt. Da var det snakk om sekunder Så disse tilbudsgreiene på nett er bare lureri. Skal sies at jeg har gjort noen kupp, men da i de fysiske butikkene. Anonymkode: c209b...be9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #23 Skrevet 26. oktober 2022 De hadde 50% på alt fra yngri forrige uke. Fikk mye fint. Skien. Følte absolutt ikke at ting var utsolgt. Det eneste de ikke hadde inne av det jeg trengte var en sprinkelseng fra troll 30%. Denne bestilte jeg på lørdag fra nettsiden, fikk Mail i går om at den var på vei i posten. Veldig fornøyd her. Anonymkode: b7456...7a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå